Afgezien van dat feit natuurlijk, best wel obviousquote:
De normale levels zijn zeker moeilijker in Portal 2. Maar Portal 1 had wel extra opdrachten die je unlockt als je 'em uitspeelt en die zijn echt beremoeilijk. Dan moet je dezelfde levels halen, maar dan in een bepaalde tijd, met beperkte portals of door weinig te lopen enzo en dan blijk je opeens hele andere oplossingen te moeten vinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:26 schreef speknek het volgende:
Gisteren ook uitgespeeld, game is echt de bom, knap ook hoe ze ineens toch veel meer verhaal weten te proppen in wat in essentie een lineaire corridor puzzler is. De stukjes tussen Wheatley en GLaDOS vond ik toch het leukst. Overigens op het laatst ook echt een paar keer m'n hoofd moeten breken, uiteindelijk is hij denk ik ook wel moeilijker dan deel 1.
Komt vanzelf wel zodra er een level editor is!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:53 schreef Tijn het volgende:
Ik heb trouwens wel het idee dat er nog veel moeilijkere levels te verzinnen met alle opties die Portal 2 te bieden heeft. En ik miste ook een beetje de wat uitgebreidere / grotere levels. In P1 heb je naarmate je verder komt steeds meer test chambers die uit meerdere gedeeltes bestaan, maar in P2 ga je bijna altijd direct naar het einde van het level zodra je iets hebt opgelost.
Nah, ik wil officiële content, geen gepruts van amateurs.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel zodra er een level editor is!
Er komt vast ook wel een of andere pack met maps van amateurs die zo goed zijn dat ze door Valve zelf gemaakt hadden kunnen wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nah, ik wil officiële content, geen gepruts van amateurs.
Inderdaad. Ik heb 'm nog een tweede keer doorgespeeld met de developer comments, maar die waren vrij karig. Daarna niks meer mee gedaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:47 schreef Tijn het volgende:
Dat mist wel een beetje in Portal 2, want sinds ik 'em heb uitgespeeld, heb ik 'em eigenlijk niet meer aangeraakt omdat er gewoon niks meer te doen is. Wat dat betreft is DLC meer dan welkom.
Haha herkenbaar ja, frustrerend ook om iemand te zien spelen die de mogelijkheden (nog) niet ziet van portals...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:33 schreef speknek het volgende:
Ik merk ook dat ie een stuk moeilijker is, want m'n vriendin speelt hem nu en dingen in het begin waar ik zo doorheen rende heeft ze veel meer moeite mee, omdat ze die Portal-taal nog niet spreekt.
Ik weet niet hoe laat vanavond dan wordt hoor. Ik heb nml ook nog wat anders lopen. Maar spreek je wel via steam daarover.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:08 schreef Leonos het volgende:
Ik wil nog wel de coop vanavond spelen.
Account op steam is le0nos
Is niet meer gelukt die zaterdag.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:05 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat vanavond dan wordt hoor. Ik heb nml ook nog wat anders lopen. Maar spreek je wel via steam daarover.
Is goed, spreek me maar aan op steam als je kan. en ik online ben dat is.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:53 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is niet meer gelukt die zaterdag.
Van de week een keer ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had gezet, heb ik besloten hem te kopen voor de PS3.Blijkt dat er een access code bij zit voor de PC versie!
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |