quote:Of jij dikt te veel aan.
Op woensdag 19 juni 2002 15:19 schreef BAZZA het volgende:Dan let je niet goed op.
quote:Stoere propaganda praatjes van zielige mensen die meester zijn in het inspelen op angstgevoelens.
De Hezzbollah is een proxy leger van Iran, die zal niet rusten voordat de staat Israel niet meer bestaat dus wat jij zegt mist iedere fundering.
Israel heeft genoeg kracht en macht deze excessen het hoofd te bieden en dat weet jij net zo goed. Jij denkt altijd veel te zwartwit. Israel moet zorgen dat er geen rede tot haat jegens hen is, het uitzuiveringsproces van extremen komt dan vanzelf opgang.
quote:Leg jij dat uit aan de familie van de mensen die omkomen door de mortieren in Noord-Israel ?
Op woensdag 19 juni 2002 15:24 schreef michelos het volgende:Of jij dikt te veel aan.
quote:Misschien wist je het niet maar de Ayatollahs denken nou eenmaal zo, dat zijn geen "redelijke" mensen.
Op woensdag 19 juni 2002 15:24 schreef michelos het volgende:Stoere propaganda praatjes van zielige mensen die meester zijn in het inspelen op angstgevoelens.
Israel heeft genoeg kracht en macht deze excessen het hoofd te bieden en dat weet jij net zo goed. Jij denkt altijd veel te zwartwit. Israel moet zorgen dat er geen rede tot haat jegens hen is, het uitzuiveringsproces van extremen komt dan vanzelf opgang.
als je dat niet weet dan ben je behalve een triest ongeinformeerd figuur ook nog behoorlijk arrogant.
quote:Ja en Nee.
Op woensdag 19 juni 2002 15:08 schreef michelos het volgende:[..]
Jij gelooft er dus duidelijk niet zo in.
Ik ben wel bereid de Palestijnen hier het voordeel van de twijfel te geven. Alleen ik zit lekker hier en als ik met de bus ga dan kom ik hoogstens te laat op mijn bestemming.
Als ik in Israël zou wonen dan zou ik niets liever willen dan rust in de tent. De overgrote mederheid van de bevolking wil dat.
Het is een beetje een kip en het ei probleem. De Israelisch willen dat de palestijnen stoppen met terreur en willen dan pas praten, wat opzich natuurlijk geen onzinnige redenatie is. De palestijnen willen eerst een eigen staat en zeggen daarna te stoppen, wat naar mijn mening wel onzinnig is.
Maar je heb gelijk als je stelt dat Israel meer opties ter beschikking heeft om het vredesproces weer aan de gang te krijgen. Echter de "liefde" dient van twee kanten te komen.
Dus stoppen met terreur en tegelijkertijd oprichten van een palestijnse staat.
quote:Ga je nu zelf inspelen op een slachtoffergevoel? Wat precies van de woorden 'relatief weinig' ( t.o.v. datgene wat er gebeurt van Hamas in Jeruzalem) snap je niet?
Op woensdag 19 juni 2002 15:30 schreef BAZZA het volgende:Leg jij dat uit aan de familie van de mensen die omkomen door de mortieren in Noord-Israel ?
Gisteren was de Israelische Minister van Veiligheidszaken nog op TV. Die was tevreden over wat er gebeurde aan Libanon zijde. Wie de fuck ben jij dan om dit weer aan te dikken?
quote:Misschien moet je je eens afleren naar al die rare sites te surfen en jezelf te bang te maken.
Misschien wist je het niet maar de Ayatollahs denken nou eenmaal zo, dat zijn geen "redelijke" mensen.
quote:Moet ik hier op in gaan of zie je zelf in dat je nu lomp en dom onder de gordel gaat spelen?
als je dat niet weet dan ben je behalve een triest ongeinformeerd figuur ook nog behoorlijk arrogant.
Je kunt natuurlijk ook toegeven dat je altijd houdt van overdrijven en dat op het moment dat ik je dat in je gezicht wrijf er niet tegen kunt...
quote:Ik heb het over slachtoffers, jij zegt dat ik het "aandik"
Op woensdag 19 juni 2002 15:37 schreef michelos het volgende:Ga je nu zelf inspelen op een slachtoffergevoel? Wat precies van de woorden 'relatief weinig' ( t.o.v. datgene wat er gebeurt van Hamas in Jeruzalem) snap je niet?
er vallen slachtoffers PUNT.
jij mag een paar mensen misschien afdoen als
"relatief weinig" dat doe ik niet.
snap je het nu ventje ?
quote:Omdat hij misschien genoegen neemt met een paar doden, ik neem geen genoegen met ook maar 1 dode.
Op woensdag 19 juni 2002 15:37 schreef michelos het volgende:Gisteren was de Israelische Minister van Veiligheidszaken nog op TV. Die was tevreden over wat er gebeurde aan Libanon zijde. Wie de fuck ben jij dan om dit weer aan te dikken?
wie de fuck ik ben ?
een mens en ben van mening dat iedere onschuldige dode zonde is, jij denkt daar dus anders over.
quote:Misschien moet jij eens kijken naar een toespraak van de Ayatollah en niet onzin blaten.
Op woensdag 19 juni 2002 15:37 schreef michelos het volgende:
Misschien moet je je een afleren naar al die rare sites te surfen en jezelf te bang te maken.
quote:Misschien moet jij gewoon niks zeggen als er niks vanaf weet, jij kijkt niet op een paar onschuldige doden nee, maar dat zien we wel vaker bij cummies dus trek het je niet aan.
Op woensdag 19 juni 2002 15:37 schreef michelos het volgende:
Moet ik hier op in gaan of zie je zelf in dat je nu lomp en dom onder de gordel gaat spelen?Je kunt natuurlijk ook toegeven dat je altijd houdt van overdrijven en dat op het moment dat ik je dat in je gezicht wrijf er niet tegen kunt...
en begin niet met onder de gordel spelen en zeur dan al helemaal niet als je het terug krijgt jankert.
quote:Ja en ontken ik dat dan?
Op woensdag 19 juni 2002 15:44 schreef BAZZA het volgende:Ik heb het over slachtoffers, jij zegt dat ik het "aandik"
er vallen slachtoffers PUNT.
quote:Domme insinuerend opmerking. Wellicht dat je er zelf nog niet helemaal wakker bent maar ook de pers brengt maar mondjesmaat nieuws uit Libanon. Er gebeurt daar gewoon relatief weinig. Hoe graag jij het ook anders doet voorkomen.
een mens en ben van mening dat iedere onschuldige dode zonde is, jij denkt daar dus anders over.
quote:Misschien kijk ik liever naar de realiteit wat die Ayatollahs teweeg brengen. Slimmerd.
Misschien moet jij eens kijken naar een toespraak van de Ayatollah en niet onzin blaten.
quote:Je bent het spoor nu echt bijster. Ga even een uurtje in de koelkast zitten en steek de hand in eigen boezem, schreeuwerd.
en begin niet met onder de gordel spelen en zeur dan al helemaal niet als je het terug krijgt jankert.
At least seven people were killed and 35 injured when a suicide bomber blew himself up Wednesday at the French Hill intersection in Jerusalem close to 7:10 P.M.
The head of Magen David Adom said that five or six of the injured were in serious condition.
The blast occurred next to a hitchhiking post in the city.
The head of Jerusalem district police, Mickey Levy said that police are searching the area for further explosive devices.
Army Radio reported security sources saying that the attack might well have been carried out by a suicide bomber police have been tracking in the capital over the last few days.
Security forces are asking people to keep away from the scene of the blast. Police have closed the area to traffic.
bron
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 19-06-2002 19:34]
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 13:50 schreef michelos het volgende:[..]
De totale vernietiging wordt graag gebruikt als bangmaker.
quote:Alsof een supermacht als Israel bedreigd wordt!!
Op woensdag 19 juni 2002 15:24 schreef michelos het volgende:[..]
Maar ja, de mythe moet in stand worden gehouden.
quote:Misschien wist je het nog niet maar aan de Joodse zijde heb je ook religieuze gekken.
Op woensdag 19 juni 2002 15:30 schreef BAZZA het volgende:[..]
Misschien wist je het niet maar de Ayatollahs denken nou eenmaal zo, dat zijn geen "redelijke" mensen.
quote:Ik heb een site voor je die die torenhoge sympathie weer laat afnemen:
Op donderdag 20 juni 2002 00:54 schreef Refragmental het volgende:
Met iedere aanslag die de Palestijnen plegen groeit mijn symphatie voor de israelies... en die is al zo torenhoog.
edit-offtopicplaatje verwijderd-edit
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 20-06-2002 10:15]
quote:Bestaat de staat Israël dan wel ???? Ik erken deze staat absoluut niet...
Op woensdag 19 juni 2002 15:19 schreef BAZZA het volgende:[..]
Dan let je niet goed op.
[..]De Hezzbollah is een proxy leger van Iran, die zal niet rusten voordat de staat Israel niet meer bestaat dus wat jij zegt mist iedere fundering.
Als ik van jou een leverworst jat en ik heb hem 50 jaar dan is ie nog steeds van jou...
ban voor Bansheeboy svp!
Ook misschien wel een leuk feitje is dat Israel de drie daagse oorlog gewonnen heeft, toen ze zich net hadden gevestigd in het gebied werden ze van alle kanten aangevallen, en ze wonnen.
quote:Ben je het niet met me eens dan ???
Op donderdag 20 juni 2002 08:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
drie
twee
eenban voor Bansheeboy svp!
Ook misschien wel een leuk feitje is dat Israel de drie daagse oorlog gewonnen heeft, toen ze zich net hadden gevestigd in het gebied werden ze van alle kanten aangevallen, en ze wonnen.
quote:omdat die Joden op land wonen dat niet van hun is... in die optiek zijn hamas en Jihad ook geen "terroristen" maar gewoon vrijheidsstrijders.... (alhoewel ik die zelfmooracties niet goedkeur)
Op donderdag 20 juni 2002 12:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
Heb jij de vraag beantwoord waarom je om de vijf minuten van mening verandert? Je plaatst plaatjes van Palestijnen met het doel om sympathie op te wekken, maar waarom post je geen plaatjes van de joodse kinderen die op de grond liggen dood te bloeden, bedekt met brandwonden na wederom een aanslag van palestijnse zelfmoordenaars op burgers?
quote:Helemaal mee eens.... Deze 2 zinnen die jij net geeft hebben meer waarde dan heel deze topic... Zo ik de sitiautie dus ook,zie "leverworst"-verhaal hierboven...
Op donderdag 20 juni 2002 12:54 schreef kariem112 het volgende:[..]
omdat die Joden op land wonen dat niet van hun is... in die optiek zijn hamas en Jihad ook geen "terroristen" maar gewoon vrijheidsstrijders.... (alhoewel ik die zelfmooracties niet goedkeur)
quote:ja, een erg leuk feitje ja...
Op donderdag 20 juni 2002 08:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
drie
twee
eenban voor Bansheeboy svp!
quote:en de vraag van wie BansheeBoy een kloon is, is bij deze beantwoord. Het land is wel degelijk van de Joden, ze hebben het gewonnen na de drie-daagse oorlog. Hadden ze er daarvoor geen recht op, nu wel, namelijk het recht van de overwinnaar.
Op donderdag 20 juni 2002 12:54 schreef kariem112 het volgende:omdat die Joden op land wonen dat niet van hun is... in die optiek zijn hamas en Jihad ook geen "terroristen" maar gewoon vrijheidsstrijders.... (alhoewel ik die zelfmooracties niet goedkeur)
En daarmaa haal je nog steeds niet weg dat de palestijnen met opzet burgers als doel neemt voor aanslagen, kinderen vrouwen en bejaarden, mensen die helemaal niets met het conflict te maken hebben. Alleen al dat feit zou genoeg moeten zijn om de steun weg te nemen.
quote:kan een modje beamen dat ik geen klones heb? dank u
Op donderdag 20 juni 2002 13:00 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
en de vraag van wie BansheeBoy een kloon is, is bij deze beantwoord. Het land is wel degelijk van de Joden, ze hebben het gewonnen na de drie-daagse oorlog. Hadden ze er daarvoor geen recht op, nu wel, namelijk het recht van de overwinnaar.
En daarmaa haal je nog steeds niet weg dat de palestijnen met opzet burgers als doel neemt voor aanslagen, kinderen vrouwen en bejaarden, mensen die helemaal niets met het conflict te maken hebben. Alleen al dat feit zou genoeg moeten zijn om de steun weg te nemen.
Dus duitsland was in 1940-45 rechtmatig de baas over west Europa? ![]()
Het verschil met Israel is, dat de Palestijnen geen leger hebben. Ze vechten een guerilla oorlog uit.... dus zijn ze niet geco-ordineerdt, en vallen ze burgers aan...
quote:Blijf on-topic...
Op donderdag 20 juni 2002 13:00 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
en de vraag van wie BansheeBoy een kloon is, is bij deze beantwoord.
quote:Dus duitsland heeft recht op op nederland, polen, zwitserland etc. want die oorlog hadden ze in eerste instantie ook gewonnen, zoals gewoonlijk kraam je weer gemiddelde onzin uit...
Het land is wel degelijk van de Joden, ze hebben het gewonnen na de drie-daagse oorlog. Hadden ze er daarvoor geen recht op, nu wel, namelijk het recht van de overwinnaar.
quote:Gooi die corrupte lineaal eens van je weg, je meet nl. met 2 maten... Jij keurt goed dat Israel een land inpikt onder het mom van: ze hebben het "gewonnen". Dat geloof je toch zelf zeker niet ??? Jij keurt goed dat Sharon Palestijnen lager dan varkens vind, en dat ze volgens hem enkel en alleen als slaaf dienen, de vrouwen mogen van hem verkracht worden omdat ze geen joods bloed hebben, volgens hem is joods bloed feller van kluer, aldus de de zich zelf wanende Ubermensch...
Die stenen die kinderen gooien, zijn geen dodelijke projectielen zoals velen beweren... hahaha, echt domme praat.
Ps: Gooi die gekleurde glazen weg en probeer je zwakte niet verdoezelen door feiten te beantwoorden met:" Maar je bent een kloon..." Want zo lijkt het net alsof je niks weet, getuigt dus van zwakte...
quote:Nee, nu heb je me omgeluld met die site van je. Wat een kolder.
Op donderdag 20 juni 2002 02:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb een site voor je die die torenhoge sympathie weer laat afnemen:
quote:zeg achterlijke mongool die verkrachting goed praat, Duitsland heeft uiteindelijk toch verloren? Maar als jij het op jouw mnaier wil... de joden waren er voor de palestijnen er waren, de palestijnen hebben het bezet na de joden, en nu zijn de joden terug.
Op donderdag 20 juni 2002 13:11 schreef BansheeBoy het volgende:Dus duitsland heeft recht op op nederland, polen, zwitserland etc. want die oorlog hadden ze in eerste instantie ook gewonnen, zoals gewoonlijk kraam je weer gemiddelde onzin uit...
quote:Zegt de aarsvreter die een aantal malen de uitspraken van imams, dat europeanen en nederlanders lager zijn dan honden en varkens, verdedigd heeft en alles dat gedaan en gezegd word goedkeurt als het maar onder het mom van "geloof" valt. Kijk zie je dat daar vliegen, het is niet alleen je geloofwaardgheid, ook nog eens ieder greintje integriteit dat je bezat. En jij moet je gapende muil over verkrachting houden want volgens jouw vroegen twee meisjes in Alanya er om om verkracht te worden toen ze weigerden om verder te gaan op de advances van twee mannen.
Gooi die corrupte lineaal eens van je weg, je meet nl. met 2 maten... Jij keurt goed dat Israel een land inpikt onder het mom van: ze hebben het "gewonnen". Dat geloof je toch zelf zeker niet ??? Jij keurt goed dat Sharon Palestijnen lager dan varkens vind, en dat ze volgens hem enkel en alleen als slaaf dienen, de vrouwen mogen van hem verkracht worden omdat ze geen joods bloed hebben, volgens hem is joods bloed feller van kluer, aldus de de zich zelf wanende Ubermensch...
quote:Hahahaaa, mag ik eens naar jouw hoofd stenen gooien? Domme praat? Dat je die woorden over je lippen kunt halen, degene die racistische sites aanhaald om z'n uiterst zwakzinnige punt te maken. Stenen zijn wel degelijk dodelijke projectielen als ze naar iemands hoofd worden geslingerd.
Die stenen die kinderen gooien, zijn geen dodelijke projectielen zoals velen beweren... hahaha, echt domme praat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |