quote:[offtopic]
Op 15 augustus 2000 20:49 schreef Isabeau het volgende:
Gebeurde trouwens op 1 januari...om 5 uur 's ochtends. Heel romantisch geworden.
Mijn eerste keer na ruim 2 maanden, bij mijn laatste relatie -3 dagen.
Valt me op dat de meeste mensen 'sneller' worden, terwijl ik dus best wel iets langzamer ben gaan doen.. Redenen? Kbedoel de eerste keer is natuurlijk een 'big deal' enzo.. maar verder?
Voor mij dus puur 'wat goed voelt', niet echt beredeneerd...
[Dit bericht is gewijzigd door puntloos op 16-08-2000 02:49]
Maar terugkijkend op m'n vriendjes weet ik nou niet meer zo heel zeker of dat nou altijd goed is geweest.
Op die manier is de kans natuurlijk aanwezig dat je het erg makkelijk maakt voor allebei, waarbij de drang naar genot, bevrediging en intimiteit soms groter kan zijn, dan de drang om te kijken wat je nou echt voor elkaar betekent.
Ik heb mezelf dan ook voorgenomen om niet meer zo snel het bed in te duiken. 's Kijken wat me dat gaat opleveren!
Ben benieuwd of ik het vol kan houden!
Sex een maand voor we een relatie hadden... die eerste 'vrije' keer (ook de andere keren) was zo lekker dat we beiden meer wilden van en met elkaar.
[Dit bericht is gewijzigd door KingShakur op 16-08-2000 10:16]
quote:Babs heeft mij dus nog niet ontmoet
Op 16 augustus 2000 02:56 schreef Babs het volgende:
Het is altijd zo geweest dat het vrij snel bekeken was, gewoon al om het feit dat het zo vreselijk leuk is om te doen!Ik heb mezelf dan ook voorgenomen om niet meer zo snel het bed in te duiken. 's Kijken wat me dat gaat opleveren!
Ben benieuwd of ik het vol kan houden!
Deelden de nacht af en toe met tussenpozen van een week of 2,3. Op een bepaald moment gingen we elkaar missen en ook de dag delen. Dat was na een maand of 2.
Te snel? Als ik zo terugdenk... nee absoluut niet
[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 05-09-2000 18:07]
Dus het kan goed zijn om snel het bed in te duiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |