abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 april 2011 @ 03:54:16 #1
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95909167
Hallo.

Dit topic gaat, zoals de TT al zegt, over de leukste en vreemdste plekken waar je kat zich ooit heeft verstopt.

Ik was bijvoorbeeld mijn kat kwijt, en toen bleek ze dus in de tv-kast bovenop de dvd-speler te liggen, helemaal platgedrukt. 8)7
Ik heb haar ook wel eens van keukenkastjes af moeten halen.
Even kijken, waar nog meer? Achter de luxaflex, in m'n kledingkast, in de hondenmand onder de deken die daar in ligt, onder het bed bovenop een kist (zodat we haar niet konden zien als we onder het bed keken }:| Ze moest naar de dierenarts, en we hebben uiteindelijk meer dan een half uur moeten zoeken. Gelukkig waren we nog op tijd.), achter de verwarming, in de kattenbak (urenlang ... ), .......

:W
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_95909294
Ik heb geen kat maar een nieuwe hond (nog een puppy O+ ) en ik kwam net thuis en ik dacht waar zit dat beestje nou, zat ze in de tuin te slapen aaaaaaaw O+
Nieuw is niet altijd beter.
pi_95909861
In de koelkast, met de deur op een kier, dat dan weer wel.
pi_95910183
in de kast, onder bed (zeer laag bed) op de keukenkasten, in de wasmand, achter de lamellen, die van mij verstoppen zich echt overal.Zelfs een keer tussen het dekbed, onder een kussen etc.
pi_95910218
in het huis van de buren via een buis van mijn huis naar hun huis
plat op de keukenkastjes
onder mijn bank
zolder
pi_95910219
Wij hadden niet zoveel plekker waar die zich kon verstoppen, maar hij ging graag via t balkon naar de buren om zich daar te verstoppen :P
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zondag 24 april 2011 @ 09:36:50 #7
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_95910687
In de kledingkast, met de deur dicht _O_ (Blijbaar 's ochtends erin gesprongen toen ik erin bezig was :') )
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_95911450
Toen Sammy en Billy hier net waren, was ik Billy kwijt. Ik zoeken en zoeken. Echt een uur lang. Toen zag ik dat in de keuken een kleine plaat in het plafond weg was en ik keek ertussendoor en er staarden twee ogen terug. Uiteindelijk kwam hij er wel weer vanaf. Maar dit was echt de favoriete verstopplek totdat hij door het plafond heenzakte. :') |:( En nu heb ik alles weer helemaal goed dichtgemaakt met nieuwe platen.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_95912159
Als ik ze echt kwijt ben... Moet ik meestal eens in de minder gebruikte kattenmandjes en krabpalen kijken... Al zijn die wel voor dit doel bedoeld, zijn er echt maar een paar die ze gebruiken.

Meestal als er een kartonnen doos in huis staat dan weet ik het wel.. Kasten zijn ook favoriet, moeten ze altijd even in kijken.. En wanneer ik het huis wil verlaten en ik kan niet alle katjes vinden kijk ik altijd waar de vogeltjes staan.. Daar verstoppen ze zich ook graag, met goede hoop op een lekker maaltje.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_95912650
Onze hond had toen ie nog een pup was een mandje in de keuken, waar ook de wasmachine stond.
Toen we op een ochtend in de keuken keken was ie in de openstaande wasmachine geklommen en lag ie op de vieze kleren te slapen _O-
pi_95923487
al wel een oude foto van 4,5 jaar... maar sjezus wat was ik opgelucht toen we ze terugvonden... in een kledingkast _O-

pi_95979038
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 17:14 schreef deadly_kiss het volgende:
al wel een oude foto van 4,5 jaar... maar sjezus wat was ik opgelucht toen we ze terugvonden... in een kledingkast _O-

[ afbeelding ]
aaahhhh schildpadjes! heb je ook nieuwere foto's ? :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')