Jep, het minimale doen om niet onbeleefd te zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 18:34 schreef formerjellybean het volgende:
Het contact oppervlakkig laten en zo weinig mogelijk gesprekken met degene aangaan, maar verder wel beleefd blijven
Ah jawel!quote:Op maandag 25 april 2011 18:47 schreef Civilian het volgende:
Zie ik wist 't, je mag me niet
Nee, maar ff serieus.
Ik zou sowieso niet actief contact zoeken van mijn kant, en het contact wat er moet zijn beperken tot het noodzakelijke. Maar wel op een vriendelijke manier
Mjah.. Als ik niets met die persoon heb, dan kan ik wel gewoon vriendelijk blijven. Als ik diegene echt niet mag, of een hekel aan diegene heb dan komt 't bij mij al snel neer op negeren en kortaf doenquote:Op maandag 25 april 2011 18:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah jawel!
Nee, ik zoek ook absoluut geen actief contact, maar als ik mensen niet mag wil ik ze gewoon niet zien. Dan wil ik ze negeren en dat is niet goed.Hoe doen jullie dat? Want iedereen zegt wel inderdaad van zus en zo, maar ik kan me echt niet voorstellen dat iedereen zo goed is van binnen.
En je zit aan d'r vast omdat ze met mensen mee komt waar je wel graag mee omgaat? Zo ja: erg jammer, maar dan kan je als fatsoenlijk mens er weinig aan doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:03 schreef Tamashii het volgende:
Nouja het heeft niks met zakelijk te maken, helaas zijn beide gevallen prive. Waardoor het dus niet te scheiden is en ik er last van heb. Ik mag haar echt niet, maar hey ik zie haar nu eenmaal 1 x per week/maand.
Juist. Altijd de weg van de minste weerstand kiezen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:25 schreef Frag_adder het volgende:
Zakelijk blijven, zo min mogelijk mee praten en proberen je gevoelens er buiten te zetten maar dan ook geen seconde meer dan nodig met ze door te brengen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |