quote:Op maandag 25 april 2011 00:57 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
net als je vader na z'n midlife crisis![]()
auto'squote:
jwz lolquote:
en natuurlijk de geneesmiddel voor jezelf houden héquote:
sorry, maar ik ben homo, geen nichtquote:
Je faalt in het leven, FOK is je enige uitweg.quote:Op maandag 25 april 2011 01:16 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
ga gewoon weg domme amateur psycholoog die je bent
jij gaat hier slim zitten doen terwijl je me niet eens kent
dan ben jij nog veel idioter
je moeder is 30 euro gehuld in een katpakje en tijgerzweepje btw
Prelude is een van die auto's waarvoor ik mijn nek breek over straat om naar te kijkenquote:
hahahahaha TS is HOMOquote:Op maandag 25 april 2011 01:19 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
sorry, maar ik ben homo, geen nicht
En hoe genees je iemand van homo zijn, ow wijze tovenaar.quote:Op maandag 25 april 2011 01:20 schreef goodmorningvietnam het volgende:
OKE IK VERTEL HET GENEESMIDDEL OMDAT IK IN EEN GOEIE BUI BEN:
- je moet eerst tegen je zelf zeggen dat je KEIHARD FAALT
- daarna moet je zeggen dat het ALLEMAAL GOED KOMT
- dan ga je naar dit topic en zeg je
ik ben genezen van AIDS
:d
ewn dan ben je genezen van aids
doe maar werkt echtttt
jij krijgt een lintje van mij voor originaliteit!quote:Op maandag 25 april 2011 01:21 schreef Snever het volgende:
[..]
En hoe genees je iemand van homo zijn, ow wijze tovenaar.
niet.quote:Op maandag 25 april 2011 01:21 schreef Snever het volgende:
[..]
En hoe genees je iemand van homo zijn, ow wijze tovenaar.
wel de 4th gen he:Pquote:Op maandag 25 april 2011 01:20 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
Prelude is een van die auto's waarvoor ik mijn nek breek over straat om naar te kijken
Oke, iedereen een steen en gooien maar!quote:Op maandag 25 april 2011 01:22 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
niet.
je moet hem dood maken.
4 en 5 vind ik allebei wel mooiquote:Op maandag 25 april 2011 01:22 schreef killurz het volgende:
[..]
wel de 4th gen he:P
anders zal ik je nek wel ff voor je breken scheeld jou werk
de 4th gen is de beste auto en mooiste auto ooit gemaakt![]()
och ik waan mij gelijk in het midden oosten!quote:Op maandag 25 april 2011 01:22 schreef Snever het volgende:
[..]
Oke, iedereen een steen en gooien maar!
nee, niet met steen NOOBquote:Op maandag 25 april 2011 01:22 schreef Snever het volgende:
[..]
Oke, iedereen een steen en gooien maar!
Zet jij dit in elk topic neer?quote:Op maandag 25 april 2011 00:58 schreef RichCalibier het volgende:
haha gastwatdefok je moeder wilde slechts 30,- ipv normaal tarief wellicht combinatie van mijn grote penis en haar ongesteldheid maja dikke schaamlippe rules
die heb je totaal niet gejat van de "Neger en de KFC Bucket"quote:Op maandag 25 april 2011 01:24 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
nee, niet met steen NOOB
stenen werken niet, want dan pakt de homo de steen en stopt ie hem in zijn kont en dan gaan alle stenigers dood aan een hartaanval
je moet 2 homo's elk aan 1 kant van een diep ravijn zetten en als ze elkaar zien willen ze huppelend naar elkaar toe rennen en elkaar omhelzen en andere vieze homo dingetjes doen en dan vallen ze opeens allebei in het ravijn en wassen wij ons hand in onschuld
kijk, daarom noemen ze mij de wijze tovenaar
ik noem jou de wijze homo, omdat het kan.quote:Op maandag 25 april 2011 01:24 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
nee, niet met steen NOOB
stenen werken niet, want dan pakt de homo de steen en stopt ie hem in zijn kont en dan gaan alle stenigers dood aan een hartaanval
je moet 2 homo's elk aan 1 kant van een diep ravijn zetten en als ze elkaar zien willen ze huppelend naar elkaar toe rennen en elkaar omhelzen en andere vieze homo dingetjes doen en dan vallen ze opeens allebei in het ravijn en wassen wij ons hand in onschuld
kijk, daarom noemen ze mij de wijze tovenaar
ik noem jou homo, omdat het de waarheid isquote:Op maandag 25 april 2011 01:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ik noem jou de wijze homo, omdat het kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |