Maar ik houd wel van jequote:
Ik zit te twijfelen tussen even volhouden of toch weer terug gaan naar mijn Top 1000 van de jaren '80.quote:
jou!quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
gewoon blijven meeluisteren, anders ga ik fappen jou tieten
Serieus!quote:
Neequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
gewoon blijven meeluisteren, anders ga ik fappen jou tieten
Nee dusquote:
Niet dusquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan idd, maar eentje ervan is maar goed!
"Jouw" en "je" kan wel allebei.
jouw is bezittelijk voornaamwoord enzo.quote:
read up my friendquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:00 schreef _Fanta het volgende:
ben ondertussen ook na aan het zoeken hoe het ook alweer precies zat, is allemaal ook alweer zolang geleden
Ja en het zijn echt geen woorden die je dagelijks gebruiktquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:00 schreef _Fanta het volgende:
ben ondertussen ook na aan het zoeken hoe het ook alweer precies zat, is allemaal ook alweer zolang geleden
Wodka?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:00 schreef _Fanta het volgende:
Wat de vliegende neuk.quote:
Volgens mij is je tieten dan spreektaal en stiekem nog steeds geen correct Nederlandsquote:
Als je iemand zijn boek teruggeeft, zeg je dan: "Hier is jouw boek", of "Hier is je boek"?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij is je tieten dan spreektaal en stiekem nog steeds geen correct Nederlands
Haddenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:01 schreef _Fanta het volgende:
Volgens mij had Hups en ToT gelijk, het is jouw tieten
Ja maar jouw is grammaticaal correct geloof ik en je is spreektaalquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je iemand zijn boek teruggeeft, zeg je dan: "Hier is jouw boek", of "Hier is je boek"?
Op "jouw" vind ik veel meer nadruk liggen.
ik kom uit brabant, hier zulle de meeste zegge, hier is je boek, kut!. maar hier is jouw boek klinkt idd wel netterquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je iemand zijn boek teruggeeft, zeg je dan: "Hier is jouw boek", of "Hier is je boek"?
Op "jouw" vind ik veel meer nadruk liggen.
Ze hebben gelijk jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:01 schreef _Fanta het volgende:
Volgens mij had Hups en ToT gelijk, het is jouw tieten
"Jouw" is idd sowieso correct, maar volgens mij kan "je" ook wel. Alleen hebben we hier geen docent Nederlands of zo, dus komen we er helaas niet uit!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hadden
[..]
Ja maar jouw is grammaticaal correct geloof ik en je is spreektaal
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
"Jouw" is idd sowieso correct, maar volgens mij kan "je" ook wel. Alleen hebben we hier geen docent Nederlands of zo, dus komen we er helaas niet uit!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Taalnazi to the rescue
Het is beiden correct.
In sommige zinnen is jouw boek een beetje raar. Net als dat je "jij" niet altijd mooi kunt gebruiken.
DAT hadden we al doorquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:06 schreef _Fanta het volgende:
waar we ons allemaal nie druk kunne maken om 11 uur savonds, maar jullie hadde toch gelijk, al let ik eigenlijk nooit echt goed op mijn spelling
Ow niet gezien!quote:
Ik heb het gewoon in een ander topic gevraagdquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow niet gezien!Ik zat ondertussen te googlen erop, maar dat leverde uiteraard niets op!
zijn ook geen formule brieven die ik hier aan het schrijven ben, wel dan?quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon in een ander topic gevraagd
Formule?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zijn ook geen formule brieven die ik hier aan het schrijven ben, wel dan?. Als ik een nette broef moet schrijven zorg ik er wel voor dat er geen spel/grammatica fouten inzitten
nu maakt ik gewoon slordigheidsfoutjes omdat ik lekker aan het bier zitquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Formule?
broef?
Dat laatste geloof ik gewoon echt niet. Denk dat niemand dat gelooft in jouw geval_!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nu maakt ik gewoon slordigheidsfoutjes omdat ik lekker aan het bier zit
Natuurlijk niet, het is een vrouw.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:12 schreef _Fanta het volgende:
of wil je beweren dat jij altijd wel netjes ABN typt als je gezopen hebt muts?
Maakt ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nu maakt ik gewoon slordigheidsfoutjes omdat ik lekker aan het bier zit
En bedankt hequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het is een vrouw.
Ja dat wil ik echt bewerenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:12 schreef _Fanta het volgende:
of wil je beweren dat jij altijd wel netjes ABN typt als je gezopen hebt muts?
Vraagje!quote:
van mij hoef je me niet te negeren, zolang je maar niet de hele tijd loopt te vallen over spellingsfouten, da begint wel beetje irritant te wordenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maakt ik![]()
Ik ga je wel weer negeren.
Nee echt. Ik heb al een fles passoa op en een stuk of 8 bier en dan nog maak ik niet dat soort fouten
Makkelijk op te lossen dacht ik zoquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
van mij hoef je me niet te negeren, zolang je maar niet de hele tijd loopt te vallen over spellingsfouten, da begint wel beetje irritant te worden
De smiley is 1 grote puntquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je vergat je zin te eindigen met een punt. Daar gaat je ABN.
Serieus?quote:
Papecity on the riverside skatje.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Serieus?
Dus jij woont ook in ppd?
De rivierquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Papecity on the riverside skatje.
Echt bier of is het stiekem pils?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Idd, over bier gesproken ik trek er maar eens weer eentje open
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vrouwen mogen niet oordelen over bier.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vrouwen mogen niet oordelen over bier.
Yup. Voldoe ik nu nog wel aan je ideaalbeeld?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De rivier![]()
Die mis ik zo![]()
Maar wacht. BroerTJE dus jij bent ouder?
Een upgrade van mij voldoet altijd aan het ideaalbeeld.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup. Voldoe ik nu nog wel aan je ideaalbeeld?
Nou ik vraag me af hoeveel ouder en of je ook op de Willem hebt gezetenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup. Voldoe ik nu nog wel aan je ideaalbeeld?
Dus hij is geen kakkerlakquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Een upgrade van mij voldoet altijd aan het ideaalbeeld.
Natuurlijk heb ik op de Willem gezeten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik vraag me af hoeveel ouder en of je ook op de Willem hebt gezeten
1F, 2B, 2Dquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik op de Willem gezeten.
1C & 2A
Maar vertel hou oud ben je? Hoe heet je? Wie weet ken ik jequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bah een stinkjood
En ik begon je net leuk te vinden
Dat zal voor het eerst zijn dat ik een wedstrijd van feyenoord ga kijkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:19 schreef Royco1 het volgende:
Niks mis met kakkerlakken, jullie hebben ons morgen nodig
[..]
Zal vast niet in hetzelfde jaar geweest zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1F zaten gasten in waarbij ik op de lagere school heb gezeten
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zal voor het eerst zijn dat ik een wedstrijd van feyenoord ga kijken![]()
Hoe laat moeten jullie?
1994 ging ik naar de Willemquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal vast niet in hetzelfde jaar geweest zijn
1 flesje klinkt ook dat ie zo op is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef Erageftw het volgende:
mijn kratje warsteiner is leeg, nog 1 flesje brand staan gelukkig
Ja toen ging ik er net af of jaar erna afquote:
Nicequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef Patje1987 het volgende:
Nu te downloaden: The Conflict - Waspoeder Avontuur
http://soundcloud.com/theconflictmusic/the-conflict-waspoeder
Die gaan we even overal spammen natuurlijk!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef Patje1987 het volgende:
Nu te downloaden: The Conflict - Waspoeder Avontuur
http://soundcloud.com/theconflictmusic/the-conflict-waspoeder
Kijk dit dan hehequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gaan we even overal spammen natuurlijk!!
doe je goed dan nu 2 dagen de winkels dicht zijn ivm pasen..quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef Erageftw het volgende:
mijn kratje warsteiner is leeg, nog 1 flesje brand staan gelukkig
Nais!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kijk dit dan hehe
http://www.legaldownload.net/genre/dance
AH is altijd openquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
doe je goed dan nu 2 dagen de winkels dicht zijn ivm pasen..
halve liter maar ik ben om 23.45 dan ook alweer wegquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1 flesje klinkt ook dat ie zo op is.
Held.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:26 schreef Erageftw het volgende:
[..]
halve liter maar ik ben om 23.45 dan ook alweer weg
Oe dan moet ajax ook. Dus dan kijk ik geen feyenoordquote:
Goede uitvinding welquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:26 schreef Erageftw het volgende:
[..]
en anders is er nog altijd de biertaxi
Hier is ie ook dichtquote:
De biertaxi??quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:26 schreef Erageftw het volgende:
[..]
en anders is er nog altijd de biertaxi
Hier heb je een recreatiepark met een supermarkt die elke dag open is zelfs met kerstquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier is ie ook dicht
Terwijl een vriendin van mij laatst zei dat bij haar in het dorp (ergens in grunn ofzo) de ah tot 22.00 open is.Echt bizar.
Zotquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier is ie ook dicht
Terwijl een vriendin van mij laatst zei dat bij haar in het dorp (ergens in grunn ofzo) de ah tot 22.00 open is.Echt bizar.
Ken je dat niet?quote:
maar dan heb je wel meteen koud bier!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
Dan bel je en zeg je: 1 krat HJ aub
En daar betaal je dan 25 euro voor en die komen ze dan bij je thuis brengen
precies, je betaalt dan wel een paar euro extra op een kratje natuurlijk, maargoed dat moet je er maar voor over hebben toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Handig hoor, heb je om 02.00 nog een koud kratje nodig bel je gewoon die gasten even
En ze brengen het tot aan de deurquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar dan heb je wel meteen koud bier!
Je krijgt 't wel thuis en koud afgeleverdquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:30 schreef Erageftw het volgende:
[..]
precies, je betaalt dan wel een paar euro extra op een kratje natuurlijk, maargoed dat moet je er maar voor over hebben toch?
Ik gun het ze.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
Ik ook!quote:
Toffe filmquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:32 schreef Samzz het volgende:
Ik zat me te bedenken wat ik in godsnaam aan het kijken ben. The Departed
Geweldig!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
Die verdienen goed danquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Handig hoor, heb je om 02.00 nog een koud kratje nodig bel je gewoon die gasten even
Vroeger vaak gebruikt gemaakt van Blotax en de biertaxi.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:33 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Geweldig!!
nog nooit van gehoord
Yup, want je betaalt wel ongeveer het dubbele van wat zo'n krat kost. Maarja, je hebt wel koud bier om 02.00 's nachtsquote:
Dat heb je hier volgens mij nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger vaak gebruikt gemaakt van Blotax en de biertaxi.
Wiet en bier werden gewoon thuis bezorgd
Goede servicequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup, want je betaalt wel ongeveer het dubbele van wat zo'n krat kost. Maarja, je hebt wel koud bier om 02.00 's nachts
Alleen als jij als special guest dan langs komt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er iemand die om 12 uur wil?
Onlogisch ga jij een keer duoshow doen met eggs dan?
Vast wel maar dan weet je dat gewoon nog niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:35 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dat heb je hier volgens mij niet
Deall!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen als jij als special guest dan langs komt.
Hee jij!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:33 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Geweldig!!
nog nooit van gehoord
Nee. Maar ik kom wel naar Huppel toe of zoquote:
WHAHAHAquote:
Dan ga je meequote:
Liefje!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar ik kom wel naar Huppel toe of zo
Gewoon dikke plaatjesfaal hierquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee jij!
[ afbeelding ]
God wat laadt hij traag!
Waar woon je nu dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liefje!!
Eggs en zn broer wonen in mijn OUDE woonplaats. Zo'n 200 km verderop
Ohquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liefje!!
Eggs en zn broer wonen in mijn OUDE woonplaats. Zo'n 200 km verderop
Emmen!quote:
Jaquote:
Waarom verkas je in godsnaam naar Emmen als je Papecity on the river gewend bent?!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen!
Maar ben regelmatig in ppd en sld te vinden
Nou woeptiedoequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:38 schreef Redskillz het volgende:
Ik kwam net een mooie sticker in de trein tegen. boh
[ afbeelding ]
Ik werd verliefdquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom verkas je in godsnaam naar Emmen als je Papecity on the river gewend bent?!
Jijquote:
Oh dan willen Samzz en ik best wel een keer langskomen hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje zoals Eggs, alleen dan véél leuker
!
Oehquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
!
Bestaat dat?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
!
Graag, een magnumquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Niemand wil om 12 uur?
Kan ik dan wel iemand blij maken met een ijsje?
me me me me pick meeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Niemand wil om 12 uur?
Kan ik dan wel iemand blij maken met een ijsje?
Pics or it didn't happenquote:
Hoofd, borst, lul en benenquote:
Ik heb raketjes, goedkope kiddo ijsjes en calippo'squote:
Die heb ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
me me me me pick meeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik wil een raketje
1.checkquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen
[..]
Hoofd, borst, lul en benen
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1.check
2.nope
3.nope
4.check , een beetje
Hoofd lang of kort?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1.check
2.nope
3.nope
4.check , een beetje
calippoquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb raketjes, goedkope kiddo ijsjes en calippo's
Dat kan Eggs je vast wel uitleggenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:45 schreef onlogisch het volgende:
Ik moet nog een fobo aanmaken. Alleen ik begrijp niet erg hoe het werkt
Dat kan mijk je wel uitleggen tochquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:45 schreef onlogisch het volgende:
Ik moet nog een fobo aanmaken. Alleen ik begrijp niet erg hoe het werkt
Die probeerde ik net te laten zien, maar hij laadt veel te traag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
pops je billen zijn nep, we zagen net een demotivational pic ervan.
Komt eraanquote:
Leuk hequote:
Bloemenbuurt1!!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan mijk je wel uitleggen toch![]()
Maar vertel, woon je ook in de molenbuurt?
Ik ben in de bloemenbuurt opgegroeid, toen het nog de asowijk was
laterzzquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:46 schreef Erageftw het volgende:
ik ga de kroegen maar weer eens sponsoren, dadaaaag!
Zuipzequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:46 schreef Erageftw het volgende:
ik ga de kroegen maar weer eens sponsoren, dadaaaag!
Nergensquote:
Whahaha we zaten wel in 1 van de weinige koopwoningen daar hequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bloemenbuurt1!!!
Pauper
Opzich is het vandaag de dag wel een toffe buurt.
Hey je oude usericon is weer terugquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nergens
[..]
Whahaha we zaten wel in 1 van de weinige koopwoningen daar he![]()
Ja man ik herken mn oude wijk niet meer terug nu
Ben jij ook al een erwtenpeller?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:47 schreef Erageftw het volgende:
jaaa sorry meyk ik dacht dat TC een beetje dood was :$
JUIST!!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey je oude usericon is weer terug
Tieten
ERAGE, ga je nightmare? met leppe?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:48 schreef Erageftw het volgende:
ohh voor dit nummertje blijf ik nog even hier
Voor heel evenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey je oude usericon is weer terug
Tieten
vanavond.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:49 schreef Erageftw het volgende:
wanneer is dat? ik heb zover alleen Emporium op mijn lijstje zo ver staan
Nuquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:49 schreef Erageftw het volgende:
wanneer is dat? ik heb zover alleen Emporium op mijn lijstje zo ver staan
Omdat ik meer ben dan alleen boobsquote:
Ik vroeg jou ietsquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:50 schreef Erageftw het volgende:
oh ik zie het al tis vanavond, denk niet dat dat hem wordt Eggs :p
Hmmm good point natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik meer ben dan alleen boobs![]()
En ik heb geen zin om ondertitel en sig ook aan te passen
Ik vind dit heerlijkquote:
Ik heb net weer even geluisterd en ik word er helemaal kriebelig van.quote:
Geef antwoord danquote:
Neuh Venlo, 1 mei verhuis ik naar Bredaquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef antwoord dan![]()
Woon je ook in ppd?
Moet eggs wel door blijven gaan!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:55 schreef Erageftw het volgende:
fuck it, dit is veel leuker dan in de kroeg ik blijf hier!
ERAGE.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:55 schreef Erageftw het volgende:
Waarom eerst een halve liter water voor de dorst? Neem dan gelijk bierquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:54 schreef Samzz het volgende:
Net een halve liter water op en nog heb ik dorst. Tijd voor bier
Omdat ik vandaag niet aan het bier wildequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom eerst een halve liter water voor de dorst? Neem dan gelijk bier
jaa anders kan ik altijd erna nog gaan =]quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet eggs wel door blijven gaan!!
uiteraard is het hier beter!, anders zat ik ook allang met mn zatte balle in het cafee mezelf te bezattenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:55 schreef Erageftw het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag niet aan het bier wilde
Al eerder gedraaid?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:57 schreef Erageftw het volgende:
[..]
jaa anders kan ik altijd erna nog gaan =]
Da's toch FUN FUN FUN FUN?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dan ga ik op 2 tinychats tegelijk![]()
Wanneer verhuis je weer naar papecity?!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet eggs wel door blijven gaan!!
welke nog meer dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dan ga ik op 2 tinychats tegelijk![]()
Kans is klein dat ik daar weer ga wonenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer verhuis je weer naar papecity?!
Weet ik nog niet. Heb nog een paar Hertogjes en lentebok staan.quote:
why? helemaal gesettled daar?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kans is klein dat ik daar weer ga wonen
PM mij even dan als ik nuchter ben dan ga ik mn best doen je op weg te helpenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:58 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ik wil het binnenkort een keer door de weeks proberen..
Haha, komt goed..quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PM mij even dan als ik nuchter ben dan ga ik mn best doen je op weg te helpen![]()
Lees: dan stuur ik een willekeurige dj op je af die het je allemaal uitlegt
Nee man als ik hier vandaag nog weg kan doe ik dat!!quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Heb nog een paar Hertogjes en lentebok staan.
Kan je daar überhaupt wel een huis krijgen?quote:Op zondag 24 april 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee man als ik hier vandaag nog weg kan doe ik dat!!
Maar ik wil omgeving Amsterdam en mn zoon wil hier zn school afmaken
quote:Op zondag 24 april 2011 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan Wil je daar überhaupt wel een huis krijgen?
Als ik me dit jaar nog inschrijf kan ik daar over 10 jaar wel wonenquote:Op zondag 24 april 2011 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je daar überhaupt wel een huis krijgen?
Ja dat wil ikquote:
Hoiquote:
Stroquote:Op zondag 24 april 2011 00:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi
Ja, dat dacht ik alquote:Op zondag 24 april 2011 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik me dit jaar nog inschrijf kan ik daar over 10 jaar wel wonen
Geeft niks!quote:
Antwoord waarop?!quote:Op zondag 24 april 2011 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan iemand zorgen dat Eggs mij even antwoord geeft
Ik zal 'm eens op z'n billetjes petsenquote:Op zondag 24 april 2011 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan iemand zorgen dat Eggs mij even antwoord geeft
Op msn, tot hoe laat hij door gaatquote:
Ja dan krijg ik nog geen antwoord want dan is hij te druk met jou uitwonenquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan krijg ik nog geen antwoord want dan is hij te druk met jou uitwonen
Dat kan niet over msnquote:Op zondag 24 april 2011 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan krijg ik nog geen antwoord want dan is hij te druk met jou uitwonen
Jammer he!quote:Op zondag 24 april 2011 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan niet over msnEn ik krijg ook geen antwoord
Ik zou haast m'n tieten gaan schudden. Maar dat doe ik niet. Ik ga zo slapen denk ik.quote:Op zondag 24 april 2011 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jammer he!
Maar ik heb soort van antwoord
Jammerquote:Op zondag 24 april 2011 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou haast m'n tieten gaan schudden. Maar dat doe ik niet. Ik ga zo slapen denk ik.
Mag je wel doen voor mijquote:Op zondag 24 april 2011 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou haast m'n tieten gaan schudden. Maar dat doe ik niet. Ik ga zo slapen denk ik.
Ik kreeg ook een antwoord maar nog steeds geen echt antwoordquote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer
Bij mij geeft ie trouwens wel antwoord
Selectief mannetjequote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer
Bij mij geeft ie trouwens wel antwoord
Ik eigenlijk ook niet. Maar ik ben zo moe hequote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag je wel doen voor mij![]()
Ik wil nog niet slapen
Ga lekker slapen dan schatquote:Op zondag 24 april 2011 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Maar ik ben zo moe he
quote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag je wel doen voor mij![]()
Ik wil nog niet slapen
Jeanny?quote:Op zondag 24 april 2011 00:14 schreef _Fanta het volgende:
koelkast heeft een keer in zijn show stuk of 10 verschillende versies van dit nummer achter elkaar gedraait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |