Laat ze lekker. Alsof mensen met opzet onvoldoende staan.quote:Op zondag 24 april 2011 20:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Slagen met onvoldoendes op de middelbare school. Hoe zwaar kun je falen!
Ja en jij mag eens even lekker over mijn buik wrijven.quote:Op zondag 24 april 2011 20:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dom zijn ben je ook meestal niet met opzet.quote:Op zondag 24 april 2011 20:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Laat ze lekker. Alsof mensen met opzet onvoldoende staan.
Jij hebt nooit een onvoldoende gehaald?quote:Op zondag 24 april 2011 20:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Als jij te achterlijk bent om dit antwoord niet zelf te vinden, verdien je het niet op te slagen. Klaphark.quote:Op zondag 24 april 2011 20:54 schreef handboek het volgende:
[..]
Ja en jij mag eens even lekker over mijn buik wrijven.
Als je niets nuttigs te vertellen hebt, ga je maar weer weg.
Cum laude slagen.quote:Op zondag 24 april 2011 20:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Die zijn op één hand te tellen, inderdaad.
Ik achterlijk? alsjeblieft zeg, ik vraag het hier omdat ik overal tegenstrijdige berichten krijg. En doe je eens voor zoals je in het echt ook bent. Internetheldjequote:Op zondag 24 april 2011 20:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Als jij te achterlijk bent om dit antwoord niet zelf te vinden, verdien je het niet op te slagen. Klaphark.
http://www.rijksoverheid.(...)men-havo-of-vwo.htmlquote:Op zondag 24 april 2011 20:55 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik achterlijk? alsjeblieft zeg, ik vraag het hier omdat ik overal tegenstrijdige berichten krijg. En doe je eens voor zoals je in het echt ook bent. Internetheldje
Jawel, maar ik weet zo even niet welke.quote:Op zondag 24 april 2011 22:36 schreef Duderd het volgende:
Dus je mag een 4 en een 5 halen en dan is er géén compensatie nodig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |