ja en wat is er verder nog stuk he.. dat de stuurprint stuk is kan ook zijn dat er iets anders als eerste ging en de print mee namquote:Op maandag 25 april 2011 00:43 schreef BuellXB12 het volgende:
Als het hetzelfde type machine is, zou het kunnen, wel eerst product en eventueel onderdeelnummers vergelijken. (als t erop staat)
Besturingsmodule kan er wel het zelfde uitzien, maar wil niet zeggen dat de software ook hetzelfde is. (denk aan functies)
Ik heb er even naar gekeken en heb besloten de wasmachine zo te gebruiken. Als hij 1 of 2 jaar verder kan gaan dan vind ik het primaquote:Op maandag 25 april 2011 00:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja en wat is er verder nog stuk he.. dat de stuurprint stuk is kan ook zijn dat er iets anders als eerste ging en de print mee nam
quote:Op maandag 25 april 2011 11:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom zet je de onderkant dan niet over, net zo als de deur?
Hahah dat gaat niet want dan zou ik de hele behuizing moeten vervangen en dat is toch best lastig aangezien de hele wasmachine daarvoor gedemonteerd zou moeten worden.quote:Op maandag 25 april 2011 11:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom zet je de onderkant dan niet over, net zo als de deur?
ja precies... daarom mijn post in het begin.. strax heeft hij er urenlang aan zitten sleutelen en gaat ie verder verrot..quote:Op maandag 25 april 2011 19:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb wel bewondering voor mensen die hun vrije tijd opofferen aan dit soort klusjes.
Ik zou zeggen: Deur stuk? AUB nieuwe machine brengen, installeren en oude afvoeren. Ik hoor later wel wat het kost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |