Niceeeeequote:Op donderdag 12 mei 2011 15:30 schreef chibibo het volgende:
Ik was deze week op een beurs, waar ik een stand tegenkwam van een bedrijf genaamd Wheatley Associates. Ze keken me echter niet-begrijpend aan toen ik vroeg of ze me hun nieuwe collectie douchegordijnen konden laten zien.
Als het bedrijf Aperture heette, was het grappiger geweest.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:30 schreef chibibo het volgende:
Ik was deze week op een beurs, waar ik een stand tegenkwam van een bedrijf genaamd Wheatley Associates. Ze keken me echter niet-begrijpend aan toen ik vroeg of ze me hun nieuwe collectie douchegordijnen konden laten zien.
Mijn steamnaam is Gtaboy107, stuur me dan rond de tijd dat je kan maar een berichtje ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik over anderhalf uur !
Moet eerst boodschappen doen en eten maken !
Toegevoegd, kan alleen niks naar je sturenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mijn steamnaam is Gtaboy107, stuur me dan rond de tijd dat je kan maar een berichtje ofzo.
Integendeel. Zo scheid je het kaf van het koren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:05 schreef andrew.koster het volgende:
Ik ook niet. Is wel een hele obscure referentie... als je die dan ook nog eens maakt op een plek waar ze waarschijnlijk niet eens van Portal 2 gehoord hebben dan ben je gewoon aan het falen.
vrees dat je ps3 bedoelt, maar mits 360, ik doe wel mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:13 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand hier met een mic die het laatste deel van co-op wil spelen?
pc? jawel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:13 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand hier met een mic die het laatste deel van co-op wil spelen?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
pc? jawel.
Moet je wel de coop launcher ff downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en straks weer meer
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |