quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik was de 15Xvergeten. Silly me, what was I thinking?
Sarcasme. Herken hetquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik was de 15Xvergeten. Silly me, what was I thinking?
Spelregel 12.quote:
Ik weet nog goed dat mijn moeder de behoefte had om mij alles te vertellen over haar eerste keer pijpen die ongeveer 10 jaar geleden pas wasquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh.. dat klinkt als de moeder van een vriendin van mij.. Die zat op het 16e verjaardagsfeestje van haar dochter toen te vertellen waar alle 5 haar kinderen waren verwekt.. En ja, ook op het aanrecht.. Ik geloof dat niemand meer wat heeft gegeten daar daarna
+1quote:
Bij de mijne ook.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij mijn moeder is dat ook nog echt de waarheid.
Je weet dat als het soms als ruzie klinkt, het niet echt ruzie is he?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij mijn moeder is dat ook nog echt de waarheid.
Mijn moeder kan niet leven zonder man.quote:
Jouw moeder kan het niet meerquote:
Mijn moeder vertelt me dat soort dingen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:41 schreef STING het volgende:
[..]
Je weet dat als het soms als ruzie klinkt, het niet echt ruzie is he?
Klinkt als het loopse Malteserhondje van mijn zus.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder kan niet leven zonder man.
Echt je hoeft als man maar naar haar te glimlachen en ze is verliefd op je
Stel dr eens voor aan RZquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thomas the TANK ENGINE?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
idem
Met ventje op schoot nog ff thomas aan het kijken
Knetter is jouw moeder?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sja, als mn moeder ook maar over seks tegen mij begint loop ik al weg.. no thanks mom.. gelukkig de laatste keer dat ik dr wat hoorde mompelen was dat ze zei dat mn vader haar niet meer wilde.. dat was stiekem wel een opluchting, alhoewel ik mn vader een zak vindquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat mijn moeder de behoefte had om mij alles te vertellen over haar eerste keer pijpen die ongeveer 10 jaar geleden pas was![]()
The horror!!
Mijn zusje snapte pas waarom ik blij was dat ik geen contact meer met haar had toen mn loeder tegen haar dat soort dingen begon te vertellen
Maar als ik het zo hoor heb ik liever een lik van dat hondje dan van Huppelmom (no offence Huppel)quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt als het loopse Malteserhondje van mijn zus.
quote:
Maar kan slechts tot 10 tellenquote:
No doubt about that.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar als ik het zo hoor heb ik liever een lik van dat hondje dan van Huppelmom (no offence Huppel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |