Je hoeft alleen maar een titel te bedemken, de rest gaat vanzelfquote:Op zondag 24 april 2011 13:00 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ging geloof ik niet helemaal goed met het Topic nummer, ben nog niet zo bedreven in topics openen.
Topic nummer is goed gaat tegenwoordig automatischquote:Op zondag 24 april 2011 13:00 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ging geloof ik niet helemaal goed met het Topic nummer, ben nog niet zo bedreven in topics openen.
ok, tnxquote:Op zondag 24 april 2011 13:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar een titel te bedemken, de rest gaat vanzelf
Die had dat gezegde natuurlijk in haar hoofd: "Wie zeurt krijgt een ....". Maar die vlieger ging niet op.quote:
jaloers???hahahah...nou sorry..ik heb met mijn 43 jaar niet zo een rattenpest kop als zij..en geen botox nodig voor hangende mondwinkels en mijn tieten zijn primaquote:Op zondag 24 april 2011 12:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep, ik zei ook veel kijkers he, teveel helaas.
En dan ook nog die attitude van de Joanna-groupies die beweren dat iedereen die kritiek op haar waagt te hebben "jaloers is en dan maar niet moet gaan kijken "![]()
vrolijk pasen!quote:Op zondag 24 april 2011 13:07 schreef Stability het volgende:
goeiemiddag allemaal , vrolijk pasen
nou ik zet de streams net aan, zie alleen maar weer slapende mensen, kan hem dus maar weer beter uitzetten he? of niet ?
Ja, zet maar uit!quote:Op zondag 24 april 2011 13:07 schreef Stability het volgende:
nou ik zet de streams net aan, zie alleen maar weer slapende mensen, kan hem dus maar weer beter uitzetten he? of niet ?
Ja, zet maar weer uit, doe ik ook nu.quote:Op zondag 24 april 2011 13:07 schreef Stability het volgende:
Alleen de stem kan 't tij omkeren nuquote:Op zondag 24 april 2011 13:07 schreef Stability het volgende:
dag Ruudje veel plezier!quote:Op zondag 24 april 2011 13:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, zet maar weer uit, doe ik ook nu.
C U
Kijk, dat is dus ook een reden dat ik een spontane hekel begon te krijgen aan Joanna. Het moment dat de nominaties kwamen was ineens IEDEREEN voor Joanna en ik dacht; Wtf?quote:Op zondag 24 april 2011 13:06 schreef trollie67 het volgende:
[..]
jaloers???hahahah...nou sorry..ik heb met mijn 43 jaar niet zo een rattenpest kop als zij..en geen botox nodig voor hangende mondwinkels en mijn tieten zijn prima![]()
ja, iedereen was afgelopen donderdag voor joanna, juist om laura eruit te gooien.quote:Op zondag 24 april 2011 13:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben er, vrolijk pasen iedereen
[..]
Kijk, dat is dus ook een reden dat ik een spontane hekel begon te krijgen aan Joanna. Het moment dat de nominaties kwamen was ineens IEDEREEN voor Joanna en ik dacht; Wtf?
Nu zet ik de stream aan en zie 4 op een rij pitten (Flip, Gerard, Sharon en... Karim?) en op de grond dan het lieve beestje Secredo, die meeslaapt.
Mo zegt te willen blijven voor de anderen maar volgens mij wil ze ( en/of "de eieren" ) vooral Flip niet naaien door te voorkomen dat Flip tegenover Joanna op de stoel komt donderdag.quote:Op zondag 24 april 2011 13:10 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, iedereen was afgelopen donderdag voor joanna, juist om laura eruit te gooien.
zet haar nu maar op de stoel , en kijk of ze dan nog die 73 procent haalt
ja joh..ik dacht alltijd dat elk mens wel wat moois heeft...maar toch zie ik in die ss dat er mensen zijn die uiterlijk lelijke trekjes hebben zowel binnen...ik begrijp niet dat een jong iemand zich laat verbouwen om op patricia payy te lijken..en dat hondje..had ik hem maar...zucht...mijn werkttijden zijn prima..maar ik zou het geen hond aan doen om op 6 hoog te wonen in 1.5 kamers..je zou zeggen dat ze daar nu lekker met dat diertje bezig zijn..maar nee hoor..quote:Op zondag 24 april 2011 13:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben er, vrolijk pasen iedereen
[..]
Kijk, dat is dus ook een reden dat ik een spontane hekel begon te krijgen aan Joanna. Het moment dat de nominaties kwamen was ineens IEDEREEN voor Joanna en ik dacht; Wtf?
Nu zet ik de stream aan en zie 4 op een rij pitten (Flip, Gerard, Sharon en... Karim?) en op de grond dan het lieve beestje Secredo, die meeslaapt.
Ja maar dat is het juist. Laura sliep weliswaar 9 van de 10 keer dat ze on screen was, van haar had je dan in ieder geval geen last. Ik kan je al genoeg keren noemen wanneer ik Joanna zo graag een schop onder d'r kont wilde geven.quote:Op zondag 24 april 2011 13:10 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, iedereen was afgelopen donderdag voor joanna, juist om laura eruit te gooien.
zet haar nu maar op de stoel , en kijk of ze dan nog die 73 procent haalt
Dat gaat niet gebeuren denk ik, het is de week van de verandering, het stemmen zal ook wel anders gaan danquote:Op zondag 24 april 2011 13:12 schreef Urb het volgende:
[..]
Mo zegt te willen blijven voor de anderen maar volgens mij wil ze ( en/of "de eieren" ) vooral Flip niet naaien door te voorkomen dat Flip tegenover Joanna op de stoel komt donderdag.
ik zou ze allemaal wel een flinke trap onder hun kont willen geven, behalve gerard en karim.quote:Op zondag 24 april 2011 13:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja maar dat is het juist. Laura sliep weliswaar 9 van de 10 keer dat ze on screen was, van haar had je dan in ieder geval geen last. Ik kan je al genoeg keren noemen wanneer ik Joanna zo graag een schop onder d'r kont wilde geven.
Week van de verandering? JUIST Philip en Joanna op de stoel,. Tijd om die 2 lovebirds waar Sst de laatste weken continue om draait eens op te breken.quote:Op zondag 24 april 2011 13:14 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren denk ik, het is de week van de verandering, het stemmen zal ook wel anders gaan dan
geen last van =geen kijkers...na een half uur heb ik doornroosje wel gezien..en zelf die is aktieferquote:Op zondag 24 april 2011 13:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja maar dat is het juist. Laura sliep weliswaar 9 van de 10 keer dat ze on screen was, van haar had je dan in ieder geval geen last. Ik kan je al genoeg keren noemen wanneer ik Joanna zo graag een schop onder d'r kont wilde geven.
Denk dat 1 van die 2 wel de finale haalt, dus Karim, Gerard of Sharon zal daar de dupe van wordenquote:Op zondag 24 april 2011 13:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Week van de verandering? JUIST Philip en Joanna op de stoel,. Tijd om die 2 lovebirds waar Sst de laatste weken continue om draait eens op te breken.
stemmetje wil bezuinigen denk ik?quote:
een hamer om jo de hersens in te slaanquote:Op zondag 24 april 2011 13:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Philip, er ligt voor jou iets klaar in het labyrinth.
Dat geen kijkers-idee heeft eerder toch ook geen problemen opgeleverd?quote:Op zondag 24 april 2011 13:15 schreef trollie67 het volgende:
[..]
geen last van =geen kijkers...na een half uur heb ik doornroosje wel gezien..en zelf die is aktiefer
So what, mamaJo is net terug uit Istanbul een heeft vast wel weer wat nieuwequote:Op zondag 24 april 2011 13:16 schreef Chuckster het volgende:
Is Jo nou d'r kleding aan het verknippen? Helemaal para bradder
nou! wat een flutprogramma is deze rls zeg! ik heb nog nooit zoveel slapers gezien als in deze seriequote:
geen idee...ik kijk alleen nog maar dinsdags en donderdag..na mijn werk wil ik leuke dingen zien..geen pittende mensen..quote:Op zondag 24 april 2011 13:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat geen kijkers-idee heeft eerder toch ook geen problemen opgeleverd?
Hallo, nu lagen ze ook te slapen.
echt nep he, uit turkije! dan kan je de schaar er wel inzetten, kan nooit meer dan 10 euro gekost hebben daarquote:Op zondag 24 april 2011 13:20 schreef danilel het volgende:
Jo's Yves Saint Laurent truitje aan gorten.......[ afbeelding ]
Dat is toch verboden?quote:Op zondag 24 april 2011 13:23 schreef Stability het volgende:
[..]
echt nep he, uit turkije! dan kan je de schaar er wel inzetten, kan nooit meer dan 10 euro gekost hebben daar
Was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 24 april 2011 13:24 schreef willllll het volgende:
telefoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zeiken tegen de kerk is ook verboden...gewoon de etiketten en de verpakkingen eraf halen en zorgen dat het er gedragen uitziet....zo kan je heeeeeel veeeeeel kleding meenemen hoorquote:
aandacht trekken voor de zoveelste keer...ze moet toch in beeld?quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 13:17 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Denk dat 1 van die 2 wel de finale haalt, dus Karim, Gerard of Sharon zal daar de dupe van worden
en de vliegenquote:Op zondag 24 april 2011 13:31 schreef willllll het volgende:
de camera man verveelt zich ook en laat de paaskip en de eieren aan ons zien
die heeft er ook genoeg van denk ik?quote:Op zondag 24 april 2011 13:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb Stef nog niet gespot. Jij?
er was wel een groene spinquote:Op zondag 24 april 2011 13:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 april 2011 13:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik denk dat die spin Stef heeft opgevreten en zijn kleur heeft overgenomen...quote:Op zondag 24 april 2011 13:33 schreef Capaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik denk dat stef een rustig plekje heeft gevonden
Kameelquote:Op zondag 24 april 2011 13:34 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt wel of jo's tieten nu op haar rug zitten
Bwhahahahaquote:
Aawh, arme Stef.quote:Op zondag 24 april 2011 13:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat die spin Stef heeft opgevreten en zijn kleur heeft overgenomen...
quote:Op zondag 24 april 2011 13:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gelukkig, ze moeten zich verzamelen, juist tijdens mijn peukepauze.
en dus ?quote:
HET IS UM!quote:Op zondag 24 april 2011 13:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Hopelijk krijgen ze mijn paasopdracht...
GOUDEN EIEREN SPEL
Iedereen moet de slaapkamer in en de eerste bewoner verstopt een ei. De tijd tikt door totdat het ei is gevonden. Is het ei gevonden dan gaan alle bewoners weer de slaapkamer in en mag de volgende bewoner een ei verstoppen. De bewoner die het best het ei heeft verstopt (lees: het langst verstopt bleef) wint 2.000 euro uit iedereens kluis.
is dat een gok of voor zeker ?quote:
Op de koelkast staat een doos met eieren en daar zit hij tussenquote:Op zondag 24 april 2011 13:38 schreef Stability het volgende:
ik zou hem in de koelkast tussen de andere dingen leggen
ze moeten hem vinden anders geen sleutel dus moet gerard hem heel makkelijk verstoppen!Dom van Gerard dat hij hem goed heeft verstoptquote:Op zondag 24 april 2011 13:38 schreef Stability het volgende:
ik zou hem in de koelkast tussen de andere dingen leggen
Mo doet nog weer eens "een Sofietje"quote:Op zondag 24 april 2011 13:33 schreef waxmask het volgende:
Mo zich dus weer bedacht? What's new....ik ga weer de zon in...
quote:Op zondag 24 april 2011 13:43 schreef willllll het volgende:
kunnen ze weer liggen, zijn ze natuurlijk erg moe van geworden
Oh god, ik had dat verhaal net heel heel fakking ver weg verstopt, thanks Stab!quote:Op zondag 24 april 2011 13:42 schreef Stability het volgende:
geef dat ei nou maar aan mo, die weet wel wat ze er mee kan doen
geen dankquote:Op zondag 24 april 2011 13:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh god, ik had dat verhaal net heel heel fakking ver weg verstopt, thanks Stab!![]()
![]()
ze noemt het ikramquote:Op zondag 24 april 2011 13:46 schreef danaqui het volgende:
Wat staat die doos nou te doen? denkt ze dat ze aan het turnen is ofzo
aanbidding van zichzelf.quote:Op zondag 24 april 2011 13:46 schreef danaqui het volgende:
Wat staat die doos nou te doen? denkt ze dat ze aan het turnen is ofzo
net als maik en aafke ?quote:
yepquote:Op zondag 24 april 2011 13:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
darmflora bevordering, kan ze straks met alle winden mee waaien
Jij snapt het principe nog steeds niet he? Waarom heel de dag bezig zijn als je maar voor een uurtje knip en plak werk nodig hebt...quote:Op zondag 24 april 2011 13:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Nee mijn paaseispel duurt de hele dag. Iedereen omstebeurt een ei verstoppen. Welke het langst duurt om gevonden te worden wint van iedereen 2000 euro uit de kluis.
Dit is een stom 5 minuten dingetje en over 10 minuten slapen ze alweer...
Half uurtjequote:Op zondag 24 april 2011 13:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij snapt het principe nog steeds niet he? Waarom heel de dag bezig zijn als je maar voor een uurtje knip en plak werk nodig hebt...
reclame van 8-9 minuten minstensquote:Op zondag 24 april 2011 13:51 schreef Capaja het volgende:
[..]
Half uurtje
Bart moet ook nog lullen, herhaling van vorige daily EN reclame
Volgens TVGUIDE van UPC welquote:Op zondag 24 april 2011 13:52 schreef Stability het volgende:
is er morgen wel een daily? dit ivm 2e paasdag bedoel ik dus
quote:Op zondag 24 april 2011 13:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mijn TVGuide App op mijn Android zegt hetzelfde...
Ik ken het. Vorige week deed Karim een half uurtje mee, die was kapot erna.quote:Op zondag 24 april 2011 13:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Nooit van gehoord dus maar gegoogeld.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bikram_Yoga
quote:Op zondag 24 april 2011 14:01 schreef danaqui het volgende:
Ik lig in een deuk, echt waar.
Doe poses die Jo doet .....en daarna opstaan/als een bejaarde
das weer een heel andere pose.....quote:Op zondag 24 april 2011 14:01 schreef danaqui het volgende:
knip
Ik bedoel het net verkeerd hoor ( voor ik fok over me hen krijg)
quote:Op zondag 24 april 2011 14:04 schreef IamCurious het volgende:
[..]
das weer een heel andere pose.....
Wij willen dat ook niet maar de regie welquote:Op zondag 24 april 2011 14:05 schreef MargrietV het volgende:
we willen geen Jo-show, verpest onze 1e paasdag niet!
Amen!quote:Op zondag 24 april 2011 14:05 schreef MargrietV het volgende:
we willen geen Jo-show, verpest onze 1e paasdag niet!
in de kut van mo dus....quote:Op zondag 24 april 2011 13:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Hopelijk krijgen ze mijn paasopdracht...
GOUDEN EIEREN SPEL
Iedereen moet de slaapkamer in en de eerste bewoner verstopt een ei. De tijd tikt door totdat het ei is gevonden. Is het ei gevonden dan gaan alle bewoners weer de slaapkamer in en mag de volgende bewoner een ei verstoppen. De bewoner die het best het ei heeft verstopt (lees: het langst verstopt bleef) wint 2.000 euro uit iedereens kluis.
quote:Op zondag 24 april 2011 13:59 schreef Reksie1981 het volgende:
Mijn TVguide zegt:
kijk feyenoord psv live, ajax excelsior op stream en luik-bastogne-luik op je andere scherm..
Nix geen SST nodig op deze eerste paasdag
Wat precies? Dat het een labiele aandachtshoer is?quote:Op zondag 24 april 2011 14:24 schreef ToughLove het volgende:
Jo zegt nu over Mo wat iedereen die kijkt al sinds week twee zegt.
Idd, dat er altijd wat mis is en te veel negativiteit.quote:Op zondag 24 april 2011 14:26 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Wat precies? Dat het een labiele aandachtshoer is?
Kon het niet verstaan.
zo jammer dat je het grapje uit zijn verband trektquote:Op zondag 24 april 2011 14:29 schreef 38half het volgende:
Uhh, Jo heeft dr borsten uit veiligheidsoverwegingen, haha. Voor het geval ze een kogel door dr tiet krijgt......
inderdaad het was een erg leuk antwoordquote:Op zondag 24 april 2011 14:30 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
zo jammer dat je het grapje uit zijn verband trekt
Hoe zei ze het dan?quote:Op zondag 24 april 2011 14:30 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
zo jammer dat je het grapje uit zijn verband trekt
nee joh mn tieten zijn voor mijn veiligheid, als ik beschoten word ketst de kogel af en als ik dreig te verdrinken doe ik mijn bh uit , dan zien ze die 2 koppen boven water en kunnen ze me reddenquote:
verzuipt ze niet, blijft ze drijvenquote:Op zondag 24 april 2011 14:29 schreef 38half het volgende:
Uhh, Jo heeft dr borsten uit veiligheidsoverwegingen, haha. Voor het geval ze een kogel door dr tiet krijgt......
Ja vond het ook wel grappig zelfspot is wel leukquote:Op zondag 24 april 2011 14:33 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee joh mn tieten zijn voor mijn veiligheid, als ik beschoten word ketst de kogel af en als ik dreig te verdrinken doe ik mijn bh uit , dan zien ze die 2 koppen boven water en kunnen ze me redden
sharon dacht dat de verzekering dat wel zou pikken als excuus
nee het was niet Hilarisch, maar gewoon leuk
Nee, ze heeft wel een paasboodschap aan haar familie mogen uitspreken. Lijkt de paus wel.quote:Op zondag 24 april 2011 14:35 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
ow ik dacht dat ze nieuws had gekregen haha
Ja Katholiek he, voor die mensen is Pasen heel belangrijkquote:Op zondag 24 april 2011 14:36 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nee, ze heeft wel een paasboodschap aan haar familie mogen uitspreken. Lijkt de paus wel.
Okee, ik kan het errug moeilijk verstaan door dat gespetter en gespat. Begreep wel dat het met drijven of iets te maken had.quote:Op zondag 24 april 2011 14:33 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee joh mn tieten zijn voor mijn veiligheid, als ik beschoten word ketst de kogel af en als ik dreig te verdrinken doe ik mijn bh uit , dan zien ze die 2 koppen boven water en kunnen ze me redden
sharon dacht dat de verzekering dat wel zou pikken als excuus
nee het was niet Hilarisch, maar gewoon leuk
soms ?quote:Op zondag 24 april 2011 14:38 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik heb het gevoel dat Mootje vandaag nog wel een uitbarsting krijgt. Of 1 tegen haar gericht. als ik er zat kreeg ze toch soms een sneer.
Nou van mijn ook hoorquote:Op zondag 24 april 2011 14:38 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik heb het gevoel dat Mootje vandaag nog wel een uitbarsting krijgt. Of 1 tegen haar gericht. als ik er zat kreeg ze toch soms een sneer.
echt vast niet, maar hij bokt elke keerquote:
Ze willen alle broeken van Maik terug.. Denkt ze dat het luchtje er nog in zit of zo??quote:Op zondag 24 april 2011 14:38 schreef Capaja het volgende:
Flip doe die broek van maik uit ik wil hem TERUG
Ik denk dat die mensen niet erg blij zijn met het katholieke van Mo.....quote:Op zondag 24 april 2011 14:36 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja Katholiek he, voor die mensen is Pasen heel belangrijk
Ook op UPC/Ziggo?quote:
Via de TV?quote:Op zondag 24 april 2011 14:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Beetje raar beeld bij mij, van die blokjes en heel vaag.
ach gaat ze vrijdag biechten bij Meneer Pastoor en zegt: heb mij onzedelijk gedragen. Zegt Meneer Pastoor een kruismakend, doe maar 3 Onze Vaders en 3 Weesgegroetjes en ga heen en vermenigvuldig U. We hebben meer gelovige zieltjes nodig als U,quote:Op zondag 24 april 2011 14:41 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik denk dat die mensen niet erg blij zijn met het katholieke van Mo.....
als je snap wat ik bedoel
Als je blokjes/artifacts ziet op TV is het een signaalprobleem iddquote:Op zondag 24 april 2011 14:44 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Kabels niet goed ingeplugd, ik heb prima beeld
Nee, heb digitenne dus geen sst via de tv. Kijk op mijn pc. Of luister eigenlijk meestal en kijk/schrijf hier en klik een beetje heen en weer. De streams lopen regelmatig vast, of verspringen. Maar meestal wel redelijk te doen en met Firefox en adblock geen reclame.quote:
Juist datum dusquote:Op zondag 24 april 2011 14:45 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Mo haar ouders het meer hadden gewaardeerd als hun dochter zich niet had laten uitwonen op tv, dan die stomme zogenaamde Paasboodschap
Mag Mo wel 300 weesgegroetjes doen, vergeet niet: ik heb mijn ouders pijn gedaan. Dat wordt hoog aangerekend in de K kerk hoorquote:Op zondag 24 april 2011 14:44 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ach gaat ze vrijdag biechten bij Meneer Pastoor en zegt: heb mij onzedelijk gedragen. Zegt Meneer Pastoor een kruismakend, doe maar 3 Onze Vaders en 3 Weesgegroetjes en ga heen en vermenigvuldig U. We hebben meer gelovige zieltjes nodig als U,
Ze heeft idd heel wat van de tien geboden overtreden.quote:Op zondag 24 april 2011 14:45 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Mag Mo wel 300 weesgegroetjes doen, vergeet niet: ik heb mijn ouders pijn gedaan. Dat wordt hoog aangerekend in de K kerk hoor
Ik hem zn idee dat Mo denkt dat er wel 20 zijn ipv 10quote:Op zondag 24 april 2011 14:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze heeft idd heel wat van de tien geboden overtreden.
Dat kan iig diverse oorzaken hebbenquote:Op zondag 24 april 2011 14:45 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nee, heb digitenne dus geen sst via de tv. Kijk op mijn pc. Of luister eigenlijk meestal en kijk/schrijf hier en klik een beetje heen en weer. De streams lopen regelmatig vast, of verspringen. Maar meestal wel redelijk te doen en met Firefox en adblock geen reclame.
ze zal ongetwijfeld gedoseerd haar zonden vertellen, kan Meneer Pastoor nog wat smullen.Vol trots zal ze dan zeggen, ben Pil vergeten en heb niet gemutst met een condoom.quote:Op zondag 24 april 2011 14:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze heeft idd heel wat van de tien geboden overtreden.
en ik heb gelogen en lustgevoelens gehadquote:Op zondag 24 april 2011 14:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze zal ongetwijfeld gedoseerd haar zonden vertellen, kan Meneer Pastoor nog wat smullen.Vol trots zal ze dan zeggen, ben Pil vergeten en heb niet gemutst met een condoom.
Dat laatste zal eerder een zegen zijn dan een zonde.. De Paus houdt immers niet van anticonceptiequote:Op zondag 24 april 2011 14:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze zal ongetwijfeld gedoseerd haar zonden vertellen, kan Meneer Pastoor nog wat smullen.Vol trots zal ze dan zeggen, ben Pil vergeten en heb niet gemutst met een condoom.
Zal ik zeggen, mijn dochter zei het gisteren al meteen en toen s-avonds ook nog over dat acteren, toen wist ze het zeker. Dus maw Monique acteert het allemaal en daarom kregen ze die sleutel 10, niet vanwege Joquote:Op zondag 24 april 2011 14:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ik had trouwens wél verwacht dat Monique gewoon zou blijven
Die gaat gewoon via de reguliere weg naar huis dmv een wegstemming door het publiek
Mijn ouders niet geëerd, onkuisheid begeerd.quote:Op zondag 24 april 2011 14:49 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
en ik heb gelogen en lustgevoelens gehad
precies, die bedekt ze even met de mantel der goddelijke liefde, dus kwijtschelding van vele weesgegroetjes en onze vaders.....quote:Op zondag 24 april 2011 14:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat laatste zal eerder een zegen zijn dan een zonde.. De Paus houdt immers niet van anticonceptie
ojee ja ook nog voor het huwelijk seks gehadquote:Op zondag 24 april 2011 14:53 schreef Poezewoes het volgende:
Jammer voor Mo ggen sterrenbeeld Maagd!!
maar ja dt doen die pedopriesters ook allemaalquote:Op zondag 24 april 2011 14:53 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
ojee ja ook nog voor het huwelijk seks gehad
die weet ook niet wat ze wil hequote:Op zondag 24 april 2011 14:56 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nee, zie TT, ze doet het toch maar niet...
Volgens mij verraad je nu je leeftijd !quote:Op zondag 24 april 2011 14:51 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Mijn ouders niet geëerd, onkuisheid begeerd.
die mag van mij helemaal niks aanrakenquote:Op zondag 24 april 2011 14:57 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
ze zal jouw belastingformulieren maar moeten invullen, zou het niet vertrouwen met Mo
smerige omkoperij en ik eis, dat alle bewoners dat mogen doen en Segootje ook, die mag 2 minuten blaffen.quote:Op zondag 24 april 2011 14:57 schreef danaqui het volgende:
[..]
indd, ipdaarvan heeft ze een videoboodschap ingesproken voor haar fam als ze zou blijven
quote:Op zondag 24 april 2011 14:58 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens mij verraad je nu je leeftijd !
Nee hoor, gewoon een brede algemene kennisquote:Op zondag 24 april 2011 14:58 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens mij verraad je nu je leeftijd !
hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 24 april 2011 14:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, gewoon een brede algemene kennis
Moon wordt toch wel genomineerd, al is dat het laatste wat de bewoners zouden doen. Maar ze zit er echt opquote:Op zondag 24 april 2011 14:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
smerige omkoperij en ik eis, dat alle bewoners dat mogen doen en Segootje ook, die mag 2 minuten blaffen.
die komt hier ook de dempel niet over, moet ik 100 liter dettol bestellen.quote:Op zondag 24 april 2011 14:58 schreef knagsje het volgende:
[..]
die mag van mij helemaal niks aanraken
heeft ze die dan?? Wel een opgevulde kont, dat zie je duidelijkquote:Op zondag 24 april 2011 15:01 schreef knagsje het volgende:
rare vraag misschien maar hoe zien julli nou dat M nepborsten heeft?
a joh bij zo'saaie dag mag je best wel even off topic hoorquote:Op zondag 24 april 2011 15:01 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
40
maar uh, weer ontopic, wat drijven we lekker af he, net als de mannen in het zwembad
Omdat ze helemaal uit verhouding is.quote:Op zondag 24 april 2011 15:01 schreef knagsje het volgende:
rare vraag misschien maar hoe zien julli nou dat M nepborsten heeft?
hier op het forum is iedereen overtuigd dat ze nep borsten heeft maar ik denk het nietquote:Op zondag 24 april 2011 15:02 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
heeft ze die dan?? Wel een opgevulde kont, dat zie je duidelijk
heeft ze het zelf bevestigd dan?quote:Op zondag 24 april 2011 15:02 schreef AYLI het volgende:
[..]
Omdat ze helemaal uit verhouding is.Ik moet wel zeggen dat die van Mo wel meevallen, als ze er niets over had gezegd zou ik waarschijnlijk nog twijfelen.
Volgens mij heeft ze een JL kont, maar tieten lijken me juist nogal slapjesquote:Op zondag 24 april 2011 15:03 schreef knagsje het volgende:
[..]
hier op het forum is iedereen overtuigd dat ze nep borsten heeft maar ik denk het niet
Er staat hier wel ergens een foto van haar met blote borsten en dan zie je het echt overduidelijk. Ze lijken er wel opgeplakt.quote:Op zondag 24 april 2011 15:02 schreef AYLI het volgende:
[..]
Omdat ze helemaal uit verhouding is.Ik moet wel zeggen dat die van Mo wel meevallen, als ze er niets over had gezegd zou ik waarschijnlijk nog twijfelen.
wat is een JL kont dan ? Jennifer Lopez?quote:Op zondag 24 april 2011 15:04 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze een JL kont, maar tieten lijken me juist nogal slapjes
maar Jo zei dat ze van Mo echt warenquote:Op zondag 24 april 2011 15:05 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze heeft het er uitgebreid over gehad met o.a. Jo en Sophia
haha yepquote:Op zondag 24 april 2011 15:05 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat is een JL kont dan ? Jennifer Lopez?
Nee ze zei dat ze geluk heeft gehad omdat ze normaal met die silliconen niet zo mooi worden. (zoiets in ieder geval)quote:
aha, dan heb ik dat verkeerd begrepenquote:Op zondag 24 april 2011 15:06 schreef AYLI het volgende:
[..]
Nee ze zei dat ze geluk heeft gehad omdat ze normaal met die silliconen niet zo mooi worden. (zoiets in ieder geval)
Mooiste van alle vrouwen die in het huis hebben gezeten.quote:Op zondag 24 april 2011 15:06 schreef knagsje het volgende:
Ik vind Mo best een mooi figuur hebben hoor
niets is wat het lijkt in ieder geval en in z-amerika is het goedkoopquote:Op zondag 24 april 2011 15:06 schreef knagsje het volgende:
quote:
daar krijg je toch spontaan de schijteritis vanquote:
Ja vind ik ookquote:Op zondag 24 april 2011 15:06 schreef knagsje het volgende:
Vind ik ook hoor, maar vind ik van Jo ook, ik heb niks tegen siliconenquote:Op zondag 24 april 2011 15:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja vind ik ook![]()
(Oei ik zeg iets positiefs over Mo, schrik er zelf van)
Dat ging toch over Aafke? En die heeft geen neptieten, zei ze.quote:Op zondag 24 april 2011 15:07 schreef MartineLongchamp het volgende:
Heb alleen gehoord dat Jo met haar oneindige kennis precies kon vertellen hoe en waar de neptieten gefabriceerd waren. En Mo vertelde dat ze het gedaan had voor ze naar Curaçao ging.
En weer janken. Ze wist natuurlijk ook niet dat Pasen dit jaar al in april viel ...quote:Op zondag 24 april 2011 15:08 schreef MargrietV het volgende:
daar krijg je toch spontaan de schijteritis van
alleen laura en sharon hebben geen neptietenquote:Op zondag 24 april 2011 15:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ging toch over Aafke? En die heeft geen neptieten, zei ze.
Je moet natuurlijk wel hoofbegaafd zijn om dat uit te vogelenquote:Op zondag 24 april 2011 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
En weer janken. Ze wist natuurlijk ook niet dat Pasen dit jaar al in april viel ...
alleen sharon dus want Lau heeft geen tietenquote:Op zondag 24 april 2011 15:11 schreef bull1966 het volgende:
[..]
alleen laura en sharon hebben geen neptieten
de stem heeft haar omgepraat om te blijvenquote:Op zondag 24 april 2011 15:11 schreef just me het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel hoofbegaafd zijn om dat uit te vogelen
Zalig pasen en bedankt voor die bloemen!!quote:
O, was dat over Aafke, kan ook. Beetje verwarrend. Aafke beweerde toch altijd dat die van haar echt zijn?quote:Op zondag 24 april 2011 15:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ging toch over Aafke? En die heeft geen neptieten, zei ze.
ik vind die Jo helemaal niet om aan te gluren....wat een draak is dat zegquote:Op zondag 24 april 2011 15:13 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik vind dat badpak Jo goed staan, zie ik soms liever dan een bikini, dit is best mooi voor haar figuur
En Cynthia?quote:Op zondag 24 april 2011 15:11 schreef bull1966 het volgende:
[..]
alleen laura en sharon hebben geen neptieten
nou Moon wordt in ieder geval genomineerd natuurlijk en het publiek laat haar lekker naar Maik gaanquote:Op zondag 24 april 2011 15:13 schreef bull1966 het volgende:
[..]
de stem heeft haar omgepraat om te blijven
het was anders erg onvoordelig voor JoJo en flip i.v.m. de komende nominaties
iddquote:Op zondag 24 april 2011 15:15 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
nou Moon wordt in ieder geval genomineerd natuurlijk en het publiek laat haar lekker naar Maik gaan
Wat de natuur niet bied.....bied Vredestijn!quote:Op zondag 24 april 2011 15:13 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
O, was dat over Aafke, kan ook. Beetje verwarrend. Aafke beweerde toch altijd dat die van haar echt zijn?
Maar weet zeker dat Mo neptieten heeft en het daar ook over gehad heeft.
Vind het verder ook niet zo boeiend. Al dat urenlange getut, gelul over make-up en kleren van de dames interesseert me bijster weinig.
een mooie uitstraling en een goed karakter zijn wel belangrijker hoorquote:Op zondag 24 april 2011 15:15 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat de natuur niet bied.....bied Vredestijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |