Deze.quote:Op zondag 24 april 2011 19:52 schreef Royco1 het volgende:
Nu zijn er 2, welke moet ik hebben?
Verwarring.
Nee samzz kon hem niet openen, niemand. Hij gaf aan dat er al een topic wasquote:
Maar goed dat we jou hebben danquote:Op zondag 24 april 2011 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee samzz kon hem niet openen, niemand. Hij gaf aan dat er al een topic was
I WANT YOU TO WANT MEEEEEEEEquote:
nee hoor, helemaal niet onlogischquote:Op zondag 24 april 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Draak, dan datdus, dan onlogisch, dan valhallen
http://img140.imageshack.us/img140/6710/12871409550831.png (copy/paste deze link)quote:Op zondag 24 april 2011 19:54 schreef quaas het volgende:
[..]
nee hoor, helemaal niet onlogisch
coolface.jpg
En alweer zo'n geniale nickname grapquote:Op zondag 24 april 2011 19:54 schreef quaas het volgende:
[..]
coolface.jpg
failquote:Op zondag 24 april 2011 19:54 schreef quaas het volgende:
[..]
coolface.jpg
FAAL!quote:Op zondag 24 april 2011 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ http://img140.imageshack.us/img140/6710/12871409550831.png (copy/paste deze link) ]
Echt hea.quote:Op zondag 24 april 2011 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En alweer zo'n geniale nickname grap
quote:Op zondag 24 april 2011 19:54 schreef quaas het volgende:
[..]
coolface.jpg
Heb je nou al een keer een echt originele gelezen?quote:
Jacuzziquote:Op zondag 24 april 2011 19:57 schreef quaas het volgende:
klote internet hier op die klote camping in die klote huisjes met klotesauna's en jacuzzi's klote
en sbs6 is ook al verkocht.quote:Op zondag 24 april 2011 19:57 schreef quaas het volgende:
klote internet hier op die klote camping in die klote huisjes met klotesauna's en jacuzzi's klote
Jacuzzi's zijn niet klote.quote:Op zondag 24 april 2011 19:57 schreef quaas het volgende:
Was er al gezegd dat je geweldig bent?quote:
Zekers!!quote:Op zondag 24 april 2011 20:01 schreef EggsTC het volgende:
zo, voetbal was wel tof ja, mooie doelpunten erbij
Het ligt niet aan jouquote:
BOOBS!!quote:
Datdusquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 20:19 schreef EggsTC het volgende:
Wel ironisch dat ze in de arena gaan staan juichen als feyenoord scoort
Ja, kloptquote:Op zondag 24 april 2011 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Als je in de zon hebt gezeten dan zie je toch vaak pas na het douchen dat je verkleurd bent?
Ik heb ijdele hoop namelijk
de bug is gefixtquote:Op zondag 24 april 2011 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Na het verwijderen van de reeksnummering is het me gelukt!
Sorry Samzz
Dat was prachtigquote:Op zondag 24 april 2011 20:19 schreef EggsTC het volgende:
Wel ironisch dat ze in de arena gaan staan juichen als feyenoord scoort
Hey top!quote:
Dan ga ik straks lekker douchenquote:
Klinkt lekker jaquote:
ja dat komt hetquote:Op zondag 24 april 2011 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey top!
Verder is het een geniaal systeem wat je hebt gemaakt glowmouse (komt toch wel bij jou vandaan he?)
Hulde
quote:Op zondag 24 april 2011 18:47 schreef GlowMouse het volgende:
Wat kleine updates:
- Er staat een informatiebalk dat het nummer in de TT is opgehoogd (voorbeeld)
- Je kunt nu ook koppelen door de url van het andere topic op de geven in plaats van het topic-id
- Je kunt naar het laatste topic in een reeks springen via http://forum.fok.nl/topicchain/last/[id van een willekeurig topic in de reeks] (voorbeeld)
Nais!quote:Op zondag 24 april 2011 20:27 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ja dat komt hetzjn vandaag wat dingen gewijzigd:
[..]
dat begrijp je verkeerdquote:Op zondag 24 april 2011 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nais!
En als ik het goed begrijp staan de centrale reeksen ook meteen centraal nu?
Echt
Oh doe dat eens fixxen danquote:
Jaquote:Op zondag 24 april 2011 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik straks lekker douchen![]()
Ik kan dan zeker beter niet scrubben? Of juist wel?
Kan je merken dat ik nooit in de zon zit?
Ja beter niet scrubben of ja juist wel scrubben?quote:Op zondag 24 april 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
Maar ook douchen geeft geen garantie of zo hoorJe ziet het alleen beter als je daadwerkelijk verkleurd bent.
Niet scrubben. Gewoon mild houden. Ja op dat je geen zonner bentquote:Op zondag 24 april 2011 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja beter niet scrubben of ja juist wel scrubben?
Ik ben toch niet verkleurd, weet ik nu al. MAAR HOOP DOET LEVEN!!
quote:Op zondag 24 april 2011 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts belt nu haar opa op![]()
Die is Kakkerlak
Hij neemt niet op![]()
Nu ik nog.. zweet me de hele dag al de tyfesquote:Op zondag 24 april 2011 20:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En weer schoon, fris en fruitig
Kom!quote:Op zondag 24 april 2011 20:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nu ik nog.. zweet me de hele dag al de tyfes
Zo mooi.quote:Op zondag 24 april 2011 20:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ga douchen danquote:Op zondag 24 april 2011 20:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker koud douchenquote:Op zondag 24 april 2011 20:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan zweet je daarna nog harder he. Iemand zei me ooit dat dan de porien en cellen dicht gaan staan en warmte vast willen houden. Je kan beter heet douchen zodat dat open gaat staan en kou kan opvangen.quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 20:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan zweet je daarna nog harder he. Iemand zei me ooit dat dan de porien en cellen dicht gaan staan en warmte vast willen houden. Je kan beter heet douchen zodat dat open gaat staan en kou kan opvangen.
Je kan beter lauw/warm douchen. Na koud douchen ga je harder zweten.quote:
Ja is echt zo beter heet/warm douchenquote:Op zondag 24 april 2011 20:45 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
nog nooit gehoord
ik ga het opzoeken.
Ik zie het!quote:Op zondag 24 april 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja is echt zo beter heet/warm douchen
Heet hoeft ook niet hoorquote:Op zondag 24 april 2011 20:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan zweet je daarna nog harder he. Iemand zei me ooit dat dan de porien en cellen dicht gaan staan en warmte vast willen houden. Je kan beter heet douchen zodat dat open gaat staan en kou kan opvangen.
Ik deed dat ook altijd als ik van de sportschool kwam, koud douchen, en ik verbaasde me erover dat ik altijd erna zo hard zweette, toen ging ik een keer super heet douchen, omdat het daarna tenopzichte van de douche kouder is (de buitenlucht). Dat werkte beterquote:Op zondag 24 april 2011 20:45 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
nog nooit gehoord
ik ga het opzoeken.
Je gelooft me ook nooitquote:Op zondag 24 april 2011 20:45 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik zie het!
' Gek genoeg moet je warmte met warmte bestijden en koudheid bestrijden met koudheid.'
Als je erover nadenkt is het stiekem best logischquote:Op zondag 24 april 2011 20:45 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik zie het!
' Gek genoeg moet je warmte met warmte bestijden en koudheid bestrijden met koudheid.'
Define herriequote:Op zondag 24 april 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ga jij draaien? Van die herrie ook?
Ik hou echt niet van koud douchen, maar nu heb ik er echt zin inquote:Op zondag 24 april 2011 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je erover nadenkt is het stiekem best logisch![]()
Het is warm in huis, je neemt een koude douche en je koelt dus af. Je stapt onder de douche weg en krijgt meteen een klap van de warmte die in huis hangt.
Maar het is warm in huis, je neemt een lekkere warme douche dan voelt de omgeving ook koeler aan als je onder de douche vandaan komt
Dance, trance, spance, clance, van die meukquote:
Ja maar ik wil U2 horenquote:Op zondag 24 april 2011 20:49 schreef onlogisch het volgende:
Verzoekjes zijn welkom, alleen weinig kans dat ik er iets mee doe
quote:Op zondag 24 april 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik wil U2 horen![]()
Anders ga ik kicken![]()
Doe dan eerst koud maar eindig ff met warmquote:Op zondag 24 april 2011 20:51 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik hou echt niet van koud douchen, maar nu heb ik er echt zin in
ik ga wel iets kouder dan normaal douchen
van warm naar koud.quote:Op zondag 24 april 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dan eerst koud maar eindig ff met warm
Sowieso vinden tieten het fijn als je warm en koud afwisselt![]()
Nee dan stap je onder de douche vandaan en breekt het zweet je weer uitquote:
maar da's gemeenquote:Op zondag 24 april 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Anders ga ik kicken![]()
Vragen om verzoekjes en dan zeggen dat je er niks mee doet ookquote:
Joh!quote:Op zondag 24 april 2011 20:54 schreef Zokunen het volgende:
Ik begin altijd met een natte douche en eindig droog
HEULEMAAL ECHT WAAR!quote:
probeer maar . dan log ik je ipquote:Op zondag 24 april 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Anders ga ik kicken![]()
Nee, ik begin heel netjesquote:Op zondag 24 april 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dance, trance, spance, clance, van die meuk
Bring it on!!quote:Op zondag 24 april 2011 20:57 schreef 129383 het volgende:
[..]
probeer maar . dan log ik je ip
en dan gooi ik eieren tegen je huis!
Dat wist ikquote:Op zondag 24 april 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dan eerst koud maar eindig ff met warm
Sowieso vinden tieten het fijn als je warm en koud afwisselt![]()
Ja hoor!quote:Op zondag 24 april 2011 20:59 schreef Zokunen het volgende:
Is er behoefte aan een uurtje classic rock dan van 11-12?
Dan ga ik ff in de tuin liggen nu met een ingestelde wekker
Gij snoodaardquote:
Maar dat kan je niet als U2 opstaatquote:Op zondag 24 april 2011 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Deze dj![]()
Angst om gekicked te worden, hij heeft het
Zo, kicken kan je met niet meer!quote:Op zondag 24 april 2011 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Deze dj![]()
Angst om gekicked te worden, hij heeft het
Ik haat Emmen hoorquote:Op zondag 24 april 2011 21:01 schreef 129383 het volgende:
Emmen: "dat klote dorpje aan de vecht"*![]()
* vat het niet persoonlijk op :p
Okquote:Op zondag 24 april 2011 21:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Gij snoodaard![]()
Maar ik ga dan maar even in de tuin liggen met een wekker
Ik kan ook dan kickenquote:
quote:
Nee onlogischquote:
Kan ook niet anders he als je uit ppd komtquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Did I dissapoint you, or leave a bad taste in your mouth?
En voor feyenoord bentquote:Op zondag 24 april 2011 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ook niet anders he als je uit ppd komt
quote:Op zondag 24 april 2011 21:08 schreef -Datdus- het volgende:
HAAHAHAHAHAHHA Die sterretje van oh ohl. IK KOM barbie: nu al?
Mjah ppd is zo goed als Rotterdam he. Daar is iedereen voor Feyenoordquote:Op zondag 24 april 2011 21:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En voor feyenoord bent
Feyenoord was lief vandaag
Mijn zoon kwam net vertellen dat ik nu nog 1 uur moet wachten voor we gaan etenquote:Op zondag 24 april 2011 21:10 schreef Zokunen het volgende:
Oh echt kippenpoten kunnen zo lekker zijn, maar ik onplof zo echt denk ik te veel voer in mn pens.
Gelukkig niet zegquote:
En jij luisterde, wat een baas is dat huppelkind.quote:Op zondag 24 april 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon kwam net vertellen dat ik nu nog 1 uur moet wachten voor we gaan eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu het kutgedeelte
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 24 april 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
Ik kom even crossposten, wantMooi, maar ik blijf het een droevig paard vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu het kutgedeelte"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Echt he, wat een koningquote:Op zondag 24 april 2011 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Paint it black![]()
Echt deze dj, morgen weer?
Mjah moet welquote:Op zondag 24 april 2011 21:11 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En jij luisterde, wat een baas is dat huppelkind.
Ik kom even crossposten, wantHij isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu het kutgedeelte
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik zet hem morgen gewoon weer op het rooster!quote:
MHUUUUAAAAquote:Op zondag 24 april 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon kwam net vertellen dat ik nu nog 1 uur moet wachten voor we gaan eten
Die vind ik er nog smakelijk uitzien ookquote:Op zondag 24 april 2011 21:13 schreef 129383 het volgende:
[..]
MHUUUUAAAA
Combi mac+domino's
[ afbeelding ]
Maar het is een kakkerlak!quote:Op zondag 24 april 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zet hem morgen gewoon weer op het rooster!
Zo kijkt het nu eenmaal.quote:Op zondag 24 april 2011 21:12 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mooi, maar ik blijf het een droevig paard vinden.
Maar liefde want PPDquote:Op zondag 24 april 2011 21:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar het is een kakkerlak!
(grapje, best lekkere muziek hoor, kusjes een neus)
oh lol snap em nuquote:Op zondag 24 april 2011 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar liefde want PPD![]()
![]()
Trouwens, onvoorstelbaar dat jij de broer van Eggs bent hoor onlogisch
Hoezo onvoorstelbaar?quote:Op zondag 24 april 2011 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar liefde want PPD![]()
![]()
Trouwens, onvoorstelbaar dat jij de broer van Eggs bent hoor onlogisch
Zelfde woonplaats. En de dj is de broer van eggs.quote:
Gewoon Eggs gooit altijd goa of herrie over de radio, jij draait heel andere muziekquote:
We zijn nog niet aan het einde schatquote:Op zondag 24 april 2011 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon Eggs gooit altijd goa of herrie over de radio, jij draait heel andere muziek
Ik kom even crossposten, wantWauw!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu het kutgedeelte![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zijn nog niet aan het einde schat
Als het te erg wordt dan kick ik je gewoon, ik heb mn U2 toch al binnenquote:Op zondag 24 april 2011 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zijn nog niet aan het einde schat
Ik ookquote:Op zondag 24 april 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een massage nodig.![]()
Mn nek doet pijn door mn bikini
quote:Op zondag 24 april 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het te erg wordt dan kick ik je gewoon, ik heb mn U2 toch al binnen
2 van mn 3 zusjes houden van Marokkanen en alles wat daar bij hoort. Nickelson jas, stomme rap, koran enzquote:Op zondag 24 april 2011 21:17 schreef Zokunen het volgende:
Mijn zus houdt van Ilse de Lange
En Anouk
En meuk
Maar ze is wel m'n zus, dus bek houwe!
Eek (niet de kat), dat is erger, maar liefde, want zusjes.quote:Op zondag 24 april 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 van mn 3 zusjes houden van Marokkanen en alles wat daar bij hoort. Nickelson jas, stomme rap, koran enz
Ja he!!quote:
Jij had toch geen topje aanquote:
gedownload!quote:Op zondag 24 april 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het te erg wordt dan kick ik je gewoon, ik heb mn U2 toch al binnen
Ik heb 'm nu wel weer aanquote:Op zondag 24 april 2011 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja he!!
[..]
Jij had toch geen topje aan![]()
Echt kut hoor die bikini's die je in je nek moet vastmaken
Dudequote:Op zondag 24 april 2011 21:20 schreef 129383 het volgende:
[..]
gedownload!
als je hem kickt!
meld ik je bij BREIN / BAF
(1-0)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik nietquote:
Deze versie vind ikquote:
dan haal je dat weg toch!quote:Op zondag 24 april 2011 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja he!!
[..]
Jij had toch geen topje aan![]()
Echt kut hoor die bikini's die je in je nek moet vastmaken
Ik heb echt een tyfushekel aan het verneuken van mooie platenquote:
Normaal maak ik een tekening in zo'n vier, vijf uur en dan is ie af, afgewerkt en alquote:Op zondag 24 april 2011 21:21 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Valt mee toch?![]()
als je ziet hoe mooi het is geworden.
Nee ik heb een spaghettibandtopje aan.quote:Op zondag 24 april 2011 21:22 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Jij loopt gewoon in je blote tetjes rond?![]()
Voor jou maak ik graag een uitzonderingquote:Op zondag 24 april 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt een tyfushekel aan het verneuken van mooie platenEn ik houd sowieso niet van stamp muziek.
Dit is vast weer een minpunt he?En jij doet toch niks met verzoekjes zei je net.
Ohquote:Op zondag 24 april 2011 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor jou maak ik graag een uitzondering
JAAAAAAAAquote:
Knap als je zo mooi kan tekenen,quote:Op zondag 24 april 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Normaal maak ik een tekening in zo'n vier, vijf uur en dan is ie af, afgewerkt en al
Maar goed, deze is ook vier keer zo groot dan de normale tekeningen die ik maak (hij is 120 x 70 cm)
Sorry, maar dat heb ik idd nietquote:
hahaquote:Op zondag 24 april 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik heb een spaghettibandtopje aan.
Maar zodra het kan trek ik wel mn bh uit ja. Heb een hekel aan dat ding.
Doe het ook gerust als ik ergens op visite ben. Als ik me op mn gemak voel dan zorg ik dat ik heel snel van die bh af ben
Goedquote:Op zondag 24 april 2011 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry, maar dat heb ik idd niet
Ik zal het voor een eventuele volgende keer in mijn repertoire stoppen!
quote:Op zondag 24 april 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed
Dit vind ik overigens echt prachtig*jankt
Waarom krijg ik geen tissues?quote:
Save je Ego -----> fischer man's friendsquote:Op zondag 24 april 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen tissues?
Verdomme zit hier te janken als een klein kind opeens
Ik ben vrouw!!quote:Op zondag 24 april 2011 21:34 schreef 129383 het volgende:
[..]
Save je Ego -----> fischer manhip 's friends
en je bent een verwend nest ookquote:Op zondag 24 april 2011 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben vrouw!!
Ik mag openlijk janken als een klein kind omdat ik mijn papa mis
Zometeen wordt je weer helemaal vrolijk van zomerse klassiekersquote:Op zondag 24 april 2011 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben vrouw!!
Ik mag openlijk janken als een klein kind omdat ik mijn papa mis
Het stomme is. Ik ben vrolijk.quote:Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zometeen wordt je weer helemaal vrolijk van zomerse klassiekers
Sorryquote:Op zondag 24 april 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het stomme is. Ik ben vrolijk.
Al de hele dag. Alleen de eerste tonen triggerden iets
Hmm. Misschien was je onderbewuste helemaal niet vrolijkquote:Op zondag 24 april 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor.quote:Op zondag 24 april 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ga het maar goed makenquote:
Aiiiquote:Op zondag 24 april 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor.Maar goed, dat wil ook wel lukken als je weet dat dit het lied was waar je vriend (niet relatie vriend) zelfmoord op heeft gepleegd.
bah das niet leukquote:Op zondag 24 april 2011 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ga het maar goed maken
[..]
Aiii
Ook geen fijne memory nee.
Ik wacht nog even, Wonderfull daysquote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga mee....![]()
Oh wacht, ik moet nog draaien
Dat zou zonde zijn van de live stream webcam...quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn van de live stream webcam...
Link?quote:Op zondag 24 april 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn van de live stream webcam...
Die ga ik niet delenquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Gangsta's paradise, is voor mij he dj? Want ghetto
Natuurlijk we willen allemaal mee namelijkquote:Op zondag 24 april 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
Gangstah's paradise![]()
Dit is gewoon een complot om mij onder die douche weg te houden
quote:Op zondag 24 april 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
Gangstah's paradise![]()
Dit is gewoon een complot om mij onder die douche weg te houden
ommen + ghettoquote:Op zondag 24 april 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Gangsta's paradise, is voor mij he dj? Want ghetto
Logisch welquote:Op zondag 24 april 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk we willen allemaal mee namelijk
Wie heeft het over ommen.quote:
Oh ik ben benieuwd!!quote:Op zondag 24 april 2011 21:51 schreef onlogisch het volgende:
*ATTENTIE*
Na dit nummer is er een echte klassieker. So pump up the volume
Nee, duh. Lees de link nog eens goed, sweetiequote:
Mijn zoon gaat zelfs uit zijn dakquote:
Zie mijn PIquote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, duh. Lees de link nog eens goed, sweetie
quote:Op zondag 24 april 2011 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja om 22.00 staat er toch een ander klaar?
Klopt ValHallen gaat danquote:Op zondag 24 april 2011 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja om 22.00 staat er toch een ander klaar?
Lekker gedraaid!!quote:
Uit de tijd dat ik nog ging stappen zo te merkenquote:
quote:
Veel 90's jaquote:Op zondag 24 april 2011 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uit de tijd dat ik nog ging stappen zo te merken
quote:
Eerst zien.quote:Op zondag 24 april 2011 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts gaat de lambada dansen!!
Wie doet er mee?
quote:Op zondag 24 april 2011 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts gaat de lambada dansen!!
Wie doet er mee?
Waarom is pops een neger?quote:Op zondag 24 april 2011 22:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
WAAR IS TOCH DAT ZEBRAHONDJE VOORRRRRRRRRRRR
pops is een neger
Goed bezig jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |