LOLquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ok nou er staat nog een lijst vragen open van gister op de twitter!
[..]
dankjequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:22 schreef MichielDeMuyter het volgende:
[..]
Een druivensoort waar "ze" lekkere wijn van maken.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:23 schreef sjampoeh het volgende:
iemand de dagboeken al bekeken ? ik kan het niet opbrengen
Ik heb alleen die van Joanna gezien en daar leest ze iets op van een blaadje een soort van gedicht moest dat voorstellenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:23 schreef sjampoeh het volgende:
ik geloof dat iedereen daar wel er een beetje ermee klaar isquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
De gesprekken vandaag gaan opvallend vaak over de finale.
Laterquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:25 schreef Urb het volgende:
Ben er weg van, lannen met mates.![]()
Have fun strea-amers, hopelijk een knalfeest vanavond!![]()
lannen ? als in een game ofzo ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:25 schreef Urb het volgende:
Ben er weg van, lannen met mates.![]()
Have fun strea-amers, hopelijk een knalfeest vanavond!![]()
waarom koos je voor jo ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:25 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik heb alleen die van Joanna gezien en daar leest ze iets op van een blaadje een soort van gedicht moest dat voorstellen
Nee kijk steeds minder en lees hier op de cos alles gewoon bij.Ze hadden veel meer van het programma kunnen maken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:23 schreef sjampoeh het volgende:
Dat zeg ik al een poosje. Gaat echt gebeuren hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:22 schreef Soury het volgende:
Ik zou me ziek lachen als Mo en Flip gaan klikken. Het zou me niets verbazen btw
hier welquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
De streams doen het niet meer met de chrome extension
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html gewoon in IEquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
De streams doen het niet meer met de chrome extension
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |