Lijkt me nog wat jong dan..quote:
Ik heb in die 3,5 jaar nog best door gejaagdquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:33 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Lijkt me nog wat jong dan..Neem aan dat je die 3,5 jaar niet zoveel meer gedaan hebt aan "jagen"
Wellicht moet je het gewoon weer eens proberen, en komt het vanzelf terug wanneer je weer de kick van het "echte jagen" ervaart.
If not, dan ben je rijp voor "huisje, boompje, beestje"
In dat geval is het waarschijnlijk meer een kwestie van afwachten tot je de juiste tegenkomt..
Bad boyquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:34 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb in die 3,5 jaar nog best door gejaagdDaarom sta ik zo te kijken van de huidige situatie...
Ik ben elke dag weer blij dat ik daar eindelijk mee klaar benquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:40 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Bad boy![]()
Lees het nu ook in je OP trouwens
De mojo is op?
Wanneer is het wat minder geworden dan? Tijdens de relatie nog of nu pas? Weet je zeker dat je de relatie goed verwerkt hebt, dat het niet onbewust nog meespeelt?
tja, maar... nu al?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Wellicht ben je er gewoon even klaar mee, iets wat best te begrijpen is.
Waarom niet? Over een tijdje kriebelt het toch weer wel.quote:
Ik zit in exact dezelfde situatie op dit moment met nog een extra factor en vind het eigenlijk wel prima. Laat mij maar even lekker met rust. Natuurlijk heb ook ik wel een sexuele drang ( lees, doe mij ook een neukertje), maar echt jagen ervoor. Van mij hoeft het niet, de buit van de jacht interesseert me geen moer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:23 schreef Black_Ninja het volgende:
Hoi allemaal,
ik ben benieuwd naar jullie mening over het volgende. serieus bedoeld, aub zoveel mogelijk serieus reageren
Een paar maanden geleden ben ik na een lang slepende relatie (3.5 jaar met veel up's maar ook zeer veel diepe down's) weer single geworden. Dit was mijn eigen keus en heb er ook niet echt om getreurd dat het afgelopen was. Vroeger (zelfs tijdens de relatie in de down's was ik een echte "jager" en kon ik redelijk goed iets aanknopen met een dame en had ik dan ook regelmatig "scharrels" en/of one-night stands.
Inmiddels begin ik wat ouder te worden en wat me nu opvalt is dat ik helemaal geen zin meer heb om te "jagen". Ik merk dat ik nu volledig vriendschappelijk om ga met vriendinnen waar ik vroeger absoluut een poging bij had gedaan. Ik ben totaal niet meer er op uit om ze het bed in te krijgen of wat dan ook. Ook een relatie heb ik eigenlijk helemaal geen zin in, ik vind de vriendschappen wel best enzo. Het is niet dat ik dames niet meer leuk of aantrekkelijk vind, juist wel en ik kijk nog steeds even graag naar de dames alleen is de drang om iets te proberen er niet of nauwelijks.
Is dit een fase of zal dit bij het "ouder" worden horen? Zijn er nog mensen waar dit bekend bij klinkt of is dit echt vreemd?
Alvast bedankt voor de meningen!
Dan ben ik blijkbaar dus niet de enigequote:Op zondag 24 april 2011 09:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zit in exact dezelfde situatie op dit moment met nog een extra factor en vind het eigenlijk wel prima. Laat mij maar even lekker met rust. Natuurlijk heb ook ik wel een sexuele drang ( lees, doe mij ook een neukertje), maar echt jagen ervoor. Van mij hoeft het niet, de buit van de jacht interesseert me geen moer.
Maar goed, tijd heelt alle wonden. Je krijgt vanzelf wel weer zin om eens een avond lekker te versieren en ook wel weer in serieuzere relaties (al vraag ik het me af bij mezelf), geef het tijd.
Als single een paar jaar terug had ik ook de een na de ander, het vrat energie. Energie die ik op dit moment liever in andere dingen steek.
Ik ben overigens 30.
Gelukkig heb ik dit topic niet geopend om mijn oren te laten hangen naar waar andere zeggen maar ik was wel benieuwd of het nou zo wereld vreemd is wat ik op dit moment heb. Maar het blijkt dus van nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
Misschien is het ook wel een periode waarin je behoefte hebt aan meer emotionele stabiliteit en dus meer in vriendschap investeert dan in liefde.
Met de tijd heb je vast wel weer zin om echt te gaan jagen, maar laten we wel weze': doe gewoon wat nu goed voelt en ga je niet gedragen naar advies of verwachting van anderen. Toen ik mijn relatie van 3,5 jaar verbrak riep de een na de ander dat mee uit moest, wijven regelen, lekkere rebound, de beest uithangen. Maar ja, waarom zou je als je er geen behoefte aan hebt?
Last niet maar vond het vooral opvallend. Ik heb periodes gehad dat ik 5 verschillende dames per week had, en nu ben ik zo onschuldig als een puppy. Het voordeel is wel dat ik mijn flink uitgedunde vriendenkring op deze manier flink aan het vergroten ben dus qua gezelligheid zit ik wel weer in een goede periodequote:Op dinsdag 26 april 2011 15:33 schreef AgLarrr het volgende:
Los van of het normaal is of niet (ik zou niet weten waarom dat niet normaal zou kunnen zijn): heb je er last van?
Nou, dan is het toch verder prima? Ik kan me voorstellen dat zodra het weer begint te kriebelen je vanzelf je speer weer uit de kast haalt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:50 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Last niet maar vond het vooral opvallend. Ik heb periodes gehad dat ik 5 verschillende dames per week had, en nu ben ik zo onschuldig als een puppy. Het voordeel is wel dat ik mijn flink uitgedunde vriendenkring op deze manier flink aan het vergroten ben dus qua gezelligheid zit ik wel weer in een goede periode
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |