De kamers zijn vooral wat kort / klein. Hoewel ik toch aardig vast zat op de puzzel voordat je naar het eind kan (level 16 van chapter 8).quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Hopelijk zijn de test chambers van DLC#1 wat ingewikkelder, want het was nu allemaal wel erg eenvoudig.
Pauperquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:14 schreef tuut-chips het volgende:
Gekocht, uitgespeeld, overmorgen weer ruilen
Ik heb nu al zin in de belachelijk moeilijke co-ops maps die ongetwijfeld gemaakt gaan wordenquote:Op zondag 1 mei 2011 14:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Laat ze maar de Source SDK updaten voor vette community maps!
Iets in de stijl vanquote:Op zondag 1 mei 2011 15:03 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin in de belachelijk moeilijke co-ops maps die ongetwijfeld gemaakt gaan worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou wel vet zijn.
Denk ook dat je dan iets flink moeilijks kan maken
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
Tegen die tijd zal je hem echt moeten downloaden...quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:37 schreef MrManuel het volgende:
Ik ga hem echt niet downloaden hoor..
Wacht wel even tot hij goedkoper is op Steam!![]()
Ik bedoel niet illegaal downloaden..quote:Op zondag 1 mei 2011 20:03 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal je hem echt moeten downloaden...
V.
Hij is trouwens op de juiste plekken voor 32 euro te krijgenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:33 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ik bedoel niet illegaal downloaden..
Maar toch gedaan en echt super vet tot nu toe!!
retail of cd-key only?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hij is trouwens op de juiste plekken voor 32 euro te krijgen
cd-key only, maar dat werkt verder prima op Steam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De soundtrack was sowieso fantastisch.
http://rain.nxe7.com/
Beste singleplayer only (en waarschijnlijk de laatste) ervaring in jaren, alleen een beetje kort.
[ Bericht 7% gewijzigd door speknek op 03-05-2011 16:00:06 (eikel) ]
Heb ik ook gedaan. Gister verjaardag gevierd, dus mooi extra geld.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:47 schreef MrManuel het volgende:
Ben woensdag jarig dus miss haal ik hem wel van geld wat ik krijg
Heb hem nu gespeeld en wil toch ook wel de co-op spele!
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef Dynd het volgende:
Het einde vond ik zelf één van beste, mooiste, meest epische en meest conclusive eindes die ik ooit in een game heb gezien. VanafIk moet toch echt zeggen dat het niet kan tippen aan Mass Effect 2. Maar je hebt gelijk. Zeker één van de besten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De soundtrack was sowieso fantastisch.
http://rain.nxe7.com/
Beste singleplayer only (en waarschijnlijk de laatste) ervaring in jaren, alleen een beetje kort.
[ Bericht 19% gewijzigd door speknek op 03-05-2011 16:00:29 (spoiler tags toegevoegd) ]
En je speelt met zn 2en in de co-opquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:48 schreef Tijntje83 het volgende:
Wat is precies het verschil tussen co-op en singleplayer? Alleen de 'levels' neem ik aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |