Mwah, had het dan op z'n minst aan het begin gedaan. nu heeft het echt totaal geen nut gehad.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
Een SL voor zó'n lullig spelletje begint werkelijk ziekelijke vormen aan te nemen... het bewijs dat dit niet werkt is al weken/maanden? bekend... sukkels!
Wie is nou de sukkel? Jijquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
Een SL voor zó'n lullig spelletje begint werkelijk ziekelijke vormen aan te nemen... het bewijs dat dit niet werkt is al weken/maanden? bekend... sukkels!
een gewone riem had meer stof op doen waaien, want dan wurgen ze hem vast ofzowquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:48 schreef Stability het volgende:
wat een belachelijk tuigje heeft die hond om....
Zij heeft echt een obsessie met hem.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:49 schreef beequeen het volgende:
De naam Buddha komt me ook de strot uit.
ja, maar dit ding ziet er niet uit...doe hem dan wat stoers om. ipv babyblauwquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:49 schreef Capaja het volgende:
[..]
een gewone riem had meer stof op doen waaien, want dan wurgen ze hem vast ofzow
tja...was een inkoppertje he....quote:
Net als met MamaDjoon en Iantje.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:50 schreef Candyfreak het volgende:
Zij heeft echt een obsessie met hem.
In bed liggen sippen hielp niet om aandacht te krijgen dus gooit ze het nu over een andere boeg.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
Wat is Mo vrolijk. Dacht dat ze het niet meer zag zitten en naar huis wilde (wat ik nooit geloofd heb). Dat mens schiet constant van de ene emotie in de andere.
misschien is er wat onderweg van TOFS om secredo te pimpenquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:50 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, maar dit ding ziet er niet uit...doe hem dan wat stoers om. ipv babyblauw
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:50 schreef knagsje het volgende:
ik durf bijna niet meer te kijken.......
[ link | afbeelding ]
Ze zei het zelf al: "Ik ben ook lekker opvoedkundig bezig"quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heel goed MO, leer dat beest maar aan dat ie aan sloffen mag kauwen. Achterlijk wijf.
Dat ook.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:51 schreef MargrietV het volgende:
dat geklef tussen Jo en Flip komt me mijn strot uit
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In bed liggen sippen hielp niet om aandacht te krijgen dus gooit ze het nu over een andere boeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |