hangt af van het gewicht:quote:Op zondag 24 april 2011 02:03 schreef gastwatdefok het volgende:
Dus, ik heb een lage tolerantie voor alcohol, na 3 of 4 biertjes begin ik het meestal al aardig te voelen () maar ik ben dan meestal ook weer snel nuchter(achtig).
maar m'n vriend kan zuipen voor z'n leven, en blijft dronken voor een uurtje of 4 - 5.
dus nu vroeg ik me af, ligt dit aan m'n lever, en is het net zo slecht voor mij?
serieuze vraag.
Schrijf je doorgaans mislukte haiku's of heb je last van een spastisch enter-vingertje?quote:Op zondag 24 april 2011 02:06 schreef 129383 het volgende:
[..]
hangt af van het gewicht:
als je 85 weegt heb je meer bier
nodig dan dat je 70 weegt
om dronken te worden
ik gebruik een pda met 240x320quote:Op zondag 24 april 2011 02:10 schreef Sander het volgende:
[..]
Schrijf je doorgaans mislukte haiku's of heb je last van een spastisch enter-vingertje?
jij bent gewoon gevoelig voor alcoholquote:Op zondag 24 april 2011 02:12 schreef gastwatdefok het volgende:
in dat geval;
ik weeg 65 kilo en ben 1.75
hij is 55 kilo en is zo'n beetje 1.77
dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 24 april 2011 02:14 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Meer drinken en tolerantie opbouwen, of coke gebruiken.
Dat noem ik niet echt een positief adviesquote:Op zondag 24 april 2011 02:14 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Meer drinken en tolerantie opbouwen, of coke gebruiken.
Het ligt niet aan je lever.quote:Op zondag 24 april 2011 02:20 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op mijn vraag.
Wel wat ongezellig imo.quote:Op zondag 24 april 2011 03:14 schreef Id_do_her het volgende:
Het is wel goedkoop als je snel dronken wordt.
inderdaadquote:Op zondag 24 april 2011 03:14 schreef Id_do_her het volgende:
Het is wel goedkoop als je snel dronken wordt.
niet als je gezellig wordt als je dronken ben (moiquote:
Mwah, ik kijk nooit hoeveel mijn vrienden precies drinken eigenlijk, zolang iedereen constant naar behoefte voorzien is maakt het niets uit.quote:
Dat spreekt elkaar toch juist tegen, of begrijp ik je verkeerd?quote:Op zondag 24 april 2011 23:16 schreef gastwatdefok het volgende:
oh ja misschien ook wel belangrijk, zijn vader is best wel een zware drinker, kan alchol tolerantie erfelijk zijn dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |