Mrien, wat lekker joh dat je ruim voldoende kolft!
Klinkt als een prima nachtje Claudia. Vooral dat zelf weer in slaap vallen is fijn. Hier is daar de speen voor nodig.
Eerst was het hier inderdaad héél vaak de speen er in stoppen en het aanhoren van geluiden om tijd te rekken tot de volgende fles. Toen vond ik het aan de limiet gebonden zitten vervelend. Ik wil niet dat mijn kind honger heeft.
Maar inmiddels is het vaak later in de nacht en gaat hij rustig met speentje weer slapen zonder doorlopende geluiden tot hij een fles krijgt dus het lijkt er op dat hij inmiddels wat langer zonder kan. Erg fijn om te weten dat je kind niet met enorme honger naast je ligt en je de minuten weg moet kijken.
Ik weet inmiddels ook dat hij 's avonds echt wakker gemaakt moet worden voor de laatste fles dus als hij om 05.30uur er echt klaar mee is doe ik niet moeilijk en geef een fles. Het komt aan het einde van de dag prima uit.
Doordat we dit weekend op pad waren was hij een paar keer in slaap gevallen net rond zijn flestijd. Toen had hij 's avonds rond 20.00uur pas drie flessen op en dat met het warme weer
Dus die laatste twee hebben we er binnen een kortere tijd dan normaal in gepropt. Voordeel is dat hij echt altijd drinkt en helemaal schoon op ook nog. Restjes doet meneer niet aan
Let niet op de niet matchende sokken. Ik moet dadelijk nieuwe kopen. Dit paar in maat 74 is het enige dat nog goed zit.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je
lief mijn hele leven