House top 1000 allertijden op Fresh-FM. (80 uur non-stop)
http://www.fresh.fm/ <- online te beluisteren
De Fresh House Top 1000 is niet alleen een lijst met de 1000 allerbeste houseplaten van de afgelopen 25 jaar, maar bevat ook een historisch overzicht van belangrijke gebeurtenissen in de housemuziek. We zullen spreken met dj's en producers van het eerste uur, om op die manier de geschiedenis van house zo zorgvuldig mogelijk te belichten.
Dj’s, producers en organisatoren als Arwen Perlot, Arwin Touw, August de loor, Darkraver, DJ Rob, José, Hans Tieleman, Harry Lemon, Isis, Jean, Johan Cyber, Koen Groeneveld, Marcello, Maurice Steenbergen, Michel de Hey, Miss Monica, Promiss, DJ Ramon, Remy, René Mulder, Robin Albers, Ronald Molendijk, Roog, Erwin Unger, Ted Langenbach, Wessel van Diepen, Armin van Buuren en Kevin Saunderson. vertellen over hun eerste ervaringen met house en waarom het housevirus zo sterk om zich heen heeft gegrepen.
We gaan terug naar de tijden van de Chicago-house, iT, Roxy en Nighttown en ook de eerste houseparties als Gaultier en Rave the City zullen aan bod komen.
Maar: het belangrijkste is de housemuziek, de muziek die een muzikale revolutie teweeg bracht en het uitgaansleven voor altijd veranderde. De volgende presentatoren zijn dit weekend te horen: Peter van Leeuwen, Jurgen Rijkers, Michel de Hey, Eelco Wijninga, Gijs Alkemade, Frank Schildkamp, Bas van Halderen, Robin Albers, Stephan Koot, Mark van Dale, Fred van Veen, Ron McDonald en Marc de Roo!
Vandaag begonnen om 12.00 Nummer 964 zijn we nu aanbeland.
House is a feeling!
Na ieder uur vind je hier de lijst! Om het spannend te houden wordt deze per uur verwerkt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.