Originaliteit : 10+quote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Schwuler Pimmellecker.
TS geniet ervan kleine kevertjes anaal in te laten brengen. Hij siddert van genot terwijl de diertjes zijn endeldarm inkruipen en zich in de plooien van zijn dikke darm nestelen.
TS geniet ervan om, terwijl de beestjes zijn ingewanden onveilig maken, zijn grootvader zijn zak in de mond te nemen en er aan te likken.
TS geniet ervan om zijn leuter door zijn beste vriend in de mond te laten nemen en hem er zachtjes aan te laten sabbelen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Schwuler Pimmellecker.
TS geniet ervan kleine kevertjes anaal in te laten brengen. Hij siddert van genot terwijl de diertjes zijn endeldarm inkruipen en zich in de plooien van zijn dikke darm nestelen.
TS geniet ervan om, terwijl de beestjes zijn ingewanden onveilig maken, zijn grootvader zijn zak in de mond te nemen en er aan te likken.
TS geniet ervan om zijn leuter door zijn beste vriend in de mond te laten nemen en hem er zachtjes aan te laten sabbelen.
Richcalibier reactie__!!!!!quote:Op maandag 25 april 2011 01:10 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
ik ga niet rustig doen voor jou, platgeslagen banaan die je bent
ik heb van je vriendin gehoord dat je piemel net zo kort is als een potloodje van 1 cm in erectie-toestand
Bruinwerker?quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:45 schreef Dastan het volgende:
Sowieso het woord gay. Vind het altijd zo'n nichterige connotatie hebben. Homo heeft dat ook wel gekregen. De zin 'op jongens/mannen vallen' is nog wel neutraal, maar ik mis nog een woord waarin dat tot uiting komt.
He bah.quote:
Mannenliefde.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Aangenomen als retorische vraag en derhalve verworpen.
Mensen die seksueel actief zijn.quote:
dit eigenlijk ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:37 schreef GLaDOS. het volgende:
[..]
Mensen die seksueel actief zijn.![]()
Mensen.
Homoseksuele geaardheid is iets negatiefs?quote:Wie is er ooit op gekomen om een woord dat voor "Vrolijk" staat, in iets negatiefs te veranderen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |