abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 april 2011 @ 14:35:09 #1
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_95887669
Hallo fokkertjes en grote fokkers (vooral die). :W
De volgende situatie zal vast al tientallen malen voorbij gekomen zijn hier in R&P, maar die heb ik uit mijn geheugen gewist, omdat het toen voor mijzelf niet speelde. Ik had hierin graag wat advies gehad, als het kan op een beetje volwassen manier, dus trollen ga ik (ja flauw ik weet het ^O^ ) reporten.

Een aantal maanden geleden heb ik een meisje leren kennen waar ik toen direct al een soort klik mee had. Ik dacht verschillende signalen op te vangen dat ze me leuk vond, maar daar heb ik niet zoveel mee gedaan, omdat ik weet dat ze een vriend heeft, waarmee ze een huisje opgeknapt heeft en net een beetje gesetteld is.
Ik deed de signalen af als een vergissing van mijn kant.

Tot ik van vrienden hoorde dat ze dachten dat ze wel een oogje op me had. Dat het eigenlijk overduidelijk was. Sindsdien ben ik me eigenlijk steeds meer in haar gaan interesseren. Dus ben ik (meer) gesprekjes met haar gaan voeren om haar toch wat beter te leren kennen. Voorheen ontweek ik haar wat, om mezelf de situatie waarin ik nu zit te besparen, maar je weet hoe het gaat, soms doe je domme dingen.

Het probleem met haar is dat ik voortdurend (voor mij) tegenstrijdige signalen krijg. De ene keer heb ik echt het idee van: mèn, ze heeft jeuk, wil keihard genomen worden ('toevallige' aanrakingen en haar lichaamstaal vertellen mij dit, achteraf wordt dit ook vaak bevestigd door vrienden, die het allemaal wel vermakelijk vinden natuurlijk). Ik kon er zelf ook wel smakelijk om lachen eigenlijk.

Op een gegeven moment probeerde ik haar steeds vaker even alleen te spreken, gewoon over haar dagelijkse leven en interesses, waarbij onvermijdelijk haar vriendje ook ter sprake komt. Ze laat zich absoluut niet negatief over hem uit, verteld wel dat hij momenteel in een dip zit en veel aan het werk is. Ze hebben net hun woning opgeknapt, waarbij ik tussen de regels door kan horen dat hij weinig in het huishouden doet en dat dat wel een irritatiepuntje is voor haar (zij heeft ook een drukke baan en opleiding). Ook de vakanties met haar vriendje waren niet echt geslaagd vertelde ze me. Hij werkt hard en ze hebben het niet breed, maar ze rooien het wel.
Ik kan wat dat betreft ook niet met die jongen concurreren, hij heeft het financieel allemaal prima voor elkaar, dat kan ik helaas niet zeggen.

In de loop van de tijd heb ik toch gevoelens voor haar ontwikkeld. Sowieso ben ik zo opgevoed met het begrip 'bezet is bezet'. Ik probeer me daar altijd aan te houden en kan gerust met een meisje vriendschappelijk omgaan als ze een vriend heeft en eventuele gevoelens worden dan door mijzelf direct hard de kop in gedrukt. Bij haar lukt dat om één of andere reden niet, en zeg nou zelf, een man is geen aardappel, ik heb ook gevoel in mijn donder en ze trekt me gewoon aan. Weinig aan te doen.

Mijn mening als ik het zo teruglees is dat ze (ook op het seksuele vlak) te weinig aandacht krijgt van haar vriendje en dat ze dit nu ergens anders zoekt.
Ik ga van de week met haar naar de bios en ik wil haar recht op de vrouw af vragen hoe ze over me denkt en hoe verder.

Wat ik namelijk hoop (dat ze met mij verder wil) lijkt me niet echt een realistisch scenario, gezien hun (waarschijnlijk net gekochte?) huis, mijn portemonnee en waarschijnlijk is het haar om de aandacht en seks te doen. Ik zou niets liever willen natuurlijk, de stier moet ook af en toe gemolken worden, maar ik weet dat ik mezelf onwijs ga bezeren wanneer dat lolletje voor haar over is.

Of denk ik te negatief, dames onder ons? En zouden jullie je huisje en je relatie op kunnen geven voor een arme sloeber? :{ En dan eerlijk zijn, niet vanaf je romantische roze wolk praten.(

Wat zouden jullie aanraden, ik ben er al half en half uit voor mezelf, maar een beetje goede raad is nooit weg.

Voor de 'ben jij nu een kerel, neuken die handel' schreeuwers onder u, volgens de dokter ben ik nog steeds een mannetje ja. Maar voluit tegen je gevoel ingaan vergt imo meer moed dan alles pakken wat je pakken kunt. :{w
  zaterdag 23 april 2011 @ 14:38:44 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_95887749
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:35 schreef BrammetjeBraam het volgende:
dus trollen ga ik (ja flauw ik weet het ^O^ ) reporten.
Ik wilde serieus advies gaan geven, maar iemand die z'n verhaal hier al mee begint....
  zaterdag 23 april 2011 @ 14:42:06 #3
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_95887818
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:35 schreef BrammetjeBraam het volgende:
Hallo fokkertjes en grote fokkers (vooral die). :W
De volgende situatie zal vast al tientallen malen voorbij gekomen zijn hier in R&P, maar die heb ik uit mijn geheugen gewist, omdat het toen voor mijzelf niet speelde. Ik had hierin graag wat advies gehad, als het kan op een beetje volwassen manier, dus trollen ga ik (ja flauw ik weet het ^O^ ) reporten.
...
En dan? Dan is het gereport zeg maar? En dat is dan in het kader van volwassen zijn? En de mods geven de trol dan straf denk je?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  zaterdag 23 april 2011 @ 14:42:20 #4
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_95887824
Als ik erachter zou komen dat jij met m'n vriendin zat aan te klooien, terwijl we net een huis hadden opgeknapt en proberen er het beste van te maken, zou ik waarschijnlijk je kop door een muur slaan.

Die kerel is druk bezig en probeert het waarschijnlijk zo goed mogelijk te doen en dan komt er een klaploper voorbij met alle tijd van de wereld die mevrouw alle aandacht kan geven die ze nodig heeft.

Not cool, guy...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  zaterdag 23 april 2011 @ 14:43:42 #5
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_95887853
Bezet maakt mij nooit uit, alleen ga ik dan geen poging wagen. Als de andere persoon het zoekt bij mij heb ik daar geen problemen mee alleen ga ik het nooit moedwillig kapot proberen te maken.

In dit geval, ga gewoon leuk met haar om en alles maar ga niet lopen vragen of hengelen. Kan alleen maar gedonder van komen en dan ben jij de gebeten hond. Als zij op een gegeven moment de bom laat vallen is het haar schuld en zal niemand jou wat kwalijk nemen.
Domo Arigato!
  zaterdag 23 april 2011 @ 14:44:58 #6
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_95887892
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:42 schreef RedDevil085 het volgende:
Als ik erachter zou komen dat jij met m'n vriendin zat aan te klooien, terwijl we net een huis hadden opgeknapt en proberen er het beste van te maken, zou ik waarschijnlijk je kop door een muur slaan.

Die kerel is druk bezig en probeert het waarschijnlijk zo goed mogelijk te doen en dan komt er een klaploper voorbij met alle tijd van de wereld die mevrouw alle aandacht kan geven die ze nodig heeft.

Not cool, guy...
Tuurlijk moet er geld binnenkomen maar dat moet zij zelf ook in kunnen zien en zij moet ook zo netjes zijn om de handjes thuis te houden. Het is mij ook overkomen en ik heb het haar kwalijk genomen niet hem.
Domo Arigato!
  zaterdag 23 april 2011 @ 14:47:08 #7
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_95887928
In welk opzicht vind je jezelf nou te correct, zoals je in de OP stelt?
Wat is er correct aan om te proberen of je haar van haar vriendje af kan krijgen en voor jezelf winnen?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  zaterdag 23 april 2011 @ 15:14:08 #8
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_95888405
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:38 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik wilde serieus advies gaan geven, maar iemand die z'n verhaal hier al mee begint....
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:42 schreef drijfhout het volgende:

[..]

En dan? Dan is het gereport zeg maar? En dat is dan in het kader van volwassen zijn? En de mods geven de trol dan straf denk je?
Wat is er mis met het niet zonder meer accepteren van getroll in een voor mij serieus topic? Je weet dat er in R&P veel getrold(t?) wordt als men de kans krijgt. Dat was helemaal niet neerbuigend bedoeld ofzo.

quote:

Not cool, guy...
Dat zou ik waarschijnlijk ook doen. Maar het komt sowieso al maanden alleen van haar kant, ik ben hier pas veel recenter wat serieuzer over gaan denken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:43 schreef Black_Ninja het volgende:
Bezet maakt mij nooit uit, alleen ga ik dan geen poging wagen. Als de andere persoon het zoekt bij mij heb ik daar geen problemen mee alleen ga ik het nooit moedwillig kapot proberen te maken.

In dit geval, ga gewoon leuk met haar om en alles maar ga niet lopen vragen of hengelen. Kan alleen maar gedonder van komen en dan ben jij de gebeten hond. Als zij op een gegeven moment de bom laat vallen is het haar schuld en zal niemand jou wat kwalijk nemen.
Zoals jij het beschrijft dus, zo denk ik er een beetje over, ook je post daaronder trouwens.
  zaterdag 23 april 2011 @ 15:17:17 #9
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_95888459
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:47 schreef drijfhout het volgende:
In welk opzicht vind je jezelf nou te correct, zoals je in de OP stelt?
Wat is er correct aan om te proberen of je haar van haar vriendje af kan krijgen en voor jezelf winnen?
Ik ken veel mensen die zo'n gelegenheid met open armen ontvangen, de vreemdgangers, de 'ben je nu een kerel'-lui die ik eerder noemde. In die zin bedoel ik dat.

Ik probeer haar niet los te weken of weet ik wat, ik probeer te weten te komen waar ik voor haar sta en misschien wordt het wat, maar dan zal ze het eerst uit moeten maken.
Want als ze met mij vreemd kan gaan kan ze dat ook met een ander en daar zit ik niet op te wachten. :{w
  zaterdag 23 april 2011 @ 15:27:16 #10
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_95888673
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:17 schreef BrammetjeBraam het volgende:

[..]

Ik ken veel mensen die zo'n gelegenheid met open armen ontvangen, de vreemdgangers, de 'ben je nu een kerel'-lui die ik eerder noemde. In die zin bedoel ik dat.

Ik probeer haar niet los te weken of weet ik wat, ik probeer te weten te komen waar ik voor haar sta en misschien wordt het wat, maar dan zal ze het eerst uit moeten maken.
Want als ze met mij vreemd kan gaan kan ze dat ook met een ander en daar zit ik niet op te wachten. :{w
Als jij "de ware" blijkt de zijn hoeft het niet te betekenen dat ze zomaar vreemd kan gaan met jan en alle man maar ook voor haar, let op dat het niet een "moment" is. Daarvoor staat er in dit geval te veel op het spel ben ik bang...
Domo Arigato!
pi_95889135
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:27 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Als jij "de ware" blijkt de zijn hoeft het niet te betekenen dat ze zomaar vreemd kan gaan met jan en alle man maar ook voor haar, let op dat het niet een "moment" is. Daarvoor staat er in dit geval te veel op het spel ben ik bang...
Het ligt er idd aan, misschien is TS wel de "ware." Probeer eens wat en kom erachter, of zwijg voor altijd :P
pi_95889169
Afkappen en weglopen. Tegen dit soort shit moet je jezelf echt in bescherming nemen.
Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 april 2011 @ 15:51:24 #13
163650 Greys
pi_95889249
Ga je alleen met haar naar de bioscoop van de week eigenlijk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 23 april 2011 @ 16:55:41 #14
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_95890684
Kerel op de man(vrouw) af vragen. Dan weet je precies hoe het zit. En zo is het en niet anders.

Al denk ik wel dat een vrouw naast een huisje en financiele stabiliteit een een berg aandacht nodig heeft. En die krijgt ze nu bij jou. Zij blij jij minder blij want je wilt meer.

Lastig pakket dus vragen wat ze precies van je vind is de enige oplossing.
pi_95892269
Ik denk dat een financiële situatie niet echt een issue is. Tenzij je van plan blijft die eeuwige sloeber te blijven die nooit een cent te makken heeft. Dus schrap die maar van je lijstje als potentieel bezwaar.

Dat ze net een huisje hebben gekocht en hebben opgeknapt zal wel mee gaan spelen als ze al een beslissing wil nemen. Wat je zelf zegt over dat ze gebrek aan sex heeft en dat mogelijk bij jou zal zoeken daar moet je jezelf zeker tegen in bescherming nemen. Niet doen dus. Ik zou ook gaan voor de optie open kaart spelen en afwachten wat haar reactie is. Dwing niet gelijk een antwoord, want misschien weet ze helemaal niet dat dit zo erg bij jou speelt, dus geef haar tijd om met een goed antwoord te komen. Wees duidelijk naar haar, naar jezelf en trek grenzen. Laat je niet gebruiken als afleiding zodat zij vrolijk haar relatie kan voortzetten met haar vriend.
pi_95892428
Om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat ze haar vriend snel zou verlaten. Ik denk dat je er vooral zelf aan onderuit gaat door nog zoveel met haar om te gaan. vooral als ze nu al verschillende signalen afgeeft..
pi_95893992
Gast, dit is kansloos. Ze heeft een vriend, dat zou genoeg informatie voor je moeten zijn.
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:23:50 #18
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_95894613
Mensen, dank jullie wel, dit is precies wat ik er eigenlijk al van dacht, maar gevoelens spelen ook een rol en vertroebelen je blik. Liefde maakt blind, ik heb dat tot nu toe niet zo gesnapt.

Ik heb het er vanavond nog met een andere goede vriendin over de situatie gehad en heb tegen haar ook gezegd dat als ik van de week met het betreffende meisje naar de bios ga (inderdaad, alleen met haar) zal vragen hoe ze over me denkt, omdat ik niet kan raden wat voor gedachten en gevoelens bij haar spelen. Zij is uiteindelijk de enige die duidelijkheid kan geven en ik heb geen zin om er nog langer omheen te draaien.
Die goede vriendin die ik vanavond in de bios sprak gaf aan er precies zo over te denken.
Het is dan goed, wel confronterend even goed :{ , om dan thuis te komen en dit door jullie bevestigd te zien. ^O^

Nog even over mijn financiële situatie, ik heb wat domme fouten gemaakt in het verleden, maar hier wordt wel actief aan gewerkt om dit op te lossen. Zij weet hier ook van overigens. Natuurlijk is het niet mijn intentie om een arme sloeber te blijven, maar een volwaardig burger van deze maatschappij te worden. ^O^
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:31:01 #19
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95894809
Ze verveelt zich in de relatie, dat is alles. Jij bent veilig om mee te flirten omdat ZIJ bepaalt hoe ver dit gaat. Dikke kans dat de flirt voorbij is zodra je je bek opentrekt want daarmee heeft zij de touwtjes niet meer in handen. Verder gaat ze niet uit een stabiele relatie stappen voor onzekerheid. Zeker aangezien ze blijkbaar wel positief over haar partner denkt.

En je laat je véél te veel beïnvloeden door je vrienden. Je was goed bezig, tot zij zich er tegenaan gingen bemoeien.
Resistance is futile.
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:37:29 #20
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_95894963
oké, dat probeer ik dan maar vast te houden.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:57:55 #21
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95897565
Als zij je echt leuk vindt, dan zou het initiatief van haar kant moeten komen om dat uit te spreken. Zij moet zélf die grens over stappen, en niet naar aanleiding van een bekentenis van jouw kant. Dus wees slim, blijf gewoon doorgaan zoals het nu is, dan maak je nog het meeste kans.

Oh, je zei ergens dat het initiatief al maanden van haar kant komt, maar zij is niet gek en weet ook dondersgoed dat het wederzijds is. Vrouwen weten dat wel.
Resistance is futile.
pi_95897739
Ts je speelt dit veelste romantisch uit. Neuken en weer weggaan. :7

Uit dit soort situaties kom je nooit eerlijk, als jij teveel advances maakt gaat haar vriend dat opmerken en die gaat tegenmaatregelen nemen. Als je haar eerst neemt maak je veel meer kans, want dan heeft zij een geheim.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:16:06 #23
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_95900307
quote:

Not cool, guy...
egt doe normaal man :S:S:S:S
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')