quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Samzz op mij zat
Ja..quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
JIj vindt het ook jammer he
Ik kom net bij 't paard wegquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoezo douche jij midden op de dag?
Na het paardrijden wil je echt wel douchen hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoezo douche jij midden op de dag?
Oh, dat...quote:
...wist ik nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na het paardrijden wil je echt wel douchen hoor
Ik ga jou straks even een whatsapp sturen om je de dag door te helpenquote:
http://crazythingsparentstext.com/quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
http://damnyouautocorrect.com/
Ik lig hierdoor soms helemaal plat
Oh die kende ik nog nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://crazythingsparentstext.com/
Nog zo'n pareltje
Ja die sites hou ik trouw bij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
http://damnyouautocorrect.com/
Ik lig hierdoor soms helemaal plat
Oeh, ben benieuwdquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga jou straks even een whatsapp sturen om je de dag door te helpen
Ja preciesquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als een echte no-lifer betaamd
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://crazythingsparentstext.com/
Nog zo'n pareltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Holy shit, lekkere moeder heb je dan![]()
Wel thuisquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:55 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om af te sluiten en naar huis te gaan.
Dag schatjes
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
En dat is nog 1 van de mildere die erop staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Holy shit, lekkere moeder heb je dan
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
van alles wat was geupload zit alleen dit er in:
A Balladeer - Swim With Sam.mp3
Gin Blossoms - Allison Road.mp3
Gin Blossoms - Until I Fall Away.mp3
Johan - Pergola.mp3
John Mayer - Free Falling.mp3
Kensington - Let Go.mp3
de rest is wegens de kutkwaliteit niet geplaatst
Dus heb jij iets geupload wat er niet in is gezet controleer de bitrate en alles dan nog even!
Ik vroeg me al af wie je wasquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:21 schreef znacky het volgende:
eindelijk account aangemaakt en werkt ook nog Goedemiddag vanuit een hangmat lekker chillen !!!(Y)
lol ik wist het alquote:
Dat idee had ik wel aangezien hij/zij voor jou aanvroegquote:
wat vroeg hij voor mij aan dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat idee had ik wel aangezien hij/zij voor jou aanvroeg
Imgur.com en dan de link die tussen [img] tags staat hier zettenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:24 schreef znacky het volgende:
nou ik dus waar kan ik btw ff een pic uploaden ?
Schat ik ben blond en zit aan het bier. Dat weet ik toch niet.quote:
haha lol.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat ik ben blond en zit aan het bier. Dat weet ik toch niet.
Iets van kilometervreter ofzo
in draakje zelf lees je de text en je weet hetquote:
ik kom er zo aanquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:27 schreef znacky het volgende:
jaaa ja gaat me iets te snel allemaal zal wel
ik ga de bbq ff aansteken
Neequote:
Okay!quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:31 schreef Viro het volgende:
[..]
zet mij maar op het rooster van 18.00 tot er iemand anders ook wil draaien
heb ik net er in gezetquote:
Iedereen kan draaien bij radio onzinquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:31 schreef znacky het volgende:
ik kan niet draaien en ben geen dj ik lig nl en dan word ik misslijk
Genre?quote:
wat? is een goed nummerquote:
haha lol als ik nog tijd hebquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:38 schreef znacky het volgende:
hey dragems wil jij ff een gifje maken voor me omg wat een kut stem heb jij op die jingel
Heb je ludacris - my chick bad?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:39 schreef Viro het volgende:
Kom maar op met verzoekjes voor strakjes, kan ik ze alvast klaar zetten
Viro heb ik er net opgezet tot 8 uur.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:38 schreef Zokunen het volgende:
Kan vanavond denk ik wel weer een keer een uurtje aanklooien, dan ga ik wel een poging tot mixen doen, moet alleen nog ff kijken of het trance, deephouse of hardstyle wordt (en kijken hoe laat)
Die zijn toch heul niet eng lieverdquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:43 schreef Zokunen het volgende:
oh en hups het was een [ afbeelding ] meikever
Hij was groter dan dat plaatje, BAH, met de nadruk op was, want nu is hij dood en voer voor de vogelsquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zijn toch heul niet eng lieverd
geen probleem, er zijn geen andere dj's op het rooster te zien op Eggs naquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Viro!!
Ik heb nog geen reactie van koelkast dat draak er om 18:00 uit gaat.
Het kan dus zijn dat hij dat net na 6 uur pas leest!!
Alvast mijn excuses!
Ja klopt. Zeg het maar even van tevoren!quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:54 schreef Viro het volgende:
[..]
geen probleem, er zijn geen andere dj's op het rooster te zien op Eggs na
Viro doet ook verzoekjensquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:59 schreef Samzz het volgende:
Gaat draak er om zes uur uit?
Want ik wil verdomme mijn verzoekje luisteren, eindelijk!
