Plaatjes, ja?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Jammer, heb namelijk net wat fijne plaatjes opstaan!
Ja.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha, Frontliner in je Lastfmprofiel. Daar ken ik toevallig één nummer van, "Spacer". Dat nummer moest me wakker houden in de bus naar Rome, was het idee. Is uiteindelijk gelukt zonder Spacer 1x te hoeven beluisteren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt, helaas zijn de enige "platen" die ik heb ordinaire mp3-tjes of wav'jesquote:
Ook geen cd's?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt, helaas zijn de enige "platen" die ik heb ordinaire mp3-tjes of wav'jes![]()
.
Goed nummer, wel een oudjequote:Op dinsdag 26 april 2011 00:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Haha, Frontliner in je Lastfmprofiel. Daar ken ik toevallig één nummer van, "Spacer". Dat nummer moest me wakker houden in de bus naar Rome, was het idee. Is uiteindelijk gelukt zonder Spacer 1x te hoeven beluisteren.
quote:
Nah, niet mijn muziek, hahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:31 schreef yosander het volgende:
Goed nummer, wel oud.
Zaterdag weer Frontliner aanschouwen!
Maar om echt wakker te blijven raad ik je wat harder spul aan.
Ik dacht dat je alleen gedownload spul bedoelde. Het kopen van cd's is best wel verslavend. Ik heb er het afgelopen jaar al iets van 50 gekocht. Nu ben ik blut..quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef yosander het volgende:
[..]
![]()
Jawel, heb er nu zelfs een op m'n bureau liggen. Maar beluister eigenlijk nooit meer cd's
.
Ze zijn ook zo duur.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen gedownload spul bedoelde. Het kopen van cd's is best wel verslavend. Ik heb er het afgelopen jaar al iets van 50 gekocht. Nu ben ik blut..
Haha, wel opvallend: Frontliner valt bij meer mensen in die smaak die normaal gesproken geen harde dancemuziek beluisteren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nah, niet mijn muziek, hahaMaar Spacer was inderdaad niet slecht
![]()
Veel plezier bij dat concert dan alvast!
Ja, in de winkel. Daarom moet je ze ook op internet bestellen.quote:
Nee en ik ben het ook niet van plan. Ik snap niet waarom ik de verjaardag van koningin Juliana zou moeten vieren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:37 schreef yosander het volgende:
Heeft men nog plannen met Koninginnedag/nacht?
Wowquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen gedownload spul bedoelde. Het kopen van cd's is best wel verslavend. Ik heb er het afgelopen jaar al iets van 50 gekocht. Nu ben ik blut..
Ik bestel niet zo gauw op internet, moet ik bekennen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, in de winkel. Daarom moet je ze ook op internet bestellen.
[..]
Nee en ik ben het ook niet van plan. Ik zie niet waarom ik de verjaardag van koningin Juliana zou moeten vieren.
Ik denk sowieso dat (muziek)cd's eerder verdwijnen dan Vinyl. Vinyl is toch hetgene wat de echte muziekliefhebbers al jarenlang willen hebben en sparen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Wow! Maar ik download alleen maar eigenlijk ja, deze cd was een cadeau
. Helaas worden alleen nog echte albums op cd uitgebracht, vinyl verdwijnt ook zo goed als. Dat soort verschijnselen vind ik wel minder aan dit tijdperk
Dan ken je CDwow.nl nog niet. Super betrouwbaar en erg goedkoop.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik bestel niet zo gauw op internet, moet ik bekennen.
Ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat (muziek)cd's eerder verdwijnen dan Vinyl. Vinyl is toch hetgene wat de echte muziekliefhebbers al jarenlang willen hebben en sparen.
[..]
Dan ken je CDwow.nl nog niet. Super betrouwbaar en erg goedkoop.
De echte zullen nog wel blijven ja. Maar in deze scene werd vroeger alles uitgebracht op vinyl omdat men met platenspelers draaide. Nu draait men met CDJ's en wordt het uitgebracht op het internet als een .mp3 of .wav bestand om het vervolgens zelf op een cd'tje te brandenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat (muziek)cd's eerder verdwijnen dan Vinyl. Vinyl is toch hetgene wat de echte muziekliefhebbers al jarenlang willen hebben en sparen.
[..]
Dan ken je CDwow.nl nog niet. Super betrouwbaar en erg goedkoop.
CD's zijn ook een stuk makkelijker in gebruik vergelijken met vinyl. De mens is gewoon luier geworden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:44 schreef yosander het volgende:
[..]
De echte zullen nog wel blijven ja. Maar in deze scene werd vroeger alles uitgebracht op vinyl omdat men met platenspelers draaide. Nu draait men met CDJ's en wordt het uitgebracht op het internet als een .mp3 of .wav bestand om het vervolgens zelf op een cd'tje te branden.
Inderdaad! De albumhoes van The Beatles' Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band staat echt een stuk suffer op zo'n klein hoesje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:45 schreef Dastan het volgende:
En die platenhoezen waren altijd prachtig.Paste ook altijd zo'n grote afbeelding op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |