quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:54 schreef PetiteBeteNoire het volgende:
[ afbeelding ]
Enige oplossing...
Wat ook nog kan:Mijn kat en ik zijn twee handen op een buik. Ik was boos na die beet en negeerde haar, na een aantal uur koppig zijn begon ze toch kopjes te geven om het goed te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij houden van elkaar![]()
Wat is er mis met die namen? Mijn konijn heet Princess Pancakesquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:23 schreef DeEckteErecte het volgende:
Eigen schuld TS, moet je ze maar normale namen gevenDit is gewoon wraak
Prinses pannekoeken!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Wat is er mis met die namen? Mijn konijn heet Princess Pancakes
Jouw paardenvriendin houdt ook wel van dieren toch? En jij ook, aan je wolvenshirts te zienquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Met zulke namen zou ik je kop ook open krabben.
Tevens; Goodluck_Charm topic
Mijn hond heet Ahmed, dan is het niet zo erg als ze hem kapot rijden.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wat is er mis met die namen? Mijn konijn heet Princess Pancakes
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
Dit is mijn kat:
[ afbeelding ]
Hij heet Annihilator. Hij is awesome.
Uberkat.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
Dit is mijn kat:
[ afbeelding ]
Hij heet Annihilator. Hij is awesome. En hij bijt soms, maar dat heb ik hem geleerd.
En hij is huge.
Dit is mijn kat:quote:Op woensdag 27 april 2011 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
Dit is mijn kat:
[ afbeelding ]
Hij heet Annihilator. Hij is awesome. En hij bijt soms, maar dat heb ik hem geleerd.
En hij is huge.
Dit is Joris dat is onze hond, maar die is gewoon super aardig. Hij kan het zelfs goed vinden met Annihilator.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:09 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Uberkat.
Mensen die dat soort katten zien en dan nog durven beweren dat honden leuker zijn, zijn mentally retarded.
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef wise het volgende:
[..]
Dit is mijn kat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heet Diego. Hij is fucking awesome. Hij bijt niet, maar hij is wel 15kg
en hij is fucking groot
ts ligt vaak in de klit met haar poesquote:Op woensdag 27 april 2011 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
jeuj een poezentopic:
TS WORD GEBETEN DOOR HAAR EIGEN POES
Ik poepte stenen..quote:Op zondag 24 april 2011 22:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik heb twee poezen, Heilige Birmanen
Ze heten Princess Pinky Pie en Princess Pickles... Princess Pinky Pie is de mama van Princess Pickles.
Normaal mogen ze niet in de slaapkamers komen en al helemaal niet op bed. Maar ik had zin om te knuffelen dus Princess Pinky Pie mocht bij me liggen terwijl ik californication keek.
Wil ze op mijn kussen liggen, dus ik duw haar zachtjes weg en ga liggen.
Bijt dat rotwijf me in m'n hoofd! Het doet pijn en ik heb nu een kras op m'n voorhoofd.
Ondankbaar beest.
Zo ziet Princess Pinky Pie eruit:
[ afbeelding ]
En Princess Pickles zo:
[ afbeelding ]
Vet, is dat toevallig een Ashera kat?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef wise het volgende:
[..]
Dit is mijn kat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en hij is fucking groot
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ocelotquote:Op woensdag 27 april 2011 17:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vet, is dat toevallig een Ashera kat?
Ja dat soort beesten zijn meestal nogal prijzig, ik heb zelf ook een jonge kater, is gewoon europees maar is nog lang niet uitgegroeid, en nu al enorm, schat dat ie nu kilo of 7 a 8 is maar is nog geen jaar oudquote:Op woensdag 27 april 2011 17:30 schreef wise het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ocelot
maar lijkt er op ja. Niet mijn kat btw. I wish![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef wise het volgende:
[..]
Dit is mijn kat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en hij is fucking groot
Dat niet alleen. Een normale kat wil nog wel eens spelen door je met z'n voorpootjes beet te pakken en met z'n achterpootjes te trappen. Als deze dat doet ligt je arm er half af.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:30 schreef trovey het volgende:
[..]
....maar ik zou toch niet lekker slapen met die kat in huis.
Hij zal maar trek krijgen midden in de nacht.
![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Je kan ze beter "Princes Roze Taart" en "Princes Augurk" noemen
Et zijn skittiesquote:Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Niet weten dat Persian de evolutie is van Meowth.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |