Lol, prioriteiten....quote:Op zondag 24 april 2011 23:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
vast wel, maar heb er nog geen moeite voor gedaan, is niet direct nodig maar begin hem nu wel te missen
Morgen is het voor mij nog weekend hoorquote:Op zondag 24 april 2011 23:32 schreef superkokje het volgende:
MAry, Het weekend is voorbij, hoe is het met je NL lijstje
morgen nog een poging danquote:Op zondag 24 april 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Morgen is het voor mij nog weekend hoor(oftewel nog niets aan gedaan
)
auto onderhoud?quote:Op zondag 24 april 2011 23:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
morgen nog een poging dan![]()
Hoef dinsdag toch pas om 0800 bij de garage te zijn
Hey maar jij moet toch langs de groothandel? Krijg je dan geen lease wagen?quote:Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
helaas wel, twee keer per jaar aan de beurt
quote:Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
Daar wilde zen niet aan toen ik in dienst kwamquote:Op zondag 24 april 2011 23:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey maar jij moet toch langs de groothandel? Krijg je dan geen lease wagen?
quote:Op zondag 24 april 2011 23:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik moet elke maand van de dokter naar de apk
quote:Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
35000quote:Op zondag 24 april 2011 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
2x per jaar, maak jij zoveel kilometers?
quote:
Ja, maar niet voor onderhoud toch?quote:Op zondag 24 april 2011 23:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
Daar wilde zen niet aan toen ik in dienst kwamKan wel declareren, dat scheelt
is een leaseauto voor ze denk ik voordeliger...quote:
denk ik niet, is met name woon werk verkeer. maak te weinig zakelijke kmquote:Op zondag 24 april 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is een leaseauto voor ze denk ik voordeliger...
ja en daar zit natuurlijk het verschil... zodra ik in de auto stapte waren de kilometers voor de klant, dus zakelijk.quote:Op zondag 24 april 2011 23:44 schreef superkokje het volgende:
denk ik niet, is met name woon werk verkeer. maak te weinig zakelijke km
denk het niet, is vooral woon werk verkeer. Maak te weinig zakelijke kmquote:Op zondag 24 april 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is een leaseauto voor ze denk ik voordeliger...
edit: alhoewel voor één auto denk ik toch waarschijnlijk niet, meestal pas korting bij leasemaatschappij als je meer dan 10 auto's hebt rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |