Door wie?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Die van Kruidvat was 2 jaar geleden of vorig jaar als best getest
Maar als je je nu insmeert met zonnebrand van 2 jaar geleden werkt het niet zo goed meer vermoed ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Die van Kruidvat was 2 jaar geleden of vorig jaar als best getest
Is dat eigenlijk ooit wetenschappelijk bewezen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:24 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Maar als je je nu insmeert met zonnebrand van 2 jaar geleden werkt het niet zo goed meer vermoed ikDat spul verliest wel langzaam z'n goede werking
Hier heb ik vandaag de spray van gekocht, voelt erg prettig en ruikt niet vervelend. Het trok zo snel in dat ik bang was dat het niet zou werkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ambre Solaire Clear Protect. Niet vet, trekt meteen in, is een gel (of spray).
Die ga ik even checken!quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hier heb ik vandaag de spray van gekocht, voelt erg prettig en ruikt niet vervelend. Het trok zo snel in dat ik bang was dat het niet zou werken.
Alleen niet zo prettig voor het gezicht en de achterkant van de nek is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hier heb ik vandaag de spray van gekocht, voelt erg prettig en ruikt niet vervelend. Het trok zo snel in dat ik bang was dat het niet zou werken.
Gebruiken we trouwens hier voor de kinderen. Die spelen de hele dag in het water en verbranden dus gewoon echt niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:47 schreef Five_Horizons het volgende:
P20Eén keer smeren en de rest van de dag niet meer
(is eigenlijk meer een olie-achtige substantie, trouwens)
Ah, ik heb, omdat het 2 halen 1 betalen was, een specifieke voor m'n gezicht gekocht van dezelfde lijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Alleen niet zo prettig voor het gezicht en de achterkant van de nek is mijn ervaring.
P20 werkt ontzettend goed!quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:47 schreef Five_Horizons het volgende:
P20Eén keer smeren en de rest van de dag niet meer
(is eigenlijk meer een olie-achtige substantie, trouwens)
Je ruikt het bij het opbrengen, maar dan nog niet echt heel erg eigenlijk. Daarna ruik je het niet meer. Je ruikt de alcohol en die verdampt (er zit geen parfum in o.i.d.).quote:Op zondag 24 april 2011 20:34 schreef Reignoffire het volgende:
hoe ruikt P20,zit er een lekker luchtje aan,sommige zonnebrandcremes meuren zo erg,dat ik een hele fles lang baal van de lucht en blij ben als ik een andere kan kopen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |