Ik gebruik het op dit moment wel ja...quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:00 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik ben ook benieuwd.
Gebruik je dit momenteel?
Pure nieuwsgierigheid.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:34 schreef knuppelhaar het volgende:
Waarom wil je dat überhaubt weten? Wil je jezelf echt de tering in hebben? Ik krijg de indruk dat je al gestopt bent ver voordat je dit topic opent.
Niet naar de bekende weg vragen, OD is altijd 'n stom idee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:32 schreef Pleurishonden het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk bij een overdosering? Zoals ipv 125 mg opeens 375 mg?
Waar de farmaceutische industrie verschrikkelijk overdrijft en pillen als de oplossing voor alles presenteert doet die site precies 't tegenovergestelde. Neem beiden dus aub met een korreltje zout en overleg met je dokter.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:36 schreef Pleurishonden het volgende:
Echt waar, dit is pure nieuwsgierigheid... ook omdat ik dit artikel heb gelezen: http://www.zielenknijper.(...)iddeld-225-jaar.html
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Waar de farmaceutische industrie verschrikkelijk overdrijft en pillen als de oplossing voor alles presenteert doet die site precies 't tegenovergestelde. Neem beiden dus aub met een korreltje zout en overleg met je dokter.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Waar de farmaceutische industrie verschrikkelijk overdrijft en pillen als de oplossing voor alles presenteert doet die site precies 't tegenovergestelde. Neem beiden dus aub met een korreltje zout en overleg met je dokter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |