Krijg een hele enge ziekte svpquote:Op maandag 25 april 2011 17:02 schreef Patrickovik het volgende:
In de glasbak gooien maar dan zonder tape, dan komt het glas in hun pootjes en bloeden ze dood
quote:Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef swollywood het volgende:
Op deze site heet die poes gewoon Bibi en geen Princess Pinky Pie.
Hoaxtopic!
Dat zeiden ze bij Tristan ook ja, en toch zijn er een heleboel untermenschen op de wereld die gewoon uitvoeren wat ze zeggen.quote:
Misschien moeten ze jou ook maar in een glasbak flikkerenquote:Op maandag 25 april 2011 19:10 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij Tristan ook ja, en toch zijn er een heleboel untermenschen op de wereld die gewoon uitvoeren wat ze zeggen.
Wie weet is die glasbak-kerel ook gewoon een 'troll' op Fok!
En waarom dat dan wel?quote:Op maandag 25 april 2011 19:14 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Misschien moeten ze jou ook maar in een glasbak flikkeren
Onze hond heet Prince Charles, omdat mijn vader niet met een voorschutte naam buiten wilde lopenquote:
Ik weet niet wat ik erger vind... Prince Charles of voorschuttequote:Op maandag 25 april 2011 19:22 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Onze hond heet Prince Charles, omdat mijn vader niet met een voorschutte naam buiten wilde lopen
Dus de roepnaam is Charlie.
Ten eerste omdat je mij een ziekte toe wenst,quote:Op maandag 25 april 2011 19:20 schreef Micson het volgende:
[..]
En waarom dat dan wel?
Omdat ik niet zo ziek mogelijke teksten post op Fok! en daarna heel hard om mezelf ga giechelen ? Trieste kutnerd
Niks mis met Prince Charlesquote:Op maandag 25 april 2011 19:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind... Prince Charles of voorschutte
Nadat zoiets gebeurd is bij elke situatie die ene mafkees erbij halenquote:Op maandag 25 april 2011 19:10 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij Tristan ook ja, en toch zijn er een heleboel untermenschen op de wereld die gewoon uitvoeren wat ze zeggen.
Wie weet is die glasbak-kerel ook gewoon een 'troll' op Fok!
Ahja nu ben ik de kneus. Filosoferen over hoe je een kat zo sadistisch mogelijk de dood in kan sturen is natuurlijk voor de echte coole mensen.quote:Op maandag 25 april 2011 19:24 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Ten eerste omdat je mij een ziekte toe wenst,
En ten tweede je volgt het nieuws nietstomme kneus.
Niet in de gaten hebben dat het een troll isquote:Op maandag 25 april 2011 19:35 schreef Micson het volgende:
[..]
Ahja nu ben ik de kneus. Filosoferen over hoe je een kat zo sadistisch mogelijk de dood in kan sturen is natuurlijk voor de echte coole mensen.
Ah, op dat non-argument wachtte ik al. Je mag alles zeggen, en als iemand je daar op aanspreekt is je excuus dat je aan het 'trollen' bent.quote:Op maandag 25 april 2011 19:39 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Niet in de gaten hebben dat het een troll isdan ben inderdaad een kneus ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |