abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95918880
Afgelopen woensdag hebben ze bij mij 5 gaatjes gevuld bij de tandarts.
1 daarvan zit op het hoekje van mijn voorste kiezen.
Ik heb daar een paar dagen last van gehad maar sinds gisteren ging het eigenlijk wel weer.

Sinds vanochtend heb ik wel als ik met de bovenkies op de betreffende kies bijt ik een vervelennd gevoel krijg in die kies.
Net alsof je op een stukje alufolie bijt -O- .

Kan dit nog zijn van het boren van het gaatje, of gaat dit niet over.
Het lijkt ook wel of de vulling iets te hoog ligt tov de rest ?

Of zal ik morgen toch maar even de tandarts bellen ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_95919192
Kan nog wel twee weken gevoelig blijven. Heb ook zoiets meegemaakt.

Toch zou ik de tandarts bellen als ik jou was.

En vijf !! gaatjes?
Last van zure lucht?
  zondag 24 april 2011 @ 15:31:24 #3
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_95919520
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 15:23 schreef ZureLucht het volgende:

En vijf !! gaatjes?
Ik heb het ook gehad en volgens mijn tandarts kan het nog wel langer gevoelig blijven.

Maar als TS het gevoel heeft dat de vulling te hoog is het wel verstandig de tandarts even te bellen.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_95919666
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 15:23 schreef ZureLucht het volgende:

En vijf !! gaatjes?
Ja helaas, jaren niks gehad en nu opeens vijf :o
Ook gewoon bij dezelfde tandarts waar ik al 15 jaar kom.
Ze konden 4 gaatjes alleen op foto's zien dus die waren erg klein.
Komt wel vaker dat je jaren niks hebt en dan opeens 5 zei de assistente.

Bedankt !
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_95920011
Tandartsen moeten ook wat verdienen. Dat doen ze om hun praktijk draaiende te houden. Dat is toch achterlijk? Vijf gaatjes om eigenlijk niets?

Heb het ook gehad. Heel wat jaren zonder gelopen. Kreeg ik een andere tandarts, omdat de mijne met pensioen ging. Ja, wij zien kleine gaatjes op de röntgen, dat moet gevuld worden.

Hebben ze er ook nog lelijke grijze vullingen ingedaan :r

Gaat er een jaar overheen, zegt die tandarts: de verstandskiezen moeten eruit. Ik heb er geen last van en om ze er nu uit te halen na je dertigste. Pffffff.

Dus een afspraak gemaakt bij de kaakchirurg. Besloot hij om de verstandskiezen er niet uit te halen, omdat ze te dicht bij een zenuw lagen en laat mij een foto ervan zien. Dus ik blij.

Hoor ik achteraf dat de tandarts goed bevriend is met de kaakchirurg. Makkelijk toch om zo op deze manier wat bij te verdienen?

Kosten rontgenfoto bij tandarts en kaakchirurg + consulentenbezoek was iets van in totaal 350 euro. En moest wel de eerste 150 euro betalen toendertijd.

Kortom, heb een andere tandarts genomen. En zal mij niet verbazen als jouw tandarts aangeeft dat de verstandskiezen eruit moeten.

De Nederlandse verzorgingsstaat is de grootste maffia die er is. Volgens mijn huisarts. En ben het o.a. met dit voorbeeld wel met haar eens. Uitzuigers.

;)
Last van zure lucht?
pi_95920082
Ik heb ook nooit last van mijn tanden. Totdat de tandarts allemaal 'gaatjes' gaat lopen vullen, waarna mijn tanden vrijwel permanent meer gevoelig zijn.
pi_95920129
Dat is ook herkenbaar. Kan veel minder koud of warm eten of drinken verdragen, sinds mijn tanden gevuld zijn.
Last van zure lucht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')