quote:Op zondag 24 april 2011 23:57 schreef Vultarian het volgende:
pff wat een drukte hier, moet straks nog naar de COS om tot rust te komen
komt anders al aardig bij mij in de buurtquote:
Je weet dat zijn UI Kierewiet heet...?quote:
Oh, meteen even huishoudelijk, lapo opent hier standaard?quote:Op zondag 24 april 2011 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
vooral als je door de drukte plots hier de lapo pakte hè
Alleen als je dat leuk vind.quote:Op zondag 24 april 2011 23:58 schreef Stability het volgende:
[..]
tis mijn werk....zal ik achter de bar plaatsnemen?
quote:Op zondag 24 april 2011 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
oki, gooi er maar een rosé'tje inquote:Op zondag 24 april 2011 23:58 schreef Stability het volgende:
[..]
tis mijn werk....zal ik achter de bar plaatsnemen?
precies, je waarschuwt toch wel op tijd he?quote:Op zondag 24 april 2011 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt er al 7540quote:Op zondag 24 april 2011 23:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
komt anders al aardig bij mij in de buurt
quote:
nu ff nietquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 23:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, meteen even huishoudelijk, lapo opent hier standaard?
Ja, kijk maar in de OP, als het een paar minuten duurt waag er dan ff een DM aan oid...quote:Op zondag 24 april 2011 23:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, meteen even huishoudelijk, lapo opent hier standaard?
Gerardquote:Op zondag 24 april 2011 23:59 schreef MargrietV het volgende:
Bollo moet wel ff weten hoe je kalf heet.
Die 2e is nog niet op mijn netvlies geweest, geloof ik...quote:Op zondag 24 april 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nee PoezeligDing dat doen we hier niet meer nadat we postje 50 voorbij zijn. (Behalve bij psychiaters en Mr.JLo
)
en als mark huisdieren postquote:Op zondag 24 april 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nee PoezeligDing dat doen we hier niet meer nadat we postje 50 voorbij zijn. (Behalve bij psychiaters en Mr.JLo
)
luistert ie weer niet zonder naamquote:Op zondag 24 april 2011 23:59 schreef MargrietV het volgende:
Bollo moet wel ff weten hoe je kalf heet.
dat is gemanipuleerdquote:
ja hoorquote:Op zondag 24 april 2011 23:59 schreef Vultarian het volgende:
[..]
precies, je waarschuwt toch wel op tijd he?
Dat kwam omdat we eerder op de avond, in de vorige SC, ineens woordspelletjes/grappen en raadsels gingen doen.quote:Op zondag 24 april 2011 23:59 schreef Stability het volgende:
waarom heet dit topic dictee????? gaan we dicteeen?
deze is ook zeeeer goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop