abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 april 2011 @ 15:32:31 #1
340459 Snooki.
contre l'amour!
pi_95956714
Het zit namelijk zo, ik heb sinds enige tijd contact met een hele serieuze jongen, die ik ontzettend waardeer!
Hij vertelde me vanaf dag 1 hoeveel waarde hij hecht aan eerlijkheid. Ik gaf hem hier gelijk aan.
Maar heb gister een stomme ondoordachte zet gemaakt, heb namelijk iets uit het verleden achtergehouden. Wat in mij ogen niets voorstelde. Hij is er hoe dan ook achtergekomen, en zijn vertrouwen in mij is volledig vervaagt, wat hem overigens ook niet te verwijten valt.
Maar wat moet ik nu doen, om zijn vertrouwen terug te winnen, wat ik ook doe of zeg het komt allemaal verkeerd en ongelovig over voor hem. Ik snap zijn situatie, Maar hoe kan ik hem in laten zien stukje bij beetje, dat hij het echt is voor mij! Ik wil hem niet kwijt, om iets wat het zo niet waard is!

Ik voel me echt zo kut. Dames die in zo´n situatie zitten of hebben gezeten..

graag serieuze reacties.

Dank.
''Ik sterf voor me principes dus laat me in me waarde.
Want geen enkel levend wezen is superieur op deze aarde !
pi_95956848
Wat heb je voor hem achter gehouden dan?

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2011 15:37:17 (...) ]
  maandag 25 april 2011 @ 15:36:44 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_95956857
Lekker vaag weer, maar ik neem aan dat het een triootje was of zo?

Dan zou ik gewoon uitleggen: Jaap, ik durfde het niet te zeggen omdat ik onzeker was over je reactie, het is niet goed te praten maar hopelijk wel te begrijpen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Boks-Chick maandag 25 april 2011 @ 15:38:06 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_95956905
Wat ik niet zo goed snap, als het in jouw ogen niets voorstelt, waarom dan achterhouden?
En blijkbaar stelt het wel degelijk iets voor. Niet alleen vanwege mijn vraag maar ook gezien zijn reactie. Blijkbaar hebben we het hier niet over dat je hem niet verteld hebt dat je geen karnemelk lust ofzo.
lolwut
  maandag 25 april 2011 @ 15:38:28 #5
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_95956914
Mensen liegen nou eenmaal...

Mensen die zeggen dat ze niet liegen, liegen het hardst...

Dat hij daar niet mee om kan gaan is zijn probleem, als hij niet naar rede wil luisteren zou ik niet veel tijd verspillen maar verder kijken.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  maandag 25 april 2011 @ 15:38:48 #6
65918 IBAZ
broeinest
pi_95956924
Je vertelt ons ook al niks, zo schiet het niet op natuurlijk.
  maandag 25 april 2011 @ 15:40:55 #7
242879 Onnoman
The On And Only
pi_95956974
Je bent een typisch geval van een onzekere meid.. onzeker moet je niet zijn.. als hij jou ziet zitten dan zit het prima toch? Liefde is nu eenmaal niet te koop, en je hebt vast een reden waarom je het niet gezegd hebt. Het voor je houden is per definitie geen leugen, maar een daad om eigen bestwil.
Je hoeft toch ook niet persé alles tegen iemand te vertellen? Je hoeft toch niet gelijk alles bloot te geven van jezelf?

Pas vooral op wanneer er liefde op het eerste gezicht is.. liefde maakt nu eenmaal blind.. blind in die zin dat jij die jongen misschien leuker vind, dan dat hij jou leuk vind. Je moet gewoon altijd jezelf blijven, en laat merken dat je hem leuk vind.. als je na enige tijd merkt dat het niet wederzijds is, dan moet je er hoe moeilijk dan ook de handdoek naar gooien.. en daarnaast.. jongens moeten ook een beetje moeite doen hè.. ;)
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_95957104
quote:
Pas vooral op wanneer er liefde op het eerste gezicht is.. liefde maakt nu eenmaal blind.. blind in die zin dat jij die jongen misschien leuker vind, dan dat hij jou leuk vind. Je moet gewoon altijd jezelf blijven, en laat merken dat je hem leuk vind.. als je na enige tijd merkt dat het niet wederzijds is, dan moet je er hoe moeilijk dan ook de handdoek naar gooien.. en daarnaast.. jongens moeten ook een beetje moeite doen hè.. ;)
:')
pi_95957506
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:40 schreef Onnoman het volgende:
Je bent een typisch geval van een onzekere meid.. onzeker moet je niet zijn.. als hij jou ziet zitten dan zit het prima toch? Liefde is nu eenmaal niet te koop, en je hebt vast een reden waarom je het niet gezegd hebt. Het voor je houden is per definitie geen leugen, maar een daad om eigen bestwil.
Je hoeft toch ook niet persé alles tegen iemand te vertellen? Je hoeft toch niet gelijk alles bloot te geven van jezelf?

Iets bewust achterhouden is m.i. hetzelfde als liegen.

@TS

Je had het destijds moeten vertellen, het is nu te laat. Als hij echt zo is zoals je beschrijft dan heb je pech.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_95957580
Vertel op z'n minst even wat je hebt achtergehouden.
pi_95957701
quote:
13s.gif Op maandag 25 april 2011 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit. We kunnen de spanning niet aan!
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_95957762
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_95957909
Had er al iemand gemeld dat het handig zou zijn als je vertelt wat je hebt achtergehouden.....

Verder: aangezien je het achtergehouden hebt wist je zelf al dat hij het niet onbelangrijk zou vinden, eigen schuld dus.
pi_95958033
Je was vroeger prostituee?
pi_95958149
Tja, zelf ben ik ook iemand die eerlijkheid op prijs stelt. Dat betekent echter niet dat je geen recht meer hebt op privacy omdat je hem leuk vindt.

Kun je aangeven waarom hij denkt dat hij recht had te weten wat jij achterhield? En waarom heb je het achtergehouden als je het zelf niet belangrijk vond?

In ieder geval, vertrouwen terugwinnen is enorm moeilijk en kost veel tijd. Maar voordat je daaraan begint zou ik even nagaan of hij terecht vindt dat zijn vertrouwen beschaamd is. Als jij het daar niet mee eens bent, is hij namelijk niet de juiste persoon voor jou.
pi_95958194
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:32 schreef Snooki. het volgende:
Het zit namelijk zo, ik heb sinds enige tijd contact met een hele serieuze jongen, die ik ontzettend waardeer!
Hij vertelde me vanaf dag 1 hoeveel waarde hij hecht aan eerlijkheid. Ik gaf hem hier gelijk aan.
Maar heb gister een stomme ondoordachte zet gemaakt, heb namelijk iets uit het verleden achtergehouden. Wat in mij ogen niets voorstelde. Hij is er hoe dan ook achtergekomen, en zijn vertrouwen in mij is volledig vervaagt, wat hem overigens ook niet te verwijten valt.
Maar wat moet ik nu doen, om zijn vertrouwen terug te winnen, wat ik ook doe of zeg het komt allemaal verkeerd en ongelovig over voor hem. Ik snap zijn situatie, Maar hoe kan ik hem in laten zien stukje bij beetje, dat hij het echt is voor mij! Ik wil hem niet kwijt, om iets wat het zo niet waard is!

Ik voel me echt zo kut. Dames die in zo´n situatie zitten of hebben gezeten..

graag serieuze reacties.

Dank.
Je hebt jouw situatie te vaag omschreven om na te gaan of ik me er in zou kunnen herkennen.
pi_95958363
quote:
Zeker laten nemen door 2 negers
  maandag 25 april 2011 @ 17:00:14 #18
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_95959431
quote:
Of lotto gewonnen? :)
pi_95959505
Je hoeft in een beginnende relatie toch niet meteen je hele geschiedenis te vertellen. Mensen zijn gewoon geneigd dingen waar ze zich voor schamen achter te houden. Dat vind ik persoonlijk ook geen liegen of oneerlijkheid.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_95959953
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_95960078
Ik snap het niet. Niet eerlijk zijn wil toch zeggen dat je iets zegt wat niet klopt?
Of dat je je anders voordoet dan dat je bent?
pi_95960132
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:23 schreef Kabolter het volgende:
Ik snap het niet. Niet eerlijk zijn wil toch zeggen dat je iets zegt wat niet klopt?
Of dat je je anders voordoet dan dat je bent?
Haar schrijfstijl komt overeen met een zeer bekende R&P troll, die al tientallen van dit soort topics heeft aangemaakt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_95960161
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:24 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Haar schrijfstijl komt overeen met een zeer bekende R&P troll, die al tientallen van dit soort topics heeft aangemaakt.
Oké. Vandaar.

Maar ik heb dit verwijt wel eens vaker gehoord. En ik heb het tot nu toe nooit begrepen.
pi_95960324
الله يهديـــــــــــك
  maandag 25 april 2011 @ 22:13:19 #25
242879 Onnoman
The On And Only
pi_95972943
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:59 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Iets bewust achterhouden is m.i. hetzelfde als liegen.

@TS

Je had het destijds moeten vertellen, het is nu te laat. Als hij echt zo is zoals je beschrijft dan heb je pech.
wat is dat voor onzin... als je iets niet vertelt is het helemaal geen liegen dwaas.. het is gewoon niet zeggen..
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')