Je hoeft alleen maar een titel te bedemken, de rest gaat vanzelfquote:Op zondag 24 april 2011 13:00 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ging geloof ik niet helemaal goed met het Topic nummer, ben nog niet zo bedreven in topics openen.
Topic nummer is goed gaat tegenwoordig automatischquote:Op zondag 24 april 2011 13:00 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ging geloof ik niet helemaal goed met het Topic nummer, ben nog niet zo bedreven in topics openen.
ok, tnxquote:Op zondag 24 april 2011 13:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar een titel te bedemken, de rest gaat vanzelf
Die had dat gezegde natuurlijk in haar hoofd: "Wie zeurt krijgt een ....". Maar die vlieger ging niet op.quote:
jaloers???hahahah...nou sorry..ik heb met mijn 43 jaar niet zo een rattenpest kop als zij..en geen botox nodig voor hangende mondwinkels en mijn tieten zijn primaquote:Op zondag 24 april 2011 12:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep, ik zei ook veel kijkers he, teveel helaas.
En dan ook nog die attitude van de Joanna-groupies die beweren dat iedereen die kritiek op haar waagt te hebben "jaloers is en dan maar niet moet gaan kijken "![]()
vrolijk pasen!quote:Op zondag 24 april 2011 13:07 schreef Stability het volgende:
goeiemiddag allemaal , vrolijk pasen
nou ik zet de streams net aan, zie alleen maar weer slapende mensen, kan hem dus maar weer beter uitzetten he? of niet ?
Ja, zet maar uit!quote:Op zondag 24 april 2011 13:07 schreef Stability het volgende:
nou ik zet de streams net aan, zie alleen maar weer slapende mensen, kan hem dus maar weer beter uitzetten he? of niet ?
Ja, zet maar weer uit, doe ik ook nu.quote:Op zondag 24 april 2011 13:07 schreef Stability het volgende:
Alleen de stem kan 't tij omkeren nuquote:Op zondag 24 april 2011 13:07 schreef Stability het volgende:
dag Ruudje veel plezier!quote:Op zondag 24 april 2011 13:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, zet maar weer uit, doe ik ook nu.
C U
Kijk, dat is dus ook een reden dat ik een spontane hekel begon te krijgen aan Joanna. Het moment dat de nominaties kwamen was ineens IEDEREEN voor Joanna en ik dacht; Wtf?quote:Op zondag 24 april 2011 13:06 schreef trollie67 het volgende:
[..]
jaloers???hahahah...nou sorry..ik heb met mijn 43 jaar niet zo een rattenpest kop als zij..en geen botox nodig voor hangende mondwinkels en mijn tieten zijn prima![]()
ja, iedereen was afgelopen donderdag voor joanna, juist om laura eruit te gooien.quote:Op zondag 24 april 2011 13:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben er, vrolijk pasen iedereen
[..]
Kijk, dat is dus ook een reden dat ik een spontane hekel begon te krijgen aan Joanna. Het moment dat de nominaties kwamen was ineens IEDEREEN voor Joanna en ik dacht; Wtf?
Nu zet ik de stream aan en zie 4 op een rij pitten (Flip, Gerard, Sharon en... Karim?) en op de grond dan het lieve beestje Secredo, die meeslaapt.
Mo zegt te willen blijven voor de anderen maar volgens mij wil ze ( en/of "de eieren" ) vooral Flip niet naaien door te voorkomen dat Flip tegenover Joanna op de stoel komt donderdag.quote:Op zondag 24 april 2011 13:10 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, iedereen was afgelopen donderdag voor joanna, juist om laura eruit te gooien.
zet haar nu maar op de stoel , en kijk of ze dan nog die 73 procent haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |