abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96429901
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En je speelt met zn 2en in de co-op ;)
Afgezien van dat feit natuurlijk, best wel obvious ;) misschien later op de dag wat YT-vids bekijken :Y
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:26:05 #77
8369 speknek
Another day another slay
pi_96433546
Gisteren ook uitgespeeld, game is echt de bom, knap ook hoe ze ineens toch veel meer verhaal weten te proppen in wat in essentie een lineaire corridor puzzler is. De stukjes tussen Wheatley en GLaDOS vond ik toch het leukst. Overigens op het laatst ook echt een paar keer m'n hoofd moeten breken, uiteindelijk is hij denk ik ook wel moeilijker dan deel 1.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:47:58 #78
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_96434371
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:26 schreef speknek het volgende:
Gisteren ook uitgespeeld, game is echt de bom, knap ook hoe ze ineens toch veel meer verhaal weten te proppen in wat in essentie een lineaire corridor puzzler is. De stukjes tussen Wheatley en GLaDOS vond ik toch het leukst. Overigens op het laatst ook echt een paar keer m'n hoofd moeten breken, uiteindelijk is hij denk ik ook wel moeilijker dan deel 1.
De normale levels zijn zeker moeilijker in Portal 2. Maar Portal 1 had wel extra opdrachten die je unlockt als je 'em uitspeelt en die zijn echt beremoeilijk. Dan moet je dezelfde levels halen, maar dan in een bepaalde tijd, met beperkte portals of door weinig te lopen enzo en dan blijk je opeens hele andere oplossingen te moeten vinden.

Dat mist wel een beetje in Portal 2, want sinds ik 'em heb uitgespeeld, heb ik 'em eigenlijk niet meer aangeraakt omdat er gewoon niks meer te doen is. Wat dat betreft is DLC meer dan welkom.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:42:38 #79
8369 speknek
Another day another slay
pi_96436846
Oh dat wist ik niet eens :@, maar ik vind challenges meestal ook niet zo boeiend.

[ Bericht 37% gewijzigd door speknek op 06-05-2011 15:51:44 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:53:08 #80
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_96437294
Ik heb trouwens wel het idee dat er nog veel moeilijkere levels te verzinnen met alle opties die Portal 2 te bieden heeft. En ik miste ook een beetje de wat uitgebreidere / grotere levels. In P1 heb je naarmate je verder komt steeds meer test chambers die uit meerdere gedeeltes bestaan, maar in P2 ga je bijna altijd direct naar het einde van het level zodra je iets hebt opgelost.

Maar goed, er komt dus van de zomer al (gratis) DLC aan, dus ik verwacht dat daar wel een bak nieuwe puzzels in zullen zitten, die ook wat moeilijker en uitgebreider zijn dan wat in het basisspel zit :)
pi_96437626
Natuurlijk zijn er veel moeilijkere levels te bedenken, maar Valve is bang dat ze dan klanten verliezen. Veel mensen houden niet van uitdaging, en raken gefrustreerd als ze langer dan vijf minuten vast zitten in een level.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 17:30:36 #82
8369 speknek
Another day another slay
pi_96441387
Ik heb wel eens vijf minuten vastgezeten bij sommige puzzels van portal 2. Maar goed, veel langer vastzitten heeft dan ook niets met uitdaging te maken als wel met slechte communicatie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:33:29 #83
8369 speknek
Another day another slay
pi_96449293
Ik merk ook dat ie een stuk moeilijker is, want m'n vriendin speelt hem nu en dingen in het begin waar ik zo doorheen rende heeft ze veel meer moeite mee, omdat ze die Portal-taal nog niet spreekt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_96449535
Je moet dit ook niet spelen als je Portal 1 nog niet gespeeld hebt.. :N . 'k Vind dat Valve een prima balans heeft gevonden, de uitdagingen zijn niet makkelijk maar ook weer niet zo lastig dat je gaat ragequitten. Die trailers met spikes e.d. zagen er wel vet uit (en die wil ik eigenlijk ook wel spelen), maar 'k kan me voorstellen waarom dat niet in het uiteindelijke spel zit.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:39:20 #85
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_96449615
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:53 schreef Tijn het volgende:
Ik heb trouwens wel het idee dat er nog veel moeilijkere levels te verzinnen met alle opties die Portal 2 te bieden heeft. En ik miste ook een beetje de wat uitgebreidere / grotere levels. In P1 heb je naarmate je verder komt steeds meer test chambers die uit meerdere gedeeltes bestaan, maar in P2 ga je bijna altijd direct naar het einde van het level zodra je iets hebt opgelost.
Komt vanzelf wel zodra er een level editor is!
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:41:42 #86
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_96449753
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:39 schreef Bart het volgende:

[..]

Komt vanzelf wel zodra er een level editor is!
Nah, ik wil officiële content, geen gepruts van amateurs.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:45:29 #88
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_96449982
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:41 schreef Tijn het volgende:

[..]

Nah, ik wil officiële content, geen gepruts van amateurs.
Er komt vast ook wel een of andere pack met maps van amateurs die zo goed zijn dat ze door Valve zelf gemaakt hadden kunnen worden :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:53:20 #89
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_96453964
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:47 schreef Tijn het volgende:
Dat mist wel een beetje in Portal 2, want sinds ik 'em heb uitgespeeld, heb ik 'em eigenlijk niet meer aangeraakt omdat er gewoon niks meer te doen is. Wat dat betreft is DLC meer dan welkom.
Inderdaad. Ik heb 'm nog een tweede keer doorgespeeld met de developer comments, maar die waren vrij karig. Daarna niks meer mee gedaan.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:56:58 #90
8369 speknek
Another day another slay
pi_96454205
dan heb je er zo'n zestien uur achter gezeten. Prima toch? Acht keer zo lang als de gemiddelde film. Over twee weken komt LA Noire uit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:58:26 #91
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96454301
Bij de coop trailer zie je aan het einde een ziek level om bij 'manufacturing' te komen. Hoopte toch dat er zoiets in zou zitten. Maar helaas ;(
pi_96456019
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:33 schreef speknek het volgende:
Ik merk ook dat ie een stuk moeilijker is, want m'n vriendin speelt hem nu en dingen in het begin waar ik zo doorheen rende heeft ze veel meer moeite mee, omdat ze die Portal-taal nog niet spreekt.
Haha herkenbaar ja, frustrerend ook om iemand te zien spelen die de mogelijkheden (nog) niet ziet van portals...
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:58:25 #93
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_96462328
SP uitgespeeld maar ligt het aan mij of was deze makkelijker dan deel 1? Heb toch het idee dat ik er redelijk snel door heen ben gegaan zonder, op een aantal kamers na, veel moeite. Wel een geniaal spel, mooi einde ook :)
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 18:04:32 #94
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_96478493
Nou iemand te porren voor coop ?
Stuur maar gerust een pm hoor. Ik bijt niet :D
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_96478592
Ik wil nog wel de coop vanavond spelen.
Account op steam is le0nos ;)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:05:29 #96
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_96482230
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:08 schreef Leonos het volgende:
Ik wil nog wel de coop vanavond spelen.
Account op steam is le0nos ;)
Ik weet niet hoe laat vanavond dan wordt hoor. Ik heb nml ook nog wat anders lopen. Maar spreek je wel via steam daarover. :P
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_96542323
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:05 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe laat vanavond dan wordt hoor. Ik heb nml ook nog wat anders lopen. Maar spreek je wel via steam daarover. :P
Is niet meer gelukt die zaterdag.
Van de week een keer ? ;)
  maandag 9 mei 2011 @ 12:59:06 #98
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_96542542
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:53 schreef Leonos het volgende:

[..]

Is niet meer gelukt die zaterdag.
Van de week een keer ? ;)
Is goed, spreek me maar aan op steam als je kan. en ik online ben dat is.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_96619310
Ik moet toegeven, ik had hem gedownload voor de PC.

Nadat ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had gezet, heb ik besloten hem te kopen voor de PS3. :) Blijkt dat er een access code bij zit voor de PC versie! _O-
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:25:25 #100
343878 GLaDOS.
Two plus two is f-f-f-f... ten
pi_96651212
Science has now validated your mother's decision to abandon you as a child
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')