gerbeurt daar alleen maar, Is hiernaast eerder SC dan hierquote:Op zondag 24 april 2011 23:47 schreef Stability het volgende:
hopelijk is het hier gezelliger dan op de streams? mocht niet offtopic kletsen,dus bennik maar hierheen gegaan
Als je maar geen broer hebt die denkt dat ie psychiater is...quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 23:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je maar geen broer hebt die denkt dat ie psychiater is...
quote:Op zondag 24 april 2011 23:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 april 2011 23:50 schreef Stability het volgende:
lief van jullie dat jullie allemaal met me mee zijn gekomen, zo zie ik tenminste weer dat ik gewaardeerd word he? hummmmmhummm
hoi welkom , ik ben nicole....kom je mn wc raampje een keer wassen?quote:
die broer jagen we hier gewoon met zijn allen achter zijn andere broer Mr.JLo het midden oosten in hoorquote:Op zondag 24 april 2011 23:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 april 2011 23:51 schreef Stability het volgende:
[..]
hoi welkom , ik ben nicole....kom je mn wc raampje een keer wassen?
ja als er nix gebeurt in het huis der slapenden, dan kan je het ook niet over de streams hebben he?quote:Op zondag 24 april 2011 23:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
gerbeurt daar alleen maar, Is hiernaast eerder SC dan hier
Is goed, wordt wel na de paasdagenquote:Op zondag 24 april 2011 23:51 schreef Stability het volgende:
[..]
hoi welkom , ik ben nicole....kom je mn wc raampje een keer wassen?
quote:Op zondag 24 april 2011 23:50 schreef Vultarian het volgende:
ik zag weer een huisdier langskomen in de cos
eerst ff shoarma leveren hequote:Op zondag 24 april 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die broer jagen we hier gewoon met zijn allen achter zijn andere broer Mr.JLo het midden oosten in hoor
quote:
als je maar niet om knoflooksaus vraagt, zitten we hier nu nog op te wachtenquote:
maakt niet uit, als je maar komtquote:Op zondag 24 april 2011 23:51 schreef Je_Glazenwasser het volgende:
[..]
Is goed, wordt wel na de paasdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |