drink elke dag 2 glazen wijn op doktersvoorschrift, bevalt me prima.quote:Op maandag 25 april 2011 01:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, wacht maar, in de SC komr er regelmatig een keur aan drankjes voorbij.
quote:
De herdertjes lagen bij nachte...quote:Op maandag 25 april 2011 01:46 schreef MaryMouse het volgende:
Nieuwe COS TT : ze slapen nog steeds in ruste
dat zeg je tegen ons he...je vind het gewoon lekkerquote:Op maandag 25 april 2011 01:46 schreef MargrietV het volgende:
[..]
drink elke dag 2 glazen wijn op doktersvoorschrift, bevalt me prima.
quote:Op maandag 25 april 2011 01:46 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Twee glazen kan nog.quote:Op maandag 25 april 2011 01:46 schreef MargrietV het volgende:
[..]
paar keer trombose en multiple longembolien gehad, Was niet in te stellen op bloedverdunners, maar met 2 glazen wijn, is het bloed zo dun als het zijn moet.quote:Op maandag 25 april 2011 01:47 schreef Stability het volgende:
[..]
dat zeg je tegen ons he...je vind het gewoon lekker
quote:Op maandag 25 april 2011 01:48 schreef Stability het volgende:
mijn peukje is op.....mn hersens worden moe....dus ik ga ........naar mn bedje toe.....
welterusten allemaal, kvond het weer gezellig, tot morgen , slaap lekker![]()
Welterustenquote:Op maandag 25 april 2011 01:48 schreef Stability het volgende:
mijn peukje is op.....mn hersens worden moe....dus ik ga ........naar mn bedje toe.....
Ciao Stab, en de rest ookquote:Op maandag 25 april 2011 01:47 schreef Stability het volgende:
[..]
dat zeg je tegen ons he...je vind het gewoon lekker
slaap lekker.quote:Op maandag 25 april 2011 01:48 schreef Stability het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2011 01:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
paar keer trombose en multiple longembolien gehad, Was niet in te stellen op bloedverdunners, maar met 2 glazen wijn, is het bloed zo dun als het zijn moet.
Truste Stability Slaapquote:Op maandag 25 april 2011 01:48 schreef Stability het volgende:
Slaap lekker, ik ga ook.quote:Op maandag 25 april 2011 01:48 schreef Stability het volgende:
Ruudpuntnl slaap ookquote:Op maandag 25 april 2011 01:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ciao Stab, en de rest ookIk ga slapen
welterustenquote:Op maandag 25 april 2011 01:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ciao Stab, en de rest ookIk ga slapen
Kahaarin morgen weer chasen? slaap lekkerquote:Op maandag 25 april 2011 01:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik ga ook.Welterusten allemaal!
![]()
Welterustenquote:Op maandag 25 april 2011 01:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik ga ook.Welterusten allemaal!
![]()
dat is niet de slechste voorschriften die je kan krijgenquote:Op maandag 25 april 2011 01:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
paar keer trombose en multiple longembolien gehad, Was niet in te stellen op bloedverdunners, maar met 2 glazen wijn, is het bloed zo dun als het zijn moet.
Hmmm, zal wel moeten, moderate risk...quote:Op maandag 25 april 2011 01:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kahaarin morgen weer chasen? slaap lekker
echt niet en neem dan ook altijd een lekkere wijn en geniet er echt van,quote:Op maandag 25 april 2011 01:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is niet de slechste voorschriften die je kan krijgen
quote:Op maandag 25 april 2011 01:51 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
en slechts twee COSsers toch al het eerste commentaar op mijn fipo
![]()
had je de streams eerder moeten afsluiten (wie is het Mo, of Segredo die nadreunt?)quote:
misschien moet je bij de buren sherrie wakker maken dan ben je blijquote:
* MaryMouse duikt het SC archief voor je in.... hebben we hier wel wat voor hoorquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 01:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse duikt het SC archief voor je in.... hebben we hier wel wat voor hoor![]()
gember thee met kaneel, niet voor de oren wel voor de verkoudheidquote:
slaap welquote:
ff wachten hoorquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 02:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ff wachten hoor
[ afbeelding ]
drupjes toco-tholin in een bak kokend water, met een handdoek boven gaan hangen, voel je je morgen weerlekker
neus druppelen,,,,, een afgestreken theelepel zout op een beker van 250 ml, gekookt water, beter als otrivin,quote:
quote:
volgens mij zit die nog niet aan zijn quotum vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |