Hallo fokkertjes en grote fokkers (vooral die).
De volgende situatie zal vast al tientallen malen voorbij gekomen zijn hier in R&P, maar die heb ik uit mijn geheugen gewist, omdat het toen voor mijzelf niet speelde. Ik had hierin graag wat advies gehad, als het kan op een beetje volwassen manier, dus trollen ga ik (ja flauw ik weet het

) reporten.
Een aantal maanden geleden heb ik een meisje leren kennen waar ik toen direct al een soort klik mee had. Ik dacht verschillende signalen op te vangen dat ze me leuk vond, maar daar heb ik niet zoveel mee gedaan, omdat ik weet dat ze een vriend heeft, waarmee ze een huisje opgeknapt heeft en net een beetje gesetteld is.
Ik deed de signalen af als een vergissing van mijn kant.
Tot ik van vrienden hoorde dat ze dachten dat ze wel een oogje op me had. Dat het eigenlijk overduidelijk was. Sindsdien ben ik me eigenlijk steeds meer in haar gaan interesseren. Dus ben ik (meer) gesprekjes met haar gaan voeren om haar toch wat beter te leren kennen. Voorheen ontweek ik haar wat, om mezelf de situatie waarin ik nu zit te besparen, maar je weet hoe het gaat, soms doe je domme dingen.
Het probleem met haar is dat ik voortdurend (voor mij) tegenstrijdige signalen krijg. De ene keer heb ik echt het idee van: mèn, ze heeft jeuk, wil keihard genomen worden ('toevallige' aanrakingen en haar lichaamstaal vertellen mij dit, achteraf wordt dit ook vaak bevestigd door vrienden, die het allemaal wel vermakelijk vinden natuurlijk). Ik kon er zelf ook wel smakelijk om lachen eigenlijk.
Op een gegeven moment probeerde ik haar steeds vaker even alleen te spreken, gewoon over haar dagelijkse leven en interesses, waarbij onvermijdelijk haar vriendje ook ter sprake komt. Ze laat zich absoluut niet negatief over hem uit, verteld wel dat hij momenteel in een dip zit en veel aan het werk is. Ze hebben net hun woning opgeknapt, waarbij ik tussen de regels door kan horen dat hij weinig in het huishouden doet en dat dat wel een irritatiepuntje is voor haar (zij heeft ook een drukke baan en opleiding). Ook de vakanties met haar vriendje waren niet echt geslaagd vertelde ze me. Hij werkt hard en ze hebben het niet breed, maar ze rooien het wel.
Ik kan wat dat betreft ook niet met die jongen concurreren, hij heeft het financieel allemaal prima voor elkaar, dat kan ik helaas niet zeggen.
In de loop van de tijd heb ik toch gevoelens voor haar ontwikkeld. Sowieso ben ik zo opgevoed met het begrip 'bezet is bezet'. Ik probeer me daar altijd aan te houden en kan gerust met een meisje vriendschappelijk omgaan als ze een vriend heeft en eventuele gevoelens worden dan door mijzelf direct hard de kop in gedrukt. Bij haar lukt dat om één of andere reden niet, en zeg nou zelf, een man is geen aardappel, ik heb ook gevoel in mijn donder en ze trekt me gewoon aan. Weinig aan te doen.
Mijn mening als ik het zo teruglees is dat ze (ook op het seksuele vlak) te weinig aandacht krijgt van haar vriendje en dat ze dit nu ergens anders zoekt.
Ik ga van de week met haar naar de bios en ik wil haar recht op de vrouw af vragen hoe ze over me denkt en hoe verder.
Wat ik namelijk hoop (dat ze met mij verder wil) lijkt me niet echt een realistisch scenario, gezien hun (waarschijnlijk net gekochte?) huis, mijn portemonnee en waarschijnlijk is het haar om de aandacht en seks te doen. Ik zou niets liever willen natuurlijk, de stier moet ook af en toe gemolken worden, maar ik weet dat ik mezelf onwijs ga bezeren wanneer dat lolletje voor haar over is.
Of denk ik te negatief, dames onder ons? En zouden jullie je huisje en je relatie op kunnen geven voor een arme sloeber?

En dan eerlijk zijn, niet vanaf je romantische roze wolk praten.(
Wat zouden jullie aanraden, ik ben er al half en half uit voor mezelf, maar een beetje goede raad is nooit weg.
Voor de 'ben jij nu een kerel, neuken die handel' schreeuwers onder u, volgens de dokter ben ik nog steeds een mannetje ja. Maar voluit tegen je gevoel ingaan vergt imo meer moed dan alles pakken wat je pakken kunt.