abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95927801
Goedenavond allemaal,

Al een tijdje maken we dankbaar gebruik van de overkapping achterin onze tuin, helemaal met dit lekkere weer van de laatste tijd! 6.gif
Het enige probleem is dat het 's avonds nog wel eens af wil koelen. Nou leek het me een goed idee om er iets van een afsluiting te maken zodat de hut als het ware dicht kan.
Momenteel hebben we van dat lelijke zeil hangen van een caravanvoortent. Voordeel hiervan is niet alleen dat de temperatuur 's avonds wat behaaglijker is, maar ook dat er geen beesten (katten!!) in komen e.d.
Hoe dan ook, zo'n voortentzeil staat lelijk en geeft nou ook niet bepaald de uitstraling die ik zoek. Eigenlijk wil ik het uitzicht wel zo open mogelijk houden, maar tegelijkertijd moet hij dus dicht kunnen. Iets van glazen/plexiglazen deuren leek me wel mooi, maar die 'deuren' moeten dan wel zo opengeklapt kunnen worden dat de hele boel ook echt open is mocht er een hittegolf zijn.
Ik zat te denken aan een soort scharnierdeuren/harmonicadeuren met glas, zodat je ze als het ware opklapt en dan helemaal wegvouwt tegen de schutting.

Maar misschien zijn er meer ideeën en ik heb ook eigenlijk geen idee op wat voor bedrag ik moet rekenen. Hebben jullie ideeën over hoe je de hut (visueel) 'open' kunt houden, maar tegelijkertijd af kunt sluiten voor beesten en de kou?

Fotootje :)
pi_95932771
Zoiets is super

http://www.windox.nl/Vouw_harmonica_pui.html , maar niet goedkoop. Wat is je budget is denk ik de belangrijkste vraag om mee te beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')