abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95956326
Zijn er hier mensen die dit hebben want mijn vrouw en ik en de buren hadden het laatst erover om mischien eens te overwegen een jacuzzi in de tuin neer te zetten voor de zomermaanden en dan gewoon voor het eigen plezier. :Y
Als iemand er 1 heeft,deponeer je ervaringen hier neer wat ben benieuwd wat er allemaal aan kosten bij komt kijken als je eenmaal er 1 gekocht hebt. :Y (waterkosten/stijging stroom op jaarbasis en onderhoud etc)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  maandag 25 april 2011 @ 15:45:28 #2
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_95957116
Meer iets voor K&W dan voor F&F; schopje derhalve :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_95957863
Ik heb er 1 in mijn badkamer,
en ik gebruik hem niet zo vaak,
wat in de badkamer niet erg is, want ik vul en leeg hem als een gewoon bad,

wat ik over de kosten in de tuin hoorde moet je voor verwarming rekenen op 1 euro per dag als je hem niet gebruikt,
en 2,50 per dag als je hem wel gebruikt.

overige kosten weet ik niet,
het lijkt mij onzinnig om neer te zetten.
pi_95961999
Wij hebben er ook aan gedacht en roepen het nu nog wel eens maar dat vergt ook onderhoud plus dat wij er niet vaak in zouden zitten..
Dus als we de bijpassende tuinman erbij krijgen wordt het een optie :P
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_95963608
Mja, lijkt mij volstrekt zinloos. Echt zo'n hebbedingetje wat je 10 keer gebruikt en daarna nooit meer.

En als er zelfs al 1 op Fok! te koop staat zegt dat genoeg. (En dan met name de motivatie waarom die verkocht wordt)
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_96004279
Mijn oom heeft ook een, sinds een jaar of 4 nu. Hij zit er alleen nooit meer in, in het begin is het wel leuk maar daarna begint het toch gauw te vervelen.

Ook verbruiken die dingen machtig veel stroom. Meen dat mn oom het had over 3000 a 4000 kWh per jaar.
New in town
pi_96010825
Helemaal geweldig, gebruik hem heel vaak. IN de zomer zet ik hem koel(36.5 graden), in de winter is het super als het vriest en er ligt sneeuw en ik zit lekker warm. Drankje erbij.

Onderhoud: nihil, twee keer per jaar waterwissel en filters afspoelen, 4x per jaar ionen wissel. Af en toe wat chloor erin.

Kosten, ongeveer 50 eurocent per dag, maar wel na gebruik de klep erop.

Jaccuzi op badkamer gehad, dat was veel onderhoud. (bubbelbad zeg maar).
pi_96116032
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:16 schreef Letter het volgende:
Helemaal geweldig, gebruik hem heel vaak. IN de zomer zet ik hem koel(36.5 graden), in de winter is het super als het vriest en er ligt sneeuw en ik zit lekker warm. Drankje erbij.

Onderhoud: nihil, twee keer per jaar waterwissel en filters afspoelen, 4x per jaar ionen wissel. Af en toe wat chloor erin.

Kosten, ongeveer 50 eurocent per dag, maar wel na gebruik de klep erop.

Jaccuzi op badkamer gehad, dat was veel onderhoud. (bubbelbad zeg maar).
Kun je die kosten van 0,50 euro per dag onderbouwen? Want daar koop je hooguit 2 kWh voor tegenwoordig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bijvlagenzinvol op 28-04-2011 23:12:02 ]
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')