Oh mijn collega is op de radio dan ga ik snel luisteren.quote:
Heloefquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh mijn collega is op de radio dan ga ik snel luisteren.
al een tijdjequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:03 schreef heloef het volgende:
Sinds wanneer hebben wij nieuwbulletins?
Al best lang als draakje draaitquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:03 schreef heloef het volgende:
Al sinds ik meeluister en dat is toch minstens een maandquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:03 schreef heloef het volgende:
Ik luister te weinig naar ONZ radio en te veel naar 3FM.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al sinds ik meeluister en dat is toch minstens een maand
Prioriteiten jijquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik luister te weinig naar ONZ radio en te veel naar 3FM.
Okay koelkast heeft het mij verteld dus ik ga nu even technisch doen!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:04 schreef Zokunen het volgende:
Grrr ik kan gewoon geen 256kbps+ versie van itsie bitsie boe vinden.
Stream is ook maar 192, waarom mag dat dan niet
Ja sorry!quote:
Dat wist ik eigenlijk al, maar ik kan geen betere itsie bitsie boe vinden en die moet in draakje!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay koelkast heeft het mij verteld dus ik ga nu even technisch doen!!
Omdat de stream nog door een sound processor gaat hoor je heel goed als muziek een lagere bitrate heeft. Dan gaat er iets verloren ofzo.
Snappen jullie het? Ik in mijn hoofd namelijk wel
VIRO GO GO GOquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:10 schreef Viro het volgende:
Ik heb 377 uploads voor 152 user in Soulseek klaar staan![]()
Veel mensen downloaden bij mij
Heb je die ene van luda?quote:
Nais!!quote:
Dat maakt niet uit, je mag ook je eigen ding doenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:16 schreef znacky het volgende:
ik heb wel een mic en alles maar geen zin om muziek te draaien jullie muziek smaak is anders dan de mijne
Alle soorten muziek mag hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:16 schreef znacky het volgende:
ik heb wel een mic en alles maar geen zin om muziek te draaien jullie muziek smaak is anders dan de mijne
Bizarder dan kapoen kan je nooit zijn (en ik kan er van genieten hoor) is weer eens wat anders.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:19 schreef znacky het volgende:
dat wil ik jullie niet aan doen echt niet !!!
Ik wil meer rapquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:21 schreef Viro het volgende:
Ok nu heb ik het juiste profiel van mijn geluidskaart, moest ff zoeken. Hij stond op het game profiel
ja, als ik ze niet heb, download ik hetquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:25 schreef znacky het volgende:
heeehe eindelijk muziek duurde lang hiero
goed mogen er verzoekjes komen ?
Komt goed door hier hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:28 schreef Viro het volgende:
Geluid is geweldigvond het al zo raar dat het anders klonk de afgelopen week, had verkeerde profiel aanstaan op mijn geluidskaart
ff zoekenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed door hier hoor![]()
Maar uhm heb je pimp c? UGK? Too Short?
Topquote:
quote:
Zou het niet wetenquote:Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 14 of 500 listeners (13 unique)
Ja ja dat zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan ze niet vinden, zoek me de pleuris tussen al het muziek
Ik draai,DJ Viro.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:41 schreef znacky het volgende:
heb jij geen mic? DJ uhhh wie draait er eigenlijk
Nee schatquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ja dat zou ik ook zeggen![]()
Geeft niks hoor babe
quote:Partitie: G:\ (Muziek)
Totale grote inhoud : 653 gig
Aantal bestanden: 83.974 bestanden
Aantal mappen: 14.063
Alleen maar 1 nummer van Chamilionaire, de rest heb ik nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Viro:
Bun B? Chamilionaire? Devin the dude? K-rino? Mr sche?
waarom heb jij fappende ui niet meer?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:00 schreef Viro het volgende:
[..]
komt eraanff hiphop/rap nummers dan komt er dancehall vervolgens mainstream
ben bezig met een andere UI, alleen hij is grootquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom heb jij fappende ui niet meer?
Oh noes hij is thuisquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:07 schreef Rensjebree het volgende:
Zo, luister mee! in de zon op het balkon!
Ga ik snel koelkast benaderen!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:10 schreef Zokunen het volgende:
Ik wil van 8-9 wel een uurtje, zal ik trance, deephouse of hardstyle doen?
Is ie nog steeds hoorquote:
Hoe dan ook je staat op het rooster !!quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:16 schreef Zokunen het volgende:
Kak mn huidige download gaat net niet op tijd klaar zijn.
Denk dat het dan trance of deephouse wordt
Je weet echt niet wat je hebt gemist toen ik in het begin de nachten aan het vullen was. Alleen maar dit soort muziekquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Je weet echt niet wat je hebt gemist toen ik in het begin de nachten aan het vullen was. Alleen maar dit soort muziekVraag maar aan knetter en Fanta
Werd weer tijd, moet mijn status als Baas der relaxte muziek waar makenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaaa je draait weer als toen
![]()
Ik heb 's nachts nog wel eens de neiging om te slapenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Je weet echt niet wat je hebt gemist toen ik in het begin de nachten aan het vullen was. Alleen maar dit soort muziekVraag maar aan knetter en Fanta
Dat lukt je anders vrij aardig.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Werd weer tijd, moet mijn status als Baas der relaxte muziek waar maken
* Viro jaloers isquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 's nachts nog wel eens de neiging om te slapen
Hoeft niet hoor. Afgelopen nacht was ik extreem populair, mn foon heeft echt de hele nacht herrie gemaakt.quote:
Ik zet het op het roosterquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:27 schreef Zokunen het volgende:
Het gaat deephouse worden, hoop dat traktor op tijd klaar is met analyseren
Naisquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:27 schreef Viro het volgende:
ik hoor iets achter me, kijk achterom en zie de 2 katten van de buren in mijn kamer
Liggen op mijn bed te genieten van het muziek
viro gaat weer zoekenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Viro!!
Heb je t-pain en een hele bult gasten met I'm in love with a stripper?
Ik wil ook gordijnenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:31 schreef Zokunen het volgende:
kan iemand de zon ff uitzetten? dan kan mn rolgordijn omhoog en het raam wat verder open
De remix is leukerquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit is het origineel, remix heb ik niet
Ja ze hangen nog nietquote:
Nog even en dan heb je een nieuwequote:Op zaterdag 23 april 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Weten jullie al dat mn headset kapot is?
Ik heb het zo druk woensdagquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:44 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nog even en dan heb je een nieuwe
Ja echt hoor!quote:
vertel! vertel!quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt hoor!
Ik heb net gelezen wat er allemaal op de planning staat
Nee hoor, dan loop ik evt ook wat uit als ik klem zitquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:55 schreef Viro het volgende:
Zook heb nog 3 nummers klaar staan, vind je het erg als ik iets uitloop?
draakje zal het niet erg vinden denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nee hoor, dan loop ik evt ook wat uit als ik klem zit
Sommige dingen kan ik beter voor mezelf houdenquote:
Ja maar rens gaat misschien wel om 9 uurquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nee hoor, dan loop ik evt ook wat uit als ik klem zit
oh ok dan gooi ik 1 nummer eruit. loop ik maar 2 minuten uitquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar rens gaat misschien wel om 9 uur
Dat wordt dan 5 over 9quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar rens gaat misschien wel om 9 uur
JA DAT KAN DUS ECHT NIET HE!quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:58 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat wordt dan 5 over 9
Komt wel goed sowieso
Ja hey ik moest 15 minuten wachten op draakjequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:01 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
JA DAT KAN DUS ECHT NIET HE!
is koel!
umm ik moest laatst 30 minuten wachten!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja hey ik moest 15 minuten wachten op draakje
Tof man dat je het niet erg vind![]()
Ik ga kicken dan opnieuw connecten jijquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:05 schreef Zokunen het volgende:
Zat er in en nu niet meer en kom er ook niet in
GEESTENquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:05 schreef Zokunen het volgende:
Lol jij hebt altijd een probleempjequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:05 schreef Zokunen het volgende:
Dat dusquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Dank je wel hups!!
- Graag gedaan zook
WILIKOOK! Een hangmatquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef Viro het volgende:
[..]
idd, ga nu op het balkon met mijn laptop in het hangmat liggen
ik geniet ervanquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:16 schreef Zokunen het volgende:
Ik doe een keer een uurtje deephouse, is weer eens wat anders
Ja, dat. Kan 't niet aanhoren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik tune net in, maar het komt me wel erg eentonig over.
quote:
Kijk, DAT kan ik dan WEL weer waarderen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Doe binnenkort wel weer een keertje rock of metal of 50s/60s/70s/80s/90s nu lekker dit~
is wel heel anders dan 2 uurtjes mainstream/hiphop/rap/dancehallquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Doe binnenkort wel weer een keertje rock of metal of 50s/60s/70s/80s/90s nu lekker dit~
Rap en R'n'B is denk ik het enige dat ik nooit meer dan 1 of 2 nummers zal draaien.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:20 schreef Viro het volgende:
[..]
is wel heel anders dan 2 uurtjes mainstream/hiphop/rap/dancehall
Dat moet je ook zelf wetenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
idd, heeft ook te maken met het mooie weerquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:45 schreef Zokunen het volgende:
Aantal luisteraars is weer ruk, maar zaterdag, dus standaard
Van de wipkip afgekomen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
We luisteren hier met zijn 9-en .. als de dames tenmiste terug zijn uit de speeltuin
zo ruk is het dus niet kerel
quote:
echt die knetter en consorten.. geniaal hilarischquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]Maar ik ben vorige week nog van de glijbaan geweest
Was alleen wel met mn neefje van 3
ben benieuwd,quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:51 schreef Rensjebree het volgende:
Zo! ik ga straks weer wat leuks neer zetten!
je doet het goedquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:52 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga nu zo of episch goed mixen of een mega faal actie doen.
Denk het laatste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |