Ik leef met je mee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:42 schreef murp het volgende:
daarom drink ik geen ice-tea.. ooit eens een flinke klont in mn bek gehad.. Als ik er nu weer aan terugdenk moet ik al bijna weer over mijn nek
Heb eens een pak ice tea van de aldi te lang in de voorraad kast laten staan.. Dikke grijze drab kwam eruit.... brrr...quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:23 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Ik leef met je mee.
Het is al zo lang terug, maar die brokken vergeet je gewoon echt nooit meerfucking ranzig
Staat nog op het aanrecht. Ik kan er maar moeilijk afstand van doen.quote:Op zondag 24 april 2011 12:02 schreef Yuki het volgende:
Heb ooit sliertjes in appelsap gehad. Dat bleek schimmel te zijn
Ik zou het pak weggooien, Seven
Sterkte met het verwerken van dit verliesquote:Op zondag 24 april 2011 12:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Staat nog op het aanrecht. Ik kan er maar moeilijk afstand van doen.
Stomme Lipton!quote:Op zondag 24 april 2011 13:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sterkte met het verwerken van dit verlies
Trouwens, ik zou Lipton (?) even aanschrijven als ik jou was. Dit kan niet natuurlijk
En hoe denk je dat Pickwick de ijsthee zonder suiker zoet maakt zonder er 'een chemisch goedje' van te maken?quote:Op zondag 24 april 2011 20:59 schreef kawotski het volgende:
Drink dan ook pickwick, minder zoet en geen calorieen. Die Lipton is een chemisch goedje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |