Ik spuugde bijna me limonade uitquote:Op maandag 25 april 2011 00:05 schreef knagsje het volgende:
[..]
het hondje van sofia mag dus ook?
[ link | afbeelding ]
we zittenhier allemaal met 3 of meer tabs openquote:Op maandag 25 april 2011 00:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Lekker muziekje Bollo, moet nu wel 2 sc's open hebben, één om te luisteren en één om te typen.
* Stability komt met doekje aanrennenquote:
Okéééééé, ik ga nog dingen leren hier!quote:Op maandag 25 april 2011 00:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
als je op de popup klikt opent ie in apart venster
frans maar verstaat ook pperfect nederlandsquote:Op maandag 25 april 2011 00:05 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Spreekt hij Nederlands, Frans of Iers.... dan kan ik me er op instellen.
kwaliteit gezellig dat je ff komt kijkenquote:
2 kratten bier?quote:
Kun je hier spaties inzetten zodat het een begrijpelijke zin is?quote:
Ja spix kan ik wel wegklikken, daar gebeurt geen ruk!quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 00:05 schreef knagsje het volgende:
[..]
het hondje van sofia mag dus ook?
[ link | afbeelding ]
Thanksquote:Op maandag 25 april 2011 00:06 schreef Stability het volgende:
[..]
* Stability komt met doekje aanrennen
Oh, da's luxe, ik zit hier op wat tabs te klikken.quote:
nope...2 HP monitorsquote:
C'est le ton qui fait la Musique?quote:Op maandag 25 april 2011 00:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
frans maar verstaat ook pperfect nederlands
ik ook hoor, en ondertussen ook nog tornados chasenquote:Op maandag 25 april 2011 00:07 schreef Je_Glazenwasser het volgende:
[..]
Oh, da's luxe, ik zit hier op wat tabs te klikken.
quote:Op maandag 25 april 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ook hoor, en ondertussen ook nog tornados chasen
quote:Op maandag 25 april 2011 00:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kun je hier spaties inzetten zodat het een begrijpelijke zin is?
to en tom aten tomaten tom at en to vrat
dat dusquote:
*kuch* Wallcloudreport *kuch*quote:Op maandag 25 april 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik gebruik er altijd 2 met photoshoppen, meer werkveldquote:Op maandag 25 april 2011 00:07 schreef Je_Glazenwasser het volgende:
[..]
Oh, da's luxe, ik zit hier op wat tabs te klikken.
muziek spelletje spelenquote:Op maandag 25 april 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
in een autootje rondrijden in een poging tornado's te spottenquote:
Gooi hem hier neer dan?quote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
muziek spelletje spelenmaar de vraag is me nu te moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop