abonnement Unibet Coolblue
pi_95921100
Er bestaat nog een oud topic waar niet gereageerd kan worden (althans ik niet). Maar ik vind het wel een topic waardig, en er zullen vast meer mensen zijn die het kijken, dus:

Have I Got News for You


Have I Got News For You (afkorting: HIGNFY) is een BBC-televisieprogramma dat in 1990 begon als televisievariant op het BBC-radioprogramma The News Quiz (uitgezonden vanaf 1977). Het programma stond van meet af aan bekend om zijn vlijmscherpe satire. HIGNFY heeft de vorm van een spelprogramma, waarin twee teams onder leiding van een spelleider tegen elkaar strijden. Belangrijker dan het scoren van punten is echter het maken van snedige opmerkingen. Elk team bestaat uit een vaste teamleider en een wekelijkse gast.

Vaste team captains:

Ian Hislop


Paul Merton
  zondag 24 april 2011 @ 16:12:39 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_95921144
Ja! Leuk! :)
  zondag 24 april 2011 @ 16:13:30 #3
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_96075093
Hmm, jammer weinig animo... ;(

Even een willekeurige aflevering posten dan:

Ian blijft geweldig _O-

Door een-of-ander-huwelijk geen HIGNFY deze week, volgende week pas weer... :{

Pirania: kun jij de aflevering nog herinneren van pas waar de gast rechts (bij Paul Merton) geloof ik een politicus was en dat ze eigenlijk een positieve aflevering wilden maar dat ze steeds maar weer op iets negatiefs uitkwamen? Was redelijk recent maar ik kan 'm niet meer herinneren, wel dat ie leuk was.

EDIT: gevonden:


[ Bericht 15% gewijzigd door Iemand91 op 28-04-2011 01:00:50 ]
pi_96076343
Topic niet gezien, maar ik kijk ook via de iPlayer. :)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_96460706
Was weer een mooie aflevering vanavond met Alexander Armstrong als host en Victoria Coren & Ross Noble als gasten. Al kon je wel raden waar het over ging :+ ...
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:21:52 #7
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_96484351
quote:
Daar moet ik denk ik maar even wat tijd voor vrijmaken om die te gaan bekijken. Thanks! ^O^
pi_96486744
Nu de Have I got a bit more news for you op BBCII *O*
pi_97435050
De uitzending van gisteren was goed. De onderwerpen (o.a. Dominique Strauss-Kahn, Obama in Europa enz.) was leuk. Voor degene die geïnteresseerd is; vanavond om 23:00 uur is de extra lange versie ervan op BBCII. Aanrader!

Oh, en Bill Bailey als presentator _O_

En telkens wanneer is de Britse koningin zie, hoe stijver ze overkomt; hoe ze in de vorige aflevering te zien was hoe zij een biertje aangeboden kreeg en "aannam". :')
pi_97440172
Brian Blessed! Dat was sowieso een geweldige aflevering. Ik begrijp best dat ze na het ontslag van Angus door zijn gegaan met de gastpresentatoren. Natuurlijk zit er af en toe een stijve hark tussen maar aan de andere kant hebben we wel Brian Blessed teruggekregen. Nog zo'n pareltje was Tom Baker:

  zondag 29 mei 2011 @ 11:42:18 #12
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_97450861
Doctor Who _O_
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
  zondag 29 mei 2011 @ 11:46:33 #13
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_97450964
Nog een aflevering die zeker niet mag ontbreken: Jimmy Carr en Ann Widdecombe (als gastpresentatrice).


(voor het vervolg, klik de linkjes.. ;) )
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_97486965
Goed topic.

Ik kijk ook altijd Never Mind The Buzzcocks :9 . Britse humor :9 .
  maandag 30 mei 2011 @ 10:29:40 #15
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_97488084
Never Mind The Buzzcocks. _O_

Eigenlijk is het twee keer hetzelfde programma met een ander thema, maar toch. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  maandag 30 mei 2011 @ 11:04:44 #16
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_97489052
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:29 schreef Jabberwocky het volgende:
Never Mind The Buzzcocks. _O_

Eigenlijk is het twee keer hetzelfde programma met een ander thema, maar toch. :P
Maar dat is QI en Mock the Week ook. Desondanks niet minder vermakelijk :D.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
  maandag 30 mei 2011 @ 11:07:41 #17
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_97489122
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 11:04 schreef DrDurden het volgende:

[..]

Maar dat is QI en Mock the Week ook. Desondanks niet minder vermakelijk :D.
Het was ook geen kritiek, het werkt goed. :)

QI en Mock the Week zie ik nooit eigenlijk, die zal ik binnenkort ook eens opzetten.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_97492505
Klopt. De gasten wisselen gewoon wekelijks van show. Ene keer Have I Got News For You dan weer Never Mind The Buzzcocks... Misschien moeten we een centraal UK topic maken over die vier shows...
  maandag 30 mei 2011 @ 17:58:23 #19
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_97503937
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:57 schreef Tegan het volgende:
Klopt. De gasten wisselen gewoon wekelijks van show. Ene keer Have I Got News For You dan weer Never Mind The Buzzcocks... Misschien moeten we een centraal UK topic maken over die vier shows...
Vooral de komieken inderdaad. Ik moet zeggen dat ik dat wel kan waarderen. In tegenstelling tot bij bijvoorbeeld Dit Was Het Nieuws weet je zeker dat ze bij de BBC shows over het algemeen wel grappig zijn.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
  maandag 30 mei 2011 @ 18:29:03 #20
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_97505139
Die komieken gaan het rondje allemaal wel af ja.
Bij The Graham Norton Show zit er ook meestal een op de bank. Er wordt dan 3 minuten over de nieuwe tournee gepraat, maar verder lijkt het inderdaad om er maar voor te zorgen dat het grappig is. En het werkt goed. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  maandag 30 mei 2011 @ 19:22:26 #21
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_97507413
Bij Have I Got News For You zie je wel geregeld politici langskomen, die komen niet vaak bij de andere programma's. En daar zitten ook erg grappige gasten tussen, bewust of onbewust. Ann Widdecombe, Boris Johnson en William Hague waren allemaal succesnummer. Boris was zelfs zo in de smaak gevallen dat ze van een van zijn optredens een extra lange 'uncut' versie op dvd hebben uitgebracht: The Full Boris.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_97517411
Ik moet idd al lachen als ik een bekende Brit zie.

Laatst maakte een vriend van me een grapje over Phil Jupitus omdat hij QI had ontdekt, en toen was hij helemaal verbaast dat ik hem al jaren ken (als teamcaptain van NMTB dus) :P .
pi_97684637
Vanavond ook weer wat gezien in de aflevering: Canwich:


Ofwel een sandwich in een blik, blijft een jaar "goed" :X
De reacties van het publiek bij het filmpje _O-

En de beschrijving van iemand uit de VS (ik weet even de plaats niet meer):

quote:
The BBQ chicken looks like a hotdog taking a dump
Potver _O-
pi_97743981
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:57 schreef Tegan het volgende:
Klopt. De gasten wisselen gewoon wekelijks van show. Ene keer Have I Got News For You dan weer Never Mind The Buzzcocks... Misschien moeten we een centraal UK topic maken over die vier shows...
Geweldige series inderdaad: QI, HIGNFY, Graham Norton Show, Never Mind the Buzzcocks.
Helaas niet altijd tijd om te kijken/ op te nemen.

De NL van van HIGNFY is ook prima te doen (Dit was het nieuws). Helaas is de NL versie van QI en Never Mind the Buzzcocks minder geslaagd uitgevallen.
pi_97744446
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 17:21 schreef funrider het volgende:

[..]

Geweldige series inderdaad: QI, HIGNFY, Graham Norton Show, Never Mind the Buzzcocks.
Helaas niet altijd tijd om te kijken/ op te nemen.

De NL van van HIGNFY is ook prima te doen (Dit was het nieuws). Helaas is de NL versie van QI en Never Mind the Buzzcocks minder geslaagd uitgevallen.
Tja, de charme van Stephen Fry hè. Het verbaasd me vaak hoeveel hij weet, of hij daarvoor in het onderwerp inleest, of dat voor elke uitzending vanalles over dat onderwerp wordt besproken of dat hij het gewoon zelf weet.
En natuurlijk de Engelse humor die wat mij betreft de beste humor is die er bestaat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')