Ja is niet normaalquote:Op zondag 24 april 2011 15:24 schreef meneertje1972 het volgende:
OT: hier moet ik dus echt om huilen hoe zielig is dit een kat in een glasbak gooien. check.
hier ook hoorquote:Op zondag 24 april 2011 15:25 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Grappig mijn Jip gaat af en toe naar de tv als hij Secredo hoort piepen of blaffen. "Stoute hond" of "foei", dan kijkt hij en kijkt met schuine kop. Secredo heeft dus een harige fan hier.
Tja die was ook dakloos maar twee dezelfde geheimen kan niet hequote:Op zondag 24 april 2011 15:25 schreef bixs het volgende:
Vetgedrukte namen hebben nog hun geheim
Euro 31.238,00 Sharon
Euro 19.223,00 Philip
Euro 7.500,00 Karim
Euro 6.000,00 Monique
Euro 4.250,00 Joanna
Euro 1.250,00 Gerard
Euro 1.500,00 Segredo Mentaal meegeholpen met het vlot bouwen en bezetten.
Euro 100,00 StefHeeft hij behaald door op gezicht van Gerard te springen.
maar weeten we wat Segredo zijn geheim is?
Overlopertquote:Op zondag 24 april 2011 15:29 schreef Poezewoes het volgende:
Mijn geheim is dat ik vanmorgen streamverslagen bij VOL heb gelezen!
Neeeeeeeeee hier stonden geen streamverslagen!quote:
Maar NL was erger geweestquote:Op zondag 24 april 2011 15:29 schreef Poezewoes het volgende:
Mijn geheim is dat ik vanmorgen streamverslagen bij VOL heb gelezen!
quote:Op zondag 24 april 2011 15:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nu weet ik wat ik vergeten ben toen ik de zon in ging... Me volledig op te tutten en me lippen te stiften..
En hij is ook hoogbegaafd. Ik vind het echt een slim hondje.quote:Op zondag 24 april 2011 15:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tja die was ook dakloos maar twee dezelfde geheimen kan niet he
Ja van Sharon moest ie zitten deed ie ook netjes, maar dan gaat Mo hem weer roepen !quote:Op zondag 24 april 2011 15:34 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En hij is ook hoogbegaafd. Ik vind het echt een slim hondje.
quote:Sharon en Joanna liggen lekker ontspannen op het luchtbed. Philip en Karim zitten ondertussen een plannetje te bekokstoven. De twee boeven willen de dames laten schrikken. Ze lopen naar de zwembadrand toe en tellen af. 1,2,3! Met een bommetje zorgen ze ervoor dat de dames helemaal nat worden. Philip vraagt in het water direct een kusje aan de geïrriteerde Joanna.Meisjes plagen, zoentjes vragen blijkt dus ook van toepassing in het Huis der Geheimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |