abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 april 2011 @ 10:04:03 #26
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_95947231
Net geleden:

Sharron tegen flip: Wie heeft hier gisteren afgewassen?
Flip: Moniek

Dus Maik, kijk maar uit ander kun je straks alles in je 1tje doen :D
pi_95986054
mo zal ook nooit avondeten voor je maken. ze weet nog net hoe een aardappel te schillen.

wb het begaan zijn met zijn nominazi, die gast was al een keer weg, maar mocht terugkomen.
en dat alles om een neukend stel in beeld te krijgen.

enfin, het is een manipulatief wijf dat je (maik) nog vaak zal zien janken als iets weer niet naar haar zin is.
ook ga je langzaamaan al je vrienden kwijtraken, omdat zij je helemaal alleen wil hebben. jij mag geen plezier hebben zonder haar, dus stel zij is een weekje weg, jij zal die tijd op de bank voor de tv moeten doorbrengen.
als je naar de buurtsuper gaat zal ze met een denkbeeldige stopwatch klaarzitten om te checken of je niet nog iets anders hebt gedaan buiten de boodschappen om.

het is eigenlijk al te laat voor je. SS gaf je 3 kansen hem te smeren, maar je bleef teruggaan. no more hiding for you

en dat je binnenkort ook aan 2 kindjes vaszit, want ze is klaar om te werpen.
pi_95986483
@TT
Nee. Gewoon nee.
pi_95986658
moge je lul alltijd branden...je wil niet anders :r
goede morgen iedereen en een super dag toegewenst :W
  dinsdag 26 april 2011 @ 12:47:14 #30
2018 PC eend
relativist
pi_95990743
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 03:10 schreef Troublesome het volgende:

[..]

Ja zodat Maik langer in het huis bij Mo kon blijven zeker?
We hebben niet op Maik gestemd om hem van Mo te verlossen, snap dat dan.

8)7
Ja weet ik veel, ik dacht we doen lekker hersenloos mee met een belspelletje en had er totaal geen idee van dat je hier op een altruistische manier strategisch je stem kon uitbrengen om zo het verdere leven van bepaalde kandidaten in te vullen _O_
Dus ik denk dat ik ook maar eens ga stemmen er staan immers mensenlevens op het spel 8)7
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')