abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95966466
Ik heb er genoeg van... Heb geen zin meer om á la Atlas de hele aardkloot op mijn schouders te dragen. Keer op keer te moeten Picarden als ik de krant lees en zie hoe erg de Europese politici de boel voor ons allemaal verneuken. Keihard mijn best te doen op mijn werk maar toch te moeten toezien hoe een groot deel wordt afgepakt om de uitkering van Achmed te kunnen betalen. Te moeten doorwerken tot mijn 67e omdat de Grieken anders niet met hun 50e met pensioen kunnen.

Serieus, waarom zou ik mijn best doen? Het is toch niet alsof mensen het je in dank afnemen. En als dat wel zo is, lijkt het alleen maar zo - het is gewoon een truukje zodat jij de volgende keer ook weer je best doet, zodat mensen lekker van je naïviteit kunnen profiteren. Fuck, ik kan me helemaal uit de naad werken, keihard mijn best doen - maar voor wie? Waar doe ik het allemaal voor? Steek je kop boven het gras uit en hij wordt er afgehakt. Het is allemaal zo'n tijd en energieverspilling.

Ik heb dan ook besloten dat ik voortaan indifferent word. Gewoon overal schijt aan heb en me niet te druk maak om de dingen om me heen. Ook vooral niet te hard werk, maar gewoon genoeg om niet ontslagen te worden. Gewoon lekker hedonistisch door het leven ga. Schijt heb aan de problemen van anderen. Ook veel minder stress zo, en je voelt je een stuk beter. Ja, indifferentie is de way to go.
pi_95966732
stap 1

stap 2

stap 3

stap 4

stap 5

stap 6

Ik hoop dat je er wat aan hebt
pi_95967108
Atlas draagt de aarde niet. Hij draagt het hemelgewelf.
pi_95967245
ik ben niet zlim genoeg voor deze topicje
wat betekent indifferentie
pi_95967387
Wordt je de nieuwe opvolger van Tristan?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_95967408
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:22 schreef Jahr00n het volgende:
ik ben niet zlim genoeg voor deze topicje
wat betekent indifferentie
Homo en nu gaat hij overal schijt aan smeren.
pi_95967617
hoi psycho :W
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  maandag 25 april 2011 @ 20:31:20 #8
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_95967710
* GizartFRL is het eensch met TS.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_95967749
TS snapt het leven.
  maandag 25 april 2011 @ 20:33:35 #10
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_95967817
TS heeft best een beetje gelijk.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
  maandag 25 april 2011 @ 20:37:22 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_95967991
Welkom tot de rest van je ongelukkige bestaan. Nog maar ongeveer 50 jaar te gaan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_95968035
ts is een proleet die denkt dat geluk de enige intrinsieke waarde is en geld het enige middel is om deze toestand te bereiken. Echter zijn er andere waarden die ook intrinsiek waardevol zijn, zoals de zoektocht naar kennis.
pi_95968182
Je hebt volkomen gelijk hoor TS. Maar maak wel wat van je leven. Geniet er van. Werken moet wezen om te overleven en niet alleen maar leven om te werken. Doen die uitbuiters (uitzuigers, bonus trekkers) ook niet.
("`-''-/").___..--''"`-._
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
(_Y_.)' ._ ) `._ `. ``-..-'
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
pi_95968217
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef jogy het volgende:
Welkom tot de rest van je ongelukkige bestaan. Nog maar ongeveer 50 jaar te gaan.
It's better to have a Socrates dissatisfied that a fool satisfied.
pi_95968478
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef jogy het volgende:
pfff nog 50 jaar telkens het zelfde posten in klaagbaak
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_95968508
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef superdrufus het volgende:
ts is een proleet die denkt dat geluk de enige intrinsieke waarde is en geld het enige middel is om deze toestand te bereiken. Echter zijn er andere waarden die ook intrinsiek waardevol zijn, zoals de zoektocht naar kennis.
Juist, zo dacht ik er eerst ook over. En, nu ben ik volledig serieus, zo ben ik onder andere tot deze conclusie gekomen. Heb me verdiept in de werken van de bekende filosofen, ging nadenken over de rol van mezelf in de wereld, de zin van het leven - en waar ik op uitkwam was niet erg hoopgevend. Serieus, denk na, hoe groot is het universum? Hoe groot is de aarde ten opzichte van het universum? Al eens de lengte van je leven gerelativeerd met de leeftijd van het universum? Al eens nagedacht over hoe fucking bizar het is dat we hier met 7 miljard rondlopen, niemand die weet wat de zin van het leven is, misschien geconcludeerd dat het leven dan waarschijnlijk ook geen zin heeft? En waarom zou de mens dan goed zijn? Waarom zouden goede bedoelingen dan automatisch leiden tot goede resultaten? Niet. Het is een soort luchtbel waar je doorheen moet prikken, sommige mensen blijven nog in die 'hollywoodfantasie' van het leven geloven, andere mensen krijgen door hoe de vork werkelijk in de steel zit, en gooien zichzelf of voor een trein, of maken er á la Tristan een mooi stukje vuurwerk van, of ze krijgen overal schijt aan.

Echt, we worden genaaid waar we bij staan - kijk bijv. naar de situatie die ik in de OP beschreef, dat wij tot ons 67e doorwerken zodat de Grieken lekker op tijd mogen stoppen. En we slikken het allemaal, omdat we nog domweg geloven dat de regering en andere mensen het beste met ons voorhebben.
  maandag 25 april 2011 @ 20:52:48 #17
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_95968749
Even.. dat onderschrift... Het zegt alles..

TS is suicidaal?
TS is een autistische pessimist.
TS is een achterlijke debiel
TS is een sociopaat en toekomstige Tristan van der V. Waar woon je? Dan weet ik in ieder geval welke winkelcentra ik moet vermijden.
pi_95968837
Ik vind het plan van de TS zo gek nog niet.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_95968932
Als we nou allemaal stoppen met betalen.
rice rice baby tututututedudududum
pi_95969008
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:08 schreef TBNA het volgende:
Ik heb er genoeg van... Heb geen zin meer om á la Atlas de hele aardkloot op mijn schouders te dragen. Keer op keer te moeten Picarden als ik de krant lees en zie hoe erg de Europese politici de boel voor ons allemaal verneuken. Keihard mijn best te doen op mijn werk maar toch te moeten toezien hoe een groot deel wordt afgepakt om de uitkering van Achmed te kunnen betalen. Te moeten doorwerken tot mijn 67e omdat de Grieken anders niet met hun 50e met pensioen kunnen.

Serieus, waarom zou ik mijn best doen? Het is toch niet alsof mensen het je in dank afnemen. En als dat wel zo is, lijkt het alleen maar zo - het is gewoon een truukje zodat jij de volgende keer ook weer je best doet, zodat mensen lekker van je naïviteit kunnen profiteren. Fuck, ik kan me helemaal uit de naad werken, keihard mijn best doen - maar voor wie? Waar doe ik het allemaal voor? Steek je kop boven het gras uit en hij wordt er afgehakt. Het is allemaal zo'n tijd en energieverspilling.

Ik heb dan ook besloten dat ik voortaan indifferent word. Gewoon overal schijt aan heb en me niet te druk maak om de dingen om me heen. Ook vooral niet te hard werk, maar gewoon genoeg om niet ontslagen te worden. Gewoon lekker hedonistisch door het leven ga. Schijt heb aan de problemen van anderen. Ook veel minder stress zo, en je voelt je een stuk beter. Ja, indifferentie is de way to go.
Wat lul je nou, je bent er ! je bent geconformeerd aan het systeem, wees blij.
Logic will get you from A to B. Imagination will get you anyware.
  maandag 25 april 2011 @ 20:58:23 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_95969020
quote:
11s.gif Op maandag 25 april 2011 20:56 schreef Rijstkoker het volgende:
Als we nou allemaal stoppen met betalen.
Goede brainfart. Alleen hoe wil je het voor elkaar krijgen? :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_95969085
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 20:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Goede brainfart. Alleen hoe wil je het voor elkaar krijgen? :').
We doen allemaal New Kids kleren aan wat ons verenigt en dan gaan we Schultenbrau drinken.
rice rice baby tututututedudududum
pi_95969151
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 20:54 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind de TS zo gek nog niet.
Zijn klachten zijn zeker begrijpelijk.
Maar als je zo naar zijn andere topics kijkt zie je deze klachten telkens terugkomen. Hij kan het niet van zich afzetten. Zijn voornemen om indifferent te worden zie ik niet slagen.
Hij wil juist gehoord worden
pi_95969653
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:47 schreef TBNA het volgende:

[..]

Juist, zo dacht ik er eerst ook over. En, nu ben ik volledig serieus, zo ben ik onder andere tot deze conclusie gekomen. Heb me verdiept in de werken van de bekende filosofen, ging nadenken over de rol van mezelf in de wereld, de zin van het leven - en waar ik op uitkwam was niet erg hoopgevend. Serieus, denk na, hoe groot is het universum? Hoe groot is de aarde ten opzichte van het universum? Al eens de lengte van je leven gerelativeerd met de leeftijd van het universum? Al eens nagedacht over hoe fucking bizar het is dat we hier met 7 miljard rondlopen, niemand die weet wat de zin van het leven is, misschien geconcludeerd dat het leven dan waarschijnlijk ook geen zin heeft? En waarom zou de mens dan goed zijn? Waarom zouden goede bedoelingen dan automatisch leiden tot goede resultaten? Niet. Het is een soort luchtbel waar je doorheen moet prikken, sommige mensen blijven nog in die 'hollywoodfantasie' van het leven geloven, andere mensen krijgen door hoe de vork werkelijk in de steel zit, en gooien zichzelf of voor een trein, of maken er á la Tristan een mooi stukje vuurwerk van, of ze krijgen overal schijt aan.

Echt, we worden genaaid waar we bij staan - kijk bijv. naar de situatie die ik in de OP beschreef, dat wij tot ons 67e doorwerken zodat de Grieken lekker op tijd mogen stoppen. En we slikken het allemaal, omdat we nog domweg geloven dat de regering en andere mensen het beste met ons voorhebben.
Zou het komen omdat het leven bezig is met overleven en niet met de zoektocht naar waar we vandaag komen en wat we hier doen ? Elk wezen die zou stilstaan bij deze vragen zou geelimineerd worden van de genenpoel en zou zijn genen niet kunnen doorgeven. Mensen zitten in een luxepositie waar de deze vragen kunnen stellen zonder dreigend gevaar.
pi_95969729
Inderdaad, hij heeft gelijk en velen met hem, maar je kunt zo weinig dat is het probleem. Zorg dat je gaat doen waar je in gelooft en achterstaat. Dat is de enige tip die ik je kan geven.
Logic will get you from A to B. Imagination will get you anyware.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')