quote:Op zondag 24 april 2011 11:44 schreef Daniel1976 het volgende:
Geen van beide, relatief onbekend strand zoeken, sta je geen uren in de file.
Kijk, dat is al een beter plan. Relatief ok bereikbaar.quote:
Jij mag sowieso niet naar het strand omdat alle metaaldetectors bij jou in de buurt afgaan.quote:
met auto of trein?quote:Op zondag 24 april 2011 11:57 schreef kwiwi het volgende:
Zandvoort. Ik ben namelijk onderweg naar Schevingen
Wat ga je daar doen? Je paaseieren showen?quote:Op zondag 24 april 2011 11:57 schreef kwiwi het volgende:
Zandvoort. Ik ben namelijk onderweg naar Schevingen
Trein en auto.quote:
Uiteraard, ik ga daar over de boulevard lopen paraderen met konijnenoortjes op m'n hoofd en een mandje eieren in m'n handen.quote:Op zondag 24 april 2011 12:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen? Je paaseieren showen?
Je vergeet het dotje op je reet.quote:Op zondag 24 april 2011 12:03 schreef kwiwi het volgende:
Uiteraard, ik ga daar over de boulevard lopen paraderen met konijnenoortjes op m'n hoofd en een mandje eieren in m'n handen.
Check.quote:Op zondag 24 april 2011 12:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je vergeet het dotje op je reet.
Je moet ook niet met de auto het strand op.quote:Op zondag 24 april 2011 12:51 schreef missyB het volgende:
Scheveningen is een ramp om met auto het strand te vinden. allemaal omleidingen.
van de week 3 kwartier gezocht grrrrr
Het is nu 18 graden in Sydney, 12 uur snachts.. Ja echt te koudquote:Op zondag 24 april 2011 11:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Bondi beach is idd iets te koud voor het jaar maar waikiki ligt er lekker bij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |