Bij mij ook niet. Niet in IE, chrome, FF en Safari. En alles is leeg en opnieuw opgestartquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:51 schreef Hatseflats89 het volgende:
ze doen het nog steeds niet weet iemand wat ik kan doen?
We hebben hier de stream op de plasma, dus ik kan niet kijkenquote:
wat raar joh... iemand??? helluppppquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Niet in IE, chrome, FF en Safari. En alles is leeg en opnieuw opgestart
sorry geen ideequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:54 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
wat raar joh... iemand??? hellupppp
Je hebt een zwik lapdancende tieners gemist in american pie. Mooie jopen joh hahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben hier de stream op de plasma, dus ik kan niet kijken
Firefox geeft hier geen problemen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:54 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
wat raar joh... iemand??? hellupppp
Belachelijk is wel het key word hierquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:53 schreef akveor het volgende:
Belachelijk natuurlijk een missie van een minuutje wat weer 500 euro oplevert
Vreemd heb de andere ook geprobeerd om te kijken maar doen het gewoon, weet het dan ook niet meerquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Niet in IE, chrome, FF en Safari. En alles is leeg en opnieuw opgestart
is bij mij al de hele dag. Soms doet stream 1 het even, maar 3 lukt echt niet. Ook niet na 10 keer f5...quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:51 schreef Hatseflats89 het volgende:
ze doen het nog steeds niet weet iemand wat ik kan doen?
Jo heeft net haar haar gewassenquote:
Allemaal gekeken, maar helaas...quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:55 schreef bamby het volgende:
[..]
Vreemd heb de andere ook geprobeerd om te kijken maar doen het gewoon, weet het dan ook niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |