Bij mij ook, ik doe het liever zo in het water. Maar het ene ei gaat beter dan het andere.quote:Op maandag 25 april 2011 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo doe ik hetmeestal ook maar het eiwit blijft zo aan de folie plakken
Inderdaad, ik moest lachen.quote:
Eieren in de koelkast.quote:Op maandag 25 april 2011 21:00 schreef RobinOok het volgende:
Wie heeft er kakelverse eieren in zijn koelkast? Dat zijn er niet veel.
En als het ei niet kakelvers is is het pocheren gedoemd te mislukken.
En oja, mij is het nog nooit gelukt.
Beide manieren niet, trouwens.
En nee, ik wil het ook niet meer proberen ook.
Fuck it.
Pardon?! Ik haal 't er juist altijd uit!quote:Op maandag 25 april 2011 21:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Ach ja, vrouwen, gooien altijd alles in de koelkast.
Heb je tomaten, aarbeien, komkommers en courgettes ook in de koelkast, Robin?
Ik loop ook alleen een beetje te stoken.quote:Op maandag 25 april 2011 21:19 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Pardon?! Ik haal 't er juist altijd uit!
Bij de Dille & Kamille heb je van die hulpdingesen, van die bakjes: http://dille-kamille.nl/n(...)rder-roestvrij-staal
Niet alle dingen die nieuw zijn moet je te gebruiken omdat ze bestaan hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 21:45 schreef RobinOok het volgende:
Het is fucking 2011, we leven niet meer in de vorige eeuw.
Nee, uiteraard niet. Ik gebruik de koelkast ook niet als kast (zoals jij blijkbaar, PluisigNijntjequote:Op maandag 25 april 2011 22:22 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Niet alle dingen die nieuw zijn moet je te gebruiken omdat ze bestaan hoor.
Maar eieren pocheren lukt niet, gek, waar zou dat aan liggen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:14 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Ik gebruik de koelkast ook niet als kast (zoals jij blijkbaar, PluisigNijntje), maar als koelkast. Om dingen te koelen en vers te houden. En echt al tig, tig, tig jaar wordt het aanbevolen om eieren in de koelkast te bewaren. Dat gezeik van neanderthalers die ze nog buiten de koelkast bewaren. Ja, dat kan. En ja, zo deed men het vroeger altijd en als je 12 eieren per dag eet zal het ook vast net zo makkelijk zijn om ze niet in de koelkast te zetten, maar ik eet geen 12 eieren per dag, ook niet per week, zelfs niet per maand. Zoals zoveel mensen. En ik bewaar ze liever in de koelkast. Klaar!
Of naar slecht schoongemaakte koelkastquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:05 schreef RickoKun het volgende:
Eieren in de koelkast leggen.
Lekker als je je ei wil laten smaken naar wortel
wie legt er nou een wortel in de koelkast? :pquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:05 schreef RickoKun het volgende:
Eieren in de koelkast leggen.
Lekker als je je ei wil laten smaken naar wortel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |