Goedquote:Op maandag 25 april 2011 11:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
okay, dan negeer ik je gewoonHoe is het met je?
Meestal niet volgens mij.quote:Op maandag 25 april 2011 11:17 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik wil graag een nieuw hoofdstel voor Rio. Nu heb ik het hoofdstel dat ik wil gevonden als ene proefmodel. Dit is dus niet het uiteindelijke model. Het proefmodel wordt te koop aangeboden voor de volledige prijs.
Dat vind ik wat vreemd? Of is dat heel normaal?
Ja, dat lijkt mij toch ook.quote:Op maandag 25 april 2011 11:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meestal niet volgens mij.
Weet in ieder geval dat het in de tuningwereld normaal is dat je een fikse korting krijgt.
ook goed, saai hequote:
Ik leef nogquote:Op maandag 25 april 2011 11:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook goed, saai he![]()
Hoe is het klussen gegaan? dramatisch?
Kun je niet rechtstreeks de fabrikant benaderen?quote:Op maandag 25 april 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij toch ook.Het is een proefmodel, die krijgen de winkels dacht ik sowieso gratis of tegen een heel lage prijs.
Vind het niet heel eerlijk om er dan de volle prijs voor te vragen, maar dat kan ook aan mij liggen.
De judas!quote:
Nee, dat kan niet. En dat hoeft voor mij ook niet. Ik vraag me gewoon af of het redelijk is om als winkel voor een proefmodel de volledige prijs te vragen.quote:Op maandag 25 april 2011 11:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je niet rechtstreeks de fabrikant benaderen?
Dat je wel wil testen voor hen.
O.M.G.quote:
Die slaat echt nergens op...en zeker die 3e verloochening nietquote:Op maandag 25 april 2011 11:21 schreef Yuki het volgende:
Die verloochening door Petrus
Jezus zit nog niet in het ME-busje (), of hij liegt al
Wie is Wilma Nanninga?quote:Op maandag 25 april 2011 11:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
O.M.G.
Waarom had je niet gezegd dat WIlma Nanninga meedoet?_!
Het initiatief is goed, maar het is zo slecht uitgevoerdquote:Op maandag 25 april 2011 11:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die slaat echt nergens op...en zeker die 3e verloochening niet![]()
het verhaal is zwaar verminkt maar ach...75% van de Nederlanders weet niet eens meer waar de paastijd voor staat dus het idee is goed.
De opstanding van Jezusquote:Op maandag 25 april 2011 11:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die slaat echt nergens op...en zeker die 3e verloochening niet![]()
het verhaal is zwaar verminkt maar ach...75% van de Nederlanders weet niet eens meer waar de paastijd voor staat dus het idee is goed.
Tweede verloochening.quote:
picsquote:
Da's Pasen jaquote:
En dat is normaal 1 van de tokkies?quote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tweede verloochening.
"HEY! DIE HOORDE TOCH OOK BIJ DIE JESUS VAN NASARET?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |