quote:Pas vooral op wanneer er liefde op het eerste gezicht is.. liefde maakt nu eenmaal blind.. blind in die zin dat jij die jongen misschien leuker vind, dan dat hij jou leuk vind. Je moet gewoon altijd jezelf blijven, en laat merken dat je hem leuk vind.. als je na enige tijd merkt dat het niet wederzijds is, dan moet je er hoe moeilijk dan ook de handdoek naar gooien.. en daarnaast.. jongens moeten ook een beetje moeite doen hè..
Iets bewust achterhouden is m.i. hetzelfde als liegen.quote:Op maandag 25 april 2011 15:40 schreef Onnoman het volgende:
Je bent een typisch geval van een onzekere meid.. onzeker moet je niet zijn.. als hij jou ziet zitten dan zit het prima toch? Liefde is nu eenmaal niet te koop, en je hebt vast een reden waarom je het niet gezegd hebt. Het voor je houden is per definitie geen leugen, maar een daad om eigen bestwil.
Je hoeft toch ook niet persé alles tegen iemand te vertellen? Je hoeft toch niet gelijk alles bloot te geven van jezelf?
Dit. We kunnen de spanning niet aan!quote:Op maandag 25 april 2011 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vertel op z'n minst even wat je hebt achtergehouden.
quote:Op maandag 25 april 2011 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je hebt jouw situatie te vaag omschreven om na te gaan of ik me er in zou kunnen herkennen.quote:Op maandag 25 april 2011 15:32 schreef Snooki. het volgende:
Het zit namelijk zo, ik heb sinds enige tijd contact met een hele serieuze jongen, die ik ontzettend waardeer!
Hij vertelde me vanaf dag 1 hoeveel waarde hij hecht aan eerlijkheid. Ik gaf hem hier gelijk aan.
Maar heb gister een stomme ondoordachte zet gemaakt, heb namelijk iets uit het verleden achtergehouden. Wat in mij ogen niets voorstelde. Hij is er hoe dan ook achtergekomen, en zijn vertrouwen in mij is volledig vervaagt, wat hem overigens ook niet te verwijten valt.
Maar wat moet ik nu doen, om zijn vertrouwen terug te winnen, wat ik ook doe of zeg het komt allemaal verkeerd en ongelovig over voor hem. Ik snap zijn situatie, Maar hoe kan ik hem in laten zien stukje bij beetje, dat hij het echt is voor mij! Ik wil hem niet kwijt, om iets wat het zo niet waard is!
Ik voel me echt zo kut. Dames die in zo´n situatie zitten of hebben gezeten..
graag serieuze reacties.
Dank.
Zeker laten nemen door 2 negersquote:Op maandag 25 april 2011 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Of lotto gewonnen?quote:Op maandag 25 april 2011 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Haar schrijfstijl komt overeen met een zeer bekende R&P troll, die al tientallen van dit soort topics heeft aangemaakt.quote:Op maandag 25 april 2011 17:23 schreef Kabolter het volgende:
Ik snap het niet. Niet eerlijk zijn wil toch zeggen dat je iets zegt wat niet klopt?
Of dat je je anders voordoet dan dat je bent?
Oké. Vandaar.quote:Op maandag 25 april 2011 17:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Haar schrijfstijl komt overeen met een zeer bekende R&P troll, die al tientallen van dit soort topics heeft aangemaakt.
wat is dat voor onzin... als je iets niet vertelt is het helemaal geen liegen dwaas.. het is gewoon niet zeggen..quote:Op maandag 25 april 2011 15:59 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Iets bewust achterhouden is m.i. hetzelfde als liegen.
@TS
Je had het destijds moeten vertellen, het is nu te laat. Als hij echt zo is zoals je beschrijft dan heb je pech.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |