abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95960400
Ik ben nu al drie jaar werkzaam als vakkenvuller bij de lokale super, dit werk verricht ik naast mijn studie. Enkele maanden geleden is er een nieuwe vrouwelijke collega aangenomen binnen het bedrijf, echter is ze werkzaam op een andere afdeling.

Op haar eerste dag heeft ze zich netjes voorgesteld, dit vond ik erg prettig gezien veel nieuwelingen dat niet nodig vinden. Ze heeft zowel bij collega's als mij een goede indruk achter gelaten, vanaf dat moment bleef ze een beetje in mijn hoofd spoken.

Sinds de kleine ontmoeting was ik wel een beetje geinteresseerd geraakt in haar, naarmate de tijd vorderde werd mijn interesse steeds groter. De collega in kwestie ziet er naar mijn mening perfect uit en is erg aardig en heeft een stralende lach, een lach om spontaan verliefd op te worden.

Ik heb het zelfs gepresteerd een klant aan te rijden met de schrobmachiene van de winkel toen ze naar me lachte, haar stralende blik had me volledig in greep. Vanaf dat moment wist ik het zeker, ik was stiekem een beetje verliefd op haar geworden.

Nu zit ik met het volgende, ik ben 18 jaar en vreemd genoeg nog nooit een relatie gehad omdat ik hier nooit behoefte aan had. Nu heb ik in al die jaren nooit ervaring opgedaan hoe je een meisje moet benaderen om wellicht iets leuks te gaan doen buiten werktijd. Gezien het feit dat ik niet weet hoe ik hiermee om moet gaan begint het elke week steeds meer aan me te knagen, elke keer als ik haar zie op het werk dan hoor ik een stemmetje zeggen: "Doe iets, zeg iets!".

Gezien ik soms een beetje onhandig ben met vrouwen durf ik de stap elke keer niet te zetten, simpelweg omdat ik gewoon niet weet wat ik zeggen moet om haar te laten weten dat ik haar wel zie zitten. Mijn vriendengroep gaat ook niet om met haar vriendengroep, hierdoor is er geen "viavia" weg te bewandelen waar veel mensen gebruik van maken, ik moet haar dus gewoon een keer op het werk benaderen, maar hoe.

Als ik de indruk heb gewekt dat het om een wat oudere vrouw gaat dan bedoel ik het niet zo, de dame in kwestie is ook 18.
pi_95960660
Toevallig op zelfde moment pauze nemen? Hopen dat je alleen in de kantine zit met haar, en een leuk gesprek beginnen?
pi_95960864
Vraag haar na afloop om eens wat te drinken.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_95960934
quote:
0s.gif [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1642940/1/100#95960400]
Nu zit ik met het volgende, ik ben 18 jaar en vreemd genoeg nog nooit een relatie gehad omdat ik hier nooit behoefte aan had.
Nou, zo vreemd vind ik dat niet hoor...

Vraag haar of ze wat met je wilt drinken. Denk maar zo; wie niet waagt blijft maagd.
  maandag 25 april 2011 @ 18:12:00 #5
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_95961372
Doe eens origineel. Je bent 18 dus je hebt vast zo'n smartphone. Breng het gesprek eens op Internet, vraag of ze Fok kent en laat haar dan Fok zien. Neem haar mee naar dit topic en zeg trots dat dit jouw topic is. Gelopen koers.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 25 april 2011 @ 18:54:30 #6
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_95962800
Heb ik ook een keer gehad een perfect meisje, maar als ik in haar buurt kwam klapte ik een beetje dicht. Heb toen ontslag genomen, en een half jaar later (toen ik haar min of meer vergeten was) met haar gezoend in de disco *O*

Moraal: drank doet wonderen.
Neen
pi_95967110
De truc is om een stap gewoon te nemen.

Just do it.

Wees niet bang af te gaan.. nobody can blame you for trying ;)
Shit happens.
pi_95994949
Vaak zie je met dit soort dingen dat mensen onbewust om elkaar heendraaien.. Misschien vindt zij jou ook wel harstikke leuk maar weet ze ook niet hoe ze jou moet benaderen..
Tegelijk pauze nemen is een goeie, maar je kunt ook haar telefoon te pakken proberen te krijgen, in de trant van "ik kan mijn telefoon nergens vinden, mag ik mezelf even bellen met de jouwe?" Dan heb je gelijk haar nummer en zij die van jou... kan je vast iets mee...:)

Succes! Stap dr op af!
pi_95995153
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:35 schreef wederomweeranoniem het volgende:
Nu zit ik met het volgende, ik ben 18 jaar en vreemd genoeg nog nooit een relatie gehad omdat ik hier nooit behoefte aan had.
Zo heel vreemd is dat niet hoor...
Beneath the gold, bitter steel
pi_95995269
Dit topic komt me wel héél erg bekend voor...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')