Nee joh, vraag het aan ons, wij weten dat soort dingen veul beter!!!quote:Op zondag 24 april 2011 13:31 schreef _Fanta het volgende:
lenzen kan niet altijd geloof ik, maar kan je niet gewoon beter naar je opticien stappen en hem het vragen? die kan je ook de voor an nadelen uitleggen, en kan je zelf beslissen of je lezen neemt of het bij je bril houd
Fok!ers zijn helderziend, wij zien vanaf hier wat voor ogen ts heeftquote:Op zondag 24 april 2011 13:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nee joh, vraag het aan ons, wij weten dat soort dingen veul beter!!!
quote:Op zondag 24 april 2011 13:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nee joh, vraag het aan ons, wij weten dat soort dingen veul beter!!!
waarom raad je harde lenzen af?quote:Op zondag 24 april 2011 14:00 schreef Swomp het volgende:
Lenzen kan niet altijd, maar meestal gaat het wel gewoon.
Ik ben erg blij met mijn lenzen en heb er nooit problemen mee![]()
Maar als je lenzen pakt, doe je zelf een lol en pak GEEN harde lenzen.
Omdat zachte lenzen gewoon veel lekkerder zitten.quote:Op zondag 24 april 2011 14:03 schreef loecje het volgende:
[..]
waarom raad je harde lenzen af?
voor sommige mensen werken harde lenzen juist wel goed.
ze hebben beide voor en nadelen
Echt het is een hell geloof me, zachte lenzen hebben een veel beter gebruikersgemak...quote:Op zondag 24 april 2011 14:03 schreef loecje het volgende:
[..]
waarom raad je harde lenzen af?
voor sommige mensen werken harde lenzen juist wel goed.
ze hebben beide voor en nadelen
5 jaar lang inmiddels, geen klachten.quote:Op zondag 24 april 2011 14:00 schreef Swomp het volgende:
Lenzen kan niet altijd, maar meestal gaat het wel gewoon.
Ik ben erg blij met mijn lenzen en heb er nooit problemen mee![]()
Maar als je lenzen pakt, doe je zelf een lol en pak GEEN harde lenzen.
Dat is niet waar, afwijkende cilinders kunnen tot in een bepaalde mate wel opgevangen worden door zachte lenzen. Het is inderdaad wel zo dat sommige zware afwijkingen enkel door middel van harde lenzen verholpen kunnen worden.quote:Op zondag 24 april 2011 14:17 schreef loecje het volgende:
bij sommige ogen kunnen zachte lenzen gewoon niet. afwijkende cilinders en dergelijk kunnen niet worden opgevangen met een zachte lens. een harde lens corrigeert de oogbol.
in bepaalde mate ja. daar zeg je het al.quote:Op zondag 24 april 2011 16:53 schreef CherryBoomBoom het volgende:
[..]
Dat is niet waar, afwijkende cilinders kunnen tot in een bepaalde mate wel opgevangen worden door zachte lenzen. Het is inderdaad wel zo dat sommige zware afwijkingen enkel door middel van harde lenzen verholpen kunnen worden.
Ok, naja ik hoorde altijd negatieve dingen over harde lenzen ....quote:Op zondag 24 april 2011 15:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
5 jaar lang inmiddels, geen klachten.
Ook beter voor je ogen, je kan ze lang bewaren, voelt het als er wat onder kom te zitten. Alleen maar voordelen.
Sorry hoor, maar ik vind het een beetje onzin. Wat is er zo slecht aan ? Ik zelf ga altijd bij Pearle, goede service, en nooit problemen gehad daar.quote:Op zondag 24 april 2011 15:55 schreef ZureLucht het volgende:
Ga dan wel naar een echte opticien. Niet zo'n keten als Hans Anders of Pearle. Daar heb ik en anderen slechte ervaringen mee.
Ik heb zelf afwijkende cilinders en ik heb gewone zachte lenzen, idd wel met een gewichtje zodat ze altijd op hetzelfde punt naar beneden zakken.quote:Op zondag 24 april 2011 17:12 schreef loecje het volgende:
[..]
in bepaalde mate ja. daar zeg je het al.
veel kan met zachte lenzen en standaard cilinders. maar afwijkende cilinders waarbij de cilinder bijvoorbeeld niet midden in het oog zit dat gaat niet met een zachte lens(wel met een harde met een gewichtje zodat altijd zelfde punt naar beneden drijft.)
ah dan is dat 'nieuw' laatste keer dat ik mee was naar opticien was dat nog geen optie met zachte lenzen maar dat is ook alweer aantal jaar terug.quote:Op zondag 24 april 2011 18:42 schreef CherryBoomBoom het volgende:
[..]
Ik heb zelf afwijkende cilinders en ik heb gewone zachte lenzen, idd wel met een gewichtje zodat ze altijd op hetzelfde punt naar beneden zakken.
De enige die kan beslissen of zachte lenzen mogelijk zijn of niet is de oogarts/opticien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |