Naja, ze hadden een relatie van minstens meer dan 1 jaar. Dus iets meer dan een smsje was wel op zijn plaats. Dat ze dat niet doet zou ook al een reden moeten zijn haar niet terug te willen trouwens.quote:Op zondag 24 april 2011 13:05 schreef Daniel1976 het volgende:
Hoe had je dan gewild dat het uit zou gaan? Met een feestje en een receptie achteraf?
Uitgaan is nooit leuk.
Ik probeer echt te veranderen. Ik doe heel erg me best. Maar dat gelooft ze niet.quote:Op zondag 24 april 2011 13:06 schreef zarGon het volgende:
Je krijgt haar terug en je blijft hetzelfde.
En dan?
quote:Op zondag 24 april 2011 13:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gefeliciteerd je hebt zojuist een levensles geleerd!
Dat ze pas weer met je praat als je er vrede mee hebt dat het niks meer is tussen jullie.quote:Op zondag 24 april 2011 13:12 schreef g909 het volgende:
ze smst me net dat ze alleen wilt praten als ik het verwerkt heb. Wat zou daar de achterliggende gedachte van zijn?
Dat ze je geen valse hoop wil geven dat het nog goed komt.quote:Op zondag 24 april 2011 13:12 schreef g909 het volgende:
ze smst me net dat ze alleen wilt praten als ik het verwerkt heb. Wat zou daar de achterliggende gedachte van zijn?
quote:Op zondag 24 april 2011 13:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gefeliciteerd je hebt zojuist een levensles geleerd!
Als je daar meer dan een jaar voor nodig hebt dan zou ik je ook niet meer geloven, het houdt een keer op. Had je desnoods maar hulp moeten zoeken als je écht had willen veranderen. Volgende keer beterquote:Op zondag 24 april 2011 13:09 schreef g909 het volgende:
[..]
Ik probeer echt te veranderen. Ik doe heel erg me best. Maar dat gelooft ze niet.
Dat zij verstandig is, en er voor jou minder dan geen hoop is dat het nog goed komtquote:Op zondag 24 april 2011 13:12 schreef g909 het volgende:
Heb je nog steeds geen eigen vrienden.quote:Op zondag 24 april 2011 13:06 schreef zarGon het volgende:
Je krijgt haar terug en je blijft hetzelfde.
En dan?
Dit vind ik een pracht quote. Iets wat mensen ook heel erg gauw uit het oog verliezen. Hoe verliefd je ook word, verwaarloos je vriendschappen niet, want juist zij zijn er wanneer je in een dip zit en juist in die momenten heb je mensen nodig!quote:Op zondag 24 april 2011 13:05 schreef Daniel1976 het volgende:
In je leven heb je maar enkele goede vrienden. De meeste mannen hebben meer vriendinnen dan dat ze goede vrienden hebben.
De achterliggende gedachte is dat ze te laf is om je in je gezicht te vertellen dat het uit is, en zelfs te laf om er achteraf over te praten.....quote:Op zondag 24 april 2011 13:12 schreef g909 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